תחזית הורוסקופ שבועית 9.6-15.6-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

האינטואיציה, כושר השכנוע, הקסם האישי והעוצמה שתפגינו השבוע יתקבלו הכי יפה שרק אפשר. כספים המגיעים לכם יגיעו לפתחכם. מישהו ינסה להוציא מכם את המיטב בנוגע לתחום האומנותי ולתחום המיסטי. השבוע תדעו מי החברים האמיתיים שלכם, זאת ובמידה ולא תצליחו להקסים אותם. אם כן, אתם שוחים יפה בים ההשראה והדמיון, נצלו זאת שכן ייקח זמן עד שיופיע מצב כוכב נפלא שכזה. כספים יפתיעו, והפוטנציאל להכפילם יתעצם. הצעירים ברוחם: הגבירו את החיפושים אחר אהבה קריירה ועשייה וזכרו: מטעויות קטנות בונים דברים גדולים.

שור

הכוכבים יעשו את העבודה בנוגע ליוזמות קודמות בכל נושא הפרסום, לימודים קריירה ובשאיפה להגיע להכרה בכישורכם. אתם מפיצים משהו למען הסיפוק ומגלים שזה פתח לכם דרך חברית חדשה. קשרים עם חברים וידידים יועילו בלהילחם בביורוקרטיה ובקיפוח. אתם נראים טוב אבל לא מעריכים זאת כראוי. הגיע הזמן שתבינו שרואים את היופי דרך ההסתרה ובכך 'מכפילים' אותו בעיניי רואיו. קשר קרוב ייתן יחס מעולה במידה ותנצרו את כעסכם. תחום הקריירה קצת תקוע וזה יתסכל. הזמן לקבל ייעוץ קצר אודות ההגשמה, המגורים והילד/ה.

תאומים

השבוע מלא באקשן. תתקשו לעמוד בעומס העבודה הכולל: מכתבים מפתיעים, טלפונים – ברוח דומה, תיתכן גם ההתלבטות ביחס לנסיעות למקום מרוחק במסגרת העבודה. 'מטרות לימוד' המשלבות הנאה מצפות לכם מעבר לפינה. חלק מכם יסגור על תחום לימוד, חלק יצטיין בהעברת מסרים. טיפ: עדיף הרע במיעוטו מאשר גוזמת העושר וצרותיו הנלווים. הפתעה נעימה ביחס לתחום הקריירה עשויה לצנן את כעסכם. צפו לכספים 'שבדרך'. אתם שואפים ללמוד. הגירוי להרחבת אופקים יוצר את בעיית המימון – והזמן שצריך לפנות לשם כך. בבית אתם במלחמת שליטה.

סרטן

הסביבה הקרובה פחות תסכים עם עמדתכם הקשוחה. עצבנות בפורום כלשהו עלולה להזיק לתדמיתכם. תנסו להמתיק את רוע הגזירה הזמנית בכך שתתנגדו לדחפים לצאת 'למלחמה צודקות' כנגד כל העולם. התנהגותכם מאופיינת ביוזמה שבאה כתוצאה מחוסר הברירה ושתהיה לכך השפעה חיובית הקשורה לתחום הקריירה. זה קרה לכם גם בעבר הקרוב אך ההבדל היחיד הוא שתגיע לכם הצעת עבודה לה חיכיתם המון זמן. צניעותכם ידועה לכולם, אתם אמנם צריכים להיפתח אל העולם, אך יחד עם זאת זכרו שמה שמכוסה מסתיר מתחתיו דבר יפה.

אריה

השבוע היצר יגבר על השכל. תחום הכספים והאור המשמח כלכלית לא יאיר לכם את החשיכה הרגשית. עצבנות וחוסר ריכוז יאפיינו את המהלכים שלכם. התרכזו בכבישים ובכל הנוגע לנסיעות, שם מומלץ על משמעת עצמית וזהירות. ייתכנו מהלכים של הרגע האחרון לשפר את מה שלא יכולתם לעשות בעבר. אתם צפויים להתנהל בכבדות בהקשר לצד העסקי. מישהו ינסה לחבל בצד הרגשי במקומות עבודה. הקריירה בנסיגה אך לא להרבה זמן. חפשו באמצעי התקשורת פתרון לענייני הלב. הזמן לנסות לקבל ייעוץ קצרצר וענייני אודות עתידכם.

בתולה

מצב קוסמי מעולה ישפיע מאוד לטובה בנוגע לתחום הזוגיות. אתם מגבשים עמדה יותר מדי זמן בנוגע להחלטות מעשיות בתחום. אתם צנועים מדי וזה טוב אבל תזכרו שלא ניתן להרוויח מצניעות היתר וגם לא מביטחון היתר. במידה ותצאו לבילוי או לטיול תזכו לשלווה שאותה לא חוויתם מזמן. הפתעה בצל התקווה לעבודה חדשה או לקידום. זה הזמן לגשר בין עמדות רומנטיות שבמחלוקת. בלבול ביחס לחברים שמן העבר, אבל בתקופה זו מבחינתכם הדבר פחות חשוב. ייתכן שתיתקלו זמנית בבעיות הקשורות לתקשורת עם המשפחה.

מאזניים

השבוע לפנויים: תתחילו מערכת יחסים חדשה. הצלחה גדולה צפויה להמשיך ולפעום בחייכם, אתם משדרים 'סקס – אפיל' במנות גדולות ויבחינו בכך. שינוי חשיבה בנוגע לבן/ת זוג יתקבל באהדה. בשבוע הבא תחושו טוב יותר בנוגע לרוב התחומים. הנשואים: אתם חסרי מנוחה. הרבה לא מסתדר לכם- בעיקר מבחינה רומנטית. אתם מרגישים באינטואיציה שלכם פרידה קרובה. יתכן וניתן יהיה להציל משהו נסו זאת מחר. מגיע לכם עבור השתדלנות הטבעית שלכם. קשה לכם להתמודד עם הצד הכלכלי. במישור האישי אתם תקועים. חברים לפרויקט כלשהו מפנים לכם עורף.

עקרב

הצד הכלכלי שהחל להתבהר לא מכבר, יטריד שוב את מנוחתכם. הצד הרגשי בחייכם יעסיק אתכם הכי הרבה. הרינונים מן העבר על קידום מתמוססים והולכים. משהו מעיק לכם מינית או ערכית, שתפו את בן/ת הזוג בכאבכם. מקומות בילוי הם דברים שאתם יכולים רק לחלום עליהם וזה גורם לתחושת מחדל ואשמה. עליכם להיזהר השבוע ממקומות רחוקים. בתחום האהבה אני צופה לכם יחסים טובים עם הסביבה הנוגעת לתחום זה. הפנויים: הגישה החיובית תקנה לכם התחלות טובות באהבה, חלק גדול מכם ימצא את אושרו.

קשת

סוף השבוע יהיה נהדר. מישהו מבני המשפחה ימצא את הדרך אל ליבכם ויגלה נכונות לחדש את הקשר. אתם מוטרדים בבעיות היום יום ומוציאים אנרגיות מיותרות על כך. בילוי מסעיר מחכה לאלה הרווקים. הנשואים שביניכם ירוו נחת מן הזוגיות. מכתב או אי מייל יבהירו לכם את מיקומכם בסולם החברים.  אתם בתחושת שליטה אך מנסים לכפות דעתכם על בני הזוג. פנו לייעוץ ביחס לנושא הבין זוגי, עצה זו תחסוך לכם סכסוך עתידי כבד. שיפור בתחום הקריירה בקרוב מאוד. אתם מחפשים לדעת יותר על עתידכם.

גדי

השבוע אתם נהנים מתחום העבודה. משמע שעכבות בנוגע לקידום ייעלמו, בנוסף גם ההנהלה בעבודה תחזק את סמכותכם. מישהו החפץ ביקרכם יתרום לכם ממרצו בתחום הקריירה. אתם עושים כסף – וביותר גדול. לא להיסחף אך אתם אמורים להביא מזל לאחרים כספים מהימורים ומכל השקעה ושאיפה. הקסם שלכם ישבור מעגלים וחסימות שונות. מעגל החברים והידידים יתרחב. אתם חוששים לפרוץ לדרך עצמאית מחשש שתפלו קשות, טיפ השבוע: רק אלה שהתנסו בתהומות הגורל יודעים לנצח. פנו לייעוץ אישי לשאול לגבי כוונתכם לשנות כוון.

דלי

השבוע תוכלו ליהנות מקרבת חברים וידידים שדי התרחקו מכם לאחרונה. נצלו את תחושת הביטחון לכיבושים במישור האישי אך גם בתחום הקריירה. אתם משקיעים יותר מידי אנרגיה בתחום הרגשות. מארס ישגע אתכם קצת. נצלו את המצב הקוסמי הזה לטובתכם ואל תגזימו בדרישה לתשומת לב. כוחות מחודשים בעבודה יסייעו לכם לספק את הסחורה. הניחו לשגרת הלימודים מאחור, תעשו את שאתם באמת אוהבים. מובטחת לכם הצלחה בקריירה. לא מזמן התחלתם בקשר אישי שהתחיל מאוד יפה, משהו קצת משתבש ועליכם לחפש ייעוץ בתחום חשוב זה.

דגים

הכוכבים השבוע ישמשו לכם ככרטיס ביקור יחצני מועיל. הקסם שלכם יוכפל ותקבלו הצעות רומנטיות ועסקיות מפתיעות. צפו להפתעות בנוגע לכספים. אם כן, אתם מתכננים ומוציאים אל הפועל את תוכניתכם הישנות לנסוע בעולם. הפעם אני מצייד אתכם באזהרה קטנה, שלא להתרועע עם מסות של אנשים. פשוט לא יהיה לכם טוב עם הכלל, אלא רק עם האנשים אותם ניסיתם ובחרתם מראש כחברים. אל תוציאו כספים שאין לכם. בתחום הרומנטי תיהנו באופן שלא נהניתם המון זמן. האופק מתרחק מבחינת חיזוק שיתופי הפעולה עם הזולת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן