"מודה לד"ר לסרי שריגש אותי על ההחלטה לקרוא על שמי את קרית התרבות. הפתעה משמחת"

בטקס החגיגי להצגת כל חברי המועצה החדשה ופרידה מחברי המועצה היוצאת הפתיע ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי כשהוגיע כי יביא לאישור המועצה החלטה להנציח את קרית התרבות על שמו של ראש העירייה המיתולוגי צבי צילקר שלא נבחר למרבה הצער למועצת העיר.  יצויין כי הצעה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר אשדוד לשעבר המיתולוגי ,צבי צילקר היה מופתע ונרגש מהכבוד שחלק לו ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי כשהודיע שיקרא על שמו את קרית התרבות באשדוד. לצד האכזבה שלא נבחר למועצת העיר אחרי 50 שנה הוא היה נרגש מאין כמוהו לשמוע את הבשורה במהלך הטקס החגיגי לכינון המועצה החדשה.  

צילקר: "אני מודה ללסרי והוא הפתיע אותי ולא ידעתי על זה. אני ממש מודה לו וזה היה ממש מרגש עבורי. יפה מצידו. זה חריג בנוף הישראלי. בכל אופן זה שינוי שמקרב אותי למערכת. לא יצאתי ברוגז מהמעכרת ואפילו אבקש שדבריו של המועצה  ירשמו בספר שאני כותב על אשדוד. אני רוצה להזכיר את היזם הראשון בנושא ב 2006 היה מנחם גלילי היוזם ואני מודה לו גם ומי שניהל אז את הישיבה היה לסרי כממלא מקום ראש עיר. אז עברה החלטה לקרוא על שמי את מרכז התרבות. כעת מדובר בקריאה על שמי את כל הקריה וזה דורש החלטה חדשה במועצה. בכל אופן זה רגע מרגש ואמרתי לאשתי חנה והיא מאוד שמחה. אני חוש שזה מעולה כשיש הכרת תודה. זה עושה אותך מאושר על זה שעבדתי קשה כל חיי למען אשדוד. אני בגיל 86 זו מתנה מאוד מכובדת".

בטקס החגיגי להצגת כל חברי המועצה החדשה ופרידה מחברי המועצה היוצאת הפתיע ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי כשהוגיע כי יביא לאישור המועצה החלטה להנציח את קרית התרבות על שמו של ראש העירייה המיתולוגי צבי צילקר שלא נבחר למרבה הצער למועצת העיר. קרית התרבות כוללת מגוון של מבנים: המשכן לאומניות הבמה, המבנה של האנדלוסית, בית יד לבנים, מונארט. לסרי הודיע כי הקריה תקרא: "קרית צילקר". יצויין כי הצעה ברוח זו העביר מנחם גלילי לועדת השמות לפני 20 שנה וחידש את ההצעה בפברואר 2006, שהגיעה למועצת העיר והוחליט ברוב להעינות לבקשתו של גלילי ולקרוא בחגיגות היובל את הקריה על שמו של צילקר. יצויין כי זה היה בתקופתו של ראש העיר צילקר.

מנחם גלילי שמזה 20 שנה דוחף לקריאת הקריה על שמו של צילקר אמר: "שמחתי שמועצת העירייה העבירה אז את הבקשה ושמחתי שלסרי הוביל את העניין כשהיה סגנו של צילקר ב2006. שכשאמרו לי שלסרי משנה התנהלות אחרי 10 שנים אני חושב שהוא הוכיח במהלך הזה שהוא שינה פאזה ואם ימשיך כך כפי שהכניס את רוב חברי המועצה  לקואליציה בסך הכל יהנה מתמיכה גדולה יותר ויפסיק לשמוע לכל מי רכלנים ויועצי אחיתופל שרק הזיקו לו עד כה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן