חשד: ייבא אלכוהול במסווה תכשירי בישום

אברהם בסר (54), מבית יצחק חשוד בהברחת אלכוהול לייצור משקאות אלכוהוליים, תוך הצהרה כוזבת למכס כי מדובר בנוזל לבישום אוויר. הוא שוחרר בערבות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החקירה החלה לאחר במכס אשדוד לאחר שפקח המכס עיכבו מכולה לבדיקה פיזית, ממנה עלה כי במכולה היו למעשה חביות אלכוהול המשמש לייצור משקאות אלכוהוליים בניגוד להצהרתו של בסר, כי מדובר בנוזל לבישום אוויר. עוד נכתב בבקשת המעצר שמי שעמד מאחורי ייבוא זה הוא אברהם בסר הבעלים של חברת ע.ת.ז. מוצרי ניקיון בע"מ, המכהן גם כבעלים בחברת יקב ערק גת בע"מ, שהיא חברה העוסקת בשיווק ומכירה של משקאות אלכוהוליים.

כידוע, אלכוהול הוא מוצר עתיר מס בניגוד למבשם אוויר הפטור ממסים. כפי שמצויין בבקשת המעצר, אברהם בסר חשוד בכך שהוא עושה שימוש באלכוהול המיובא על מנת לייצר משקאות אלכוהוליים, תחת הסוואה כי מדובר בתכשירים לבישום אוויר, וכל זאת במטרה להתחמק מתשלום מס אמת, שעומד במקרה זה על כ- 1.5 מיליון שקלים, שנגרעו מקופת המדינה.

שופטת בית משפט השלום הבכירה ניצה מימון שעשוע הורתה, בין השאר, על התחייבות עצמית בסך 150,000 ש"ח, שתי ערבויות צד ג' בסכום של 50,000 שקלים כל אחת, הפקדת מזומן בסכום של 50,000 שקלים וצו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 180 יום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן