תלמיד מקיף ט' זכה במקום הראשון בהאקתון הארצי

הישג מרשים לעידן מזור, תלמיד מקיף ט' באשדוד, שזכה במקום הראשון בתחרות האקתון הארצי של תלמידי כיתות ממר"ם. עידן בנה רובוט מתוחכם שנועד להחליף חיילים וכלבי עוקץ בשדה הקרב וגרף גם תשואות רמות מהקהל! ש-א-פ-ו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עידן מזור, תלמיד כיתה ט'-מופת בבית הספר מקיף ט' באשדוד, הוא הזוכה הגדול במקום הראשון בהאקתון הארצי של תלמידי כיתות ממר"ם, שהתקיים ביום רביעי האחרון במשרדי חברת אורקל, בפתח תקווה.

ההאקתון, שנערך זו השנה השלישית, שם דגש על פיתוח פתרונות טכנולוגיים חדשניים ויצירתיים. השנה התמודדו בו תלמידים מכל רחבי הארץ, שם הציגו פרויקטים מרשימים ברמה גבוהה במיוחד.

עידן זכה במקום הראשון עם הפרויקט "MSAR-multi Sensor Aramed Robot" -רובוט חמוש ומתוחכם שנועד להחליף חיילים וכלבי עוקץ בשדה הקרב. הרובוט שנבנה על ידי עידן עצמו, נשלט כרגע על ידי שלט ובהמשך עידן מתכון להוסיף מגוון חיישנים מתקדמים, ביניהם חיישן ביולוגי (חוש ריח), מצלמה רגילה ומצלמה תרמית, מקליט סאונד רגיש ומערכת ירי. כל אלו מחוברים למערכת בינה מלאכותית (AI) שתנתח את המידע ותבצע את המשימה הנדרשת.

עידן מספר כי המוטיבציה לפרויקט נבעה מהרצון להגן על חיי חיילים וכלבים בשדה הקרב. "הפרויקט הזה הוא ביטוי לרצון שלי לתרום לחברה ולמדינה", הוא אומר. "אני מאמין שהטכנולוגיה יכולה לעזור לנו להפוך את פעילות החיילים לבטוחה יותר ואני שמח שהצלחתי להביא את הרעיון שלי לידי ביטוי בצורה כל כך מוצלחת". צוות השופטים התרשם עמוקות מהפרויקט של עידן, הן מבחינת רמת הביצוע והן מבחינת החשיבה היצירתית והמקורית.

ההישג של עידן הוא דוגמה ומופת לתלמידים צעירים שמעוניינים להשתלב בתחום הטכנולוגיה. עידן הוכיח שעם עבודה קשה, התמדה וחשיבה יצירתית, ניתן להגיע להישגים מרשימים ביותר והזכייה במקום הראשון מדגישה את הפוטנציאל הטמון בדור הבא של היזמים והטכנולוגים האשדודים.

הגב' גיתית רון, מנהלת בית הספר: "מקיף ט' היה הראשון בארץ להכניס את הפרויקט של ממר"ם כחלק מיום הלמידה בחט"ב, בשיתוף פעולה של מנהלת חט"ב אנג'לה לובמן וחברת "לידרסאפ". התלמידים והתלמידות לומדים תכנים בתחום המחשבים והטכנולוגיה ונחשפים לחברות הייטק. אני גאה בעידן על זכייתו במקום הראשון בארץ. עידן הוא תלמיד מצטיין לימודית וערכית. עצם בחירתו בנושא הפרויקט מעידה על איכויותיו. אין לי ספק שעוד נשמע עליו גדולות ונצורות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן