״הגיע הזמן שצ'מברלין ילך ויגיע צ'רצ'יל!״

כך אומרת סטלה ויינשטיין מנכלית ימינה לשעבר, חברת מועצת העיר אשדוד ומובילת מאבק ענף הכושר בישראל בתקופת הקורונה תוקפת את מדיניות הממשלה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הבטחתם ממשלת ימין מלא מלא!!!
התעסקתם בשטויות שהקשר ביניהם לבין ימין מקרי בהחלט, לא בביטחון ולא בכלכלה.
יישמתם מדיניות שמאל מלא מלא בפועל, בביטחון, בכלכלה ובחברה.

הבאתם עלינו את המחדל הביטחוני הגדול ביותר בתולדות ישראל, פי 10 גרוע יותר ממלחמת יום הכיפורים!


הבאתם עלינו את האסון הלאומי הנורא מכל בהיסטוריה של המדינה שלנו.
אתם ממשיכים במדיניות מתרפסת, מתנצלת ומתפשרת במסגרתה אתם מכניסים בכל יום עשרות משאיות 'הומניטריות' ישירות לחמאס מבלי לבדוק אותם, כאשר מדווחים כבר היום יש עדויות לציוד נגד לוחמה כימית במשאיות. כל זאת ללא כל תמורה הומניטרית עבור התינוקות והילדים החטופים שלנו, אפילו לא דרשתם ביקור של הצלב האדום בתמורה!

אתם ממשיכים באותה הקונספציה של להמשיך לדבר ביידיש במקום להחליף תקליט ולהתחיל לדבר בערבית, ולסמן לכל השכנים שלנו בשכונה הבעייתית של מזרח התיכון שבעל הבית השתגע!

הציבור דורש את זה מכם ואתם נשארים מנותקים.
במלחמת העולם השנייה, בעקבות הכישלון של קונספציית צ'מברלין שהכלה תביא לשלום ב-7 במאי 1940 נשא חבר הבית ליאופולד איימרי נאום בו ייחס את האחריות לכישלון לצ'מברלין באופן אישי, וסיים במילותיו המפורסמות של אוליבר קרומוול : "ישבת יותר מדי על כסאך בהתחשב בתועלת שהבאת. הסתלק, אני אומר, ותן לנו לעמך, לסיים. למען השם – לך".

ב-10 במאי 1940 החלה הפלישה הגרמנית להולנד, בלגיה וצרפת. עוד באותו יום הגיש צ'מברלין את התפטרותו למלך ופינה את מקומו כראש הממשלה לווינסטון צ'רצ'יל. וצ'רצ'יל יחד עם בעלות הברית ניצח את המפלצת הנאצית ביד קשה ובזרוע נטויה ולא מגמגמת!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן