דודו כהן בן 22 הוא לקוי ראייה ומשתוקק למצוא עבודה. מי יכול לעזור?

דודו כהן בן 22 לקוי ראייה ותושב חדש באשדוד מחפש עבודה: ""מבטיח לכם שכל מעסיק שייקח אותי ירוויח אדם ישר ועובד מסור ונאמן"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני מספר ימים עבר לאשדוד בחור צעיר, דודו כהן בן 22. דודו סובל מלקות ראייה ונעזר במקל נחייה‫, אך הוא מבקש להשתלב במעגל העבודה‫. מאחר והוא חדש באשדוד הוא העלה פוסט ברשתות החברתיות בו הוא מבקש עבודה: ״אני דודו כהן, לקוי ראייה, עברתי לפני כשבוע וחצי לאשדוד, מעוניין להשתלב בעבודה בתחומים הבאים: מסעדנות, הדרכה, או בכל עבודה שבה אוכל לתת מענה ולממש את הפוטנציאל האישי, ‏להתפרנס בכבוד כמה שניתן, ולתרום ‏מכישוריי. כרגע מחפש לעבוד שלושה ימים בשבוע תשע שעות בכל יום, + עבודה בסוף שבוע שישי ושבת. אני אשמח לעבוד בתקופת ניסיון אצל מעסיק שיהיה מוכן לקבל אותי, לא כי אני אדם עם מוגבלות, אלא כי יש צורך בי לעבודה‫.

"מבטיח לכם שכל מעסיק שייקח אותי ירוויח אדם ישר ועובד מסור ונאמן״‫.

דודו עבר מסכת חיים קשה. לדבריו הוא לבדו, ללא עורף משפחתי וגדל במוסדות שונים‫. ״לאורך השנים כולל היום אני נודד במסגרות בעצם גם אינם הולמים לצרכיי‫, אבל זה או שם או ברחוב״‫.

בנוסף הוא סובל מלקות ראייה‫. ״יש לי מחלה בשם ׳נוירופיברומטוזיס׳ אני רואה ממש מעט ונעזר עם מקל נחייה. זו מחלה גנטית מגיל שנתיים לא רואה טוב עם השנים זה הדרדר ועד שגילו לי גידולים שפגעו לי בעצב הראייה״‫.

דודו חולם לחיות את חייו כמו כולם ואף לצאת וללמוד‫. ״אני מחפש פרנסה. אני מחפש בכל דרך שהיא לממש כמה שניתן את השאיפות הרחוקות שלי ובכלל ללמוד משפטים ועבודה סוציאלית, אבל בשלב זה להכיר את השוק החופשי בכדי לתת לעצמי פרק זמן ממושך של יציבות אז אני מאוד מאוד חפץ ורוצה להשתלב בשוק החופשי ככל האדם״‫.

איזו עבודה אתה בדיוק מחפש‫?

“״אני קודם כל מאוד אשמח שכל מעסיק מעסיקה שיקבל אותי, שיבוא עם גישה פתוחה עם ראש פתוח עם נכונות לשלב אותי, כמו שכתבתי בפוסט, קבל אותי איך שאני ולא דעות אני גם עם אני עם מוגבלות, מעסיק יצירתי כדי לחשוב יחד, אני מאמין בעצמי שאין שום דבר שהמגבלה מונעת ממני ועוצרת אותי להגיע לכל דבר שאני רוצה להגיע״

לאן אתה רוצה להגיע‫?

״יש המון תחומים שאני אוהב‫. מאוד חשוב לי עבודה אקטיבית ולא עבודה שהיא בישיבה משהו שהוא יותר פעיל‫, וכפי שציינתי עם זה בנושא הדרכה, או עבודה במטבח, מסעדנות, יש משרד או חברה ולהיות שליח בין משרדים שונים למשל. כל מיני עבודות״‫.

איך אתה מתנייד‫?

״אני בתחבורה הציבורית. אבל אם אעבוד בשבת מקסימום אקח מונית. אין לי דרך אחרת״‫.

יש תחום מסוים שאתה טוב בו או שאתה אוהב ורוצה לעבוד בו‫?

 ״תחום המטבח שאני מאוד אוהב, אין ניסיון עשיר בזה, אני עם ראש להתפתח וללמוד תוך כדי, כפי שאמרתי לך זה בגדול התחומים ואני פתוח לשמוע הצעות נוספות״‫.

אז אם אתה מחפשים עובד חרוץ, ואדם חברותי ויש לכם עבודה להציע לו אנא תיצרו קשר עם דודו בטלפון 054-9226427 ותבוא עליכם הברכה‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן