תכירו את אלון חובל מאשדוד, הדייר "באח הגדול": רווק סטודנט ועובד בעיריית אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המדור רוצה לערוך לכם היכרות עם אלון חובל – 24, רווק מאשדוד, סטודנט למשפטים ועובד ברשות הספורט בעיריית אשדוד. חובל ומתמודד נוסף בשם בן סטרול שהו בשלט החוצות בראשון לציון במשך 48 שעות, כחלק ממשימת ״השלט הגדול״ עם הבטחה שאחד מהם יקבל מקום כדייר בבית הכי מפורסם במדינה. אז למזלנו ובעיקר למזלו של חובל, הדיירים החליטו שמי שייכנס לבית בתור דייר קבועה הוא חובל משלנו.

כשחובל נשאל על-ידי ״האח הגדול״  איזה מן דייר הוא יהיה ? 

הוא השיב: "זה יהיה קשה, אני לא שוטף כלים, לא מבשל. ילד של אמא חד משמעית – לא יוצא לאכול בחוץ כי האוכל של אמא שלי הכי טעים בעולם״‫.

כמה שעות לפני שנכנס לבית ״האח הגדול״ מישהו מטעמו הספיק לעלות פוסט בחשבון האינסטגרם האישי שלו וכתב‫: ״וואו סוף סוף אני יכול לדבר על זה !! כמו שבטח כבר ראיתם, אני מתחרה על כניסה לבית הכי מטורף במדינה וצריך אתכם יותר מתמיד, זו הזדמנות וחוויה ענקית שנפלה בדרכי‫. אני רוצה להגיד לכולכם כמה התמיכה שלכם חשובה לי‫.! אני הולך לעשות הכול כדי לנצח את זה. אשתדל להביא למסך את מי שאני עם כל היתרונות והחסרונות שבדבר, אותנטי, בלי מסכות וכמו שרובכם מכירים אותי מהבית. מקווה שתדעו להכיל ולקבל אותי כמו שאני, ללא שיפוטיות ועם המון אהבה! תודה להשם על הכול נתראה ומקווה שלא בקרוב״‫.

גולף & קידס ערכו השקה לקולקציית הקפסולה בשיתוף תכנית הילדים האהובה ‪CoComelon. הגיעו לפגוש את ג'יג'י וחברים ולהנות מפעילות אחה"צ של גולף & קידס בקניון גן העיר: טהוניה רובל עם הבת טליה, אורן אסידו עם רעייתו ההריונית ענהאל והבן אריאל, והשורדת משלנו גני צ'רוואני והבת אמילי.

סימן לבנות: צ'רוואני ורובל בהשקה. צילום: לנס הפקות

לידיעת הקוראת מיכל מאשדוד, נו זו שאליאב – הבן של מיקי זוהר, כתב עלייך שיר ׳התגעגעתי למיכל׳, אז רק שתדעי שהנשמות הטובות מספרות כי אליאב המשיך הלאה ונצפה (ולא בפעם הראשונה) קרוב לזמרת עדי ביטי, והכל קרה במסיבת יום ההולדת לאלכס נסטר מנכ״ל ומייסד אתר הנוער ״פרוגי״, שחגג יום הולדת 30 ב׳ג׳וני בוי׳ בתל אביב.

המעצבת האשדודית ריקי דלאל לא נחה. כי אם תעקבו אחרי התוכנית ״רוקדים עם כוכבים״, אז גם בעונה השניה, תוכלו לראות את השמלות הנדירות שלה על הרקדניות ועל המנחה. ביום שלישי שעבר הושקה התוכנית בפרק הבכורה עם כל הלוקים של דלאל, שעיצבה 400 תלבושות בארבעה חודשים אינטנסיביים. מי אמר כוכבת ולא קיבל?

הרקדנית אנה ארונוב במכנס וטופ מבית היוצר של ריקי דלאל

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן