לא מפתיע: למרות שחתם שלא יכנס לקואליציה עם לסרי, כצנלסון יקבל חבילה יפה של תפקידים

הסכם קואליציוני בין ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי עם יריבו המר, סניה כצנלסון, שרץ לראשות העיר וכמעט הגיעו מולו לסיבוב שני אלימלא החרדים שבדקה ה90 הצביעו ללסרי ומנעו סיבוב שני. כצנלסון חתם הסכם למרות שלפני הבחירות חתם על מסמך ביחד עם הלן גלבר שהם לא יחתמו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

על פי ההסכם שמתגבש כצנלסון יקבל ממלא מקום ראש עירה ואת תיק התכנון והבנייה, ניהול שתי חברות עירוניות חפ"א ותיירות ומינהל תפעול מורחב מאוד. לכצנלסון גם צימוק שבו יוכל לנפנף מול בוחריו מהמגזר הרוסי החילוני: זכות הצבעה וחופש בנושאי דת ושבת. לקואליציה מצטרפות גם הלביאות שיקבלו את תיק החינוך וסגנות ראש עיר לתקופה של 2 וחצי. רשימת הלביאות יקבלו את תיק החינוך וסגנות ראש עיר.

יצויין כי לפני הבחירות חתם כצנלסון עם גלבר על מסמך שהם  לא מתחברים ללסרי לקואליציה

KAZ

ש"ס משה בוטרושוילי עתידים להצטרף כך גם אגודת ישראל, שיצאה מכל הסיפור הזה המפסידה הגדולה, לאור החופש הצבעה בנושא שבת ודת, מה שמרגיז מאוד את החרדים. כצנלסון קיבל הבטחה שחופי הרחצה באשדוד והביג יהיו פתוחים בשבת 7 ימים בשבוע.

יצויין כי בכך אגודת ישראל 'חטפה בראש' בנושא השבת שכה היה חשוב לה.  מקור בעולם החרדי מסר :"אנחנו רואים שכעת לסרי מתחיל לנקום בנו". המקור מתכוון לכך שלסרי שעבר עינוי פוליטי מצד החרדים האשכנזיים שהכריעו בעדו רק בדקה ה90. 

רשימת אשדודים שכעת נותרה בחוץ דרשה תפקיד של סגן ראש עיר ואת תיק החינוך והצעירים. "אחנו יודעים להיות אופוזיציה אם צריך" אמר מקורב לסיעת אשדודים.

דוברת המטה של כצנלסון מירב בנישו מסרה בשמו  את.התגובה הבאה:

לאחר פניות של אלפי תושבים שנשקול מחדש את כניסתנו לקואליציה ונשמור על העיר אשדוד כעיר פלורליסטית, החלטנו להצטרף לקואליציה. ההצעה אותה קיבלנו עומדת בקנה אחד עם קווי היסוד של סיעתנו, ולאחר שבחנו בכובד ראש את ההצעה החלטנו שחובתנו כלפי התושבים היא לשמור על העיר שלנו. טובת הכלל והרצון לשמור על העיר אשדוד פתוחה, מודרנית, משגשגת ומתקדמת יעמדו כנר לרגלנו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן