תחזית אסטרולוגיה שבועית 7‪.4-13.4-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

בחג הפסח ובחול המועד אתם מצליחים למצוא את השביל הנכון בדרך לעצמאות אישית. בתחושה של רק לא לאבד שליטה ומנסים לאזן את חלומכם הרומנטי, אבל לא כול כך מצליחים לצערכם. בקרוב מאוד, שיפור בתחום הקריירה. בריאות אדם יקר מבני המשפחה מדאיגה, אבל תשתפר בקרוב. הכינו את הצ'ק לקראת האירוע המתקרב. טיפ השבוע: המפתח להצלחה היא העוצמה החסומה הרוצה לפרוץ החוצה. שחררו אותה והשמיים הם הגבול. פנו מיד לייעוץ ביחס לנושא הזוגי, עצה זו תחסוך לכם סכסוך שיהיה כבד מנשוא.

שור

בחג הפסח ובמחול המועד אתם מוטרדים בבעיות היום ומוציאים אנרגיות מיותרות על כך. הפנויים: בילוי מסעיר מחכה לכם בקרוב. הנשואים ירוו מעט נחת מן הזוגיות התקועה והזקוקה לשיפוץ יסודי. סימן ברור יבהיר לכם את מיקומכם הערכי בסולם החברים ובעבודה. ההזדמנות העסקית עדיין תקועה. שימרו על המשפחה מאיום חיצוני ובנוגע לבריאות אחד ההורים. מרבית הזמן יוקדש לנכסים עכשוויים ומהעבר. יחשפו סודות עבר והווה כמוסים. פנו לייעוץ על מנת לפתור את בעיות חוסר האנרגיות המשפיעות גם על התחום המקצועי וגם בתחום האהבה.

תאומים

חול המועד: אתם פועלים בפזיזות ברוב שטחי החיים. היזהרו פן תנוצלו, שכן כיסכם יהיה פתוח לרווחה. זכרו: רק אלה הקשורים לבית יהיו הראויים לכך, ולא בן/ת הזוג שמנתב/ת אתכם לדרך ללא מוצא. בדיקה עתידית חשובה תעסיק אתכם. תנו לעצמכם מנוחה בנושא הקריירה, לא הזמן להיכנס ללחץ. תחום ההימורים לא יאיר פנים. השקיעו משאבים לטווח הארוך כי ברבות הזמן תמצאו בהם נחמה. אל תעזבו מקום עבודה כלשהו לטובת מקום אחר אותו אינכם מכירים מספיק. הזמן לייעוץ בנוגע: לילדים, לירושה או למערכת הזוגית.

סרטן

חול המועד: כספים שנתקעו בדרך מעסיקים אתכם מאוד. הקריירה: אתם מתהלכים בחוסר מנוחה וכזקוקים לשינוי בכמה מובנים. חברים ינסו לכוון אתכם לעבר פתרון בעיה רגשית סבוכה. טיפ: אל תפתחו בפניהם עד הסוף, השאירו כמה סודות לעצמכם. השקיעו בעבודה ובבית. הוצאות מיותרות שהוצאתם לאחרונה פחות מעיקים על החשבון. כספים המגיעים לכם יגיעו לבסוף- אל דאגה. הפגינו ביטחון בעצמכם ואף אחד לא ירגיש שאתם פגועים רגשית וערכית. געגועים לבן/ת הזוג שלא הערכתם קודם לכן. פנו לייעוץ ע"מ לדעת איך להציל את אהבתכם.

אריה

הנשואים השבוע: אתם צריכים לפסוק בין עבודה לאהבה מאחר שסדר העדיפויות התבלבל והסתבך לכם בזמן האחרון. טיפ השבוע: אל תיקחו החלטה בתחומים האלה- חכו לשבוע הבא שיהיה יותר ממוזל. חול המועד: יהיה בסימן של החלטה לגבי הזוגיות- לאן, לשם או לכאן. הפנויים רגשית: סימנים ראשונים לגמישות כלפיכם מכיוון בני המין השני. הפתעה נעימה ביחס לקריירה עשויה לצנן את כעסכם הכללי. העסק החדש תקוע במקום, אתם חייבים להשקיע בו את כול דמיונכם ומרצכם. הזמן לפרסום אגרסיבי. הזמן לקבוע ייעוץ לגבי אהבתכם.

בתולה

חול המועד מלא באקשן חיובי ופורה. במסגרת זו תתקשו לעמוד בעומס התקשורתי: מכתבים מפתיעים או מיילים, טלפונים-ברוח דומה. כמו כן, ההחלטה לזמן עתיד תתקבל ביחס לנסיעות למקום מרוחק. אתם מרגישים שאתם 'על הכוונת' מצד המעסיקים, אבל כול זה לא יעיב על מצב רוחם המרומם. לפסימיים: ניסיתם בעבר לקום מן ההריסות הרגשיים והכלכליים, אך לא יכולתם לעשות זאת בעצמכם, אך לכם המתאמצים לחפש באינטרנט ובעיתונים שמורה ההפתעה חיובית במישורי לימוד ותעסוקה. לפנויים מחכה תחושה של התרגשות ולצפייה לבאות. הפתעה חיובית – כלכלית.

מאזניים

בחול המועד אתם חולמניים יותר מן הרגיל, מביטים בגעגוע אל הנקשר לעברכם רגשית וכלכלית. בראשון-שלישי או רביעי: תחשבו על מישהו ופתאום הוא יתקשר, בנוסף תקבלו סימנים מחבר/ה אחר/ת, שלא הייתם בקשר מזה זמן רב. הפנויים ינסו לחזור לקשר שהיה להם או לרענן קשרים עכשוויים. הנשואים יעניקו יחס פייסני ומתחשב גם אם החשדות בדבר הנאמנות עדין ינקרו במוחם. ניסיון החיים המר עולה שוב על הפרק במהדורה אחרת. הזמן לדעת מה צופן לכם הגורל. פנו בקרוב לייעוץ דיסקרטי טלפוני בנוגע לרוב תחומי החיים.

עקרב

חול המועד: הזמן לבקר את המשפחה. אתם שולטים בבן/ת הזוג לצדכם, מצד שני בני המין השני יוכלו ליהנות מנדיבותכם הרגשית. מישהו/י מן העבר ת/ינסה לפרוץ את חומת התנגדותכם. תשומת ליבכם מוקדשת לביטחון המשפחה ולרווחתה. ענייני העבודה מתקדמים בעצלתיים, אבל אתם שמחים על התקווה שנולדה בכם לאחרונה. הפנויים: אתם חשים בעוצמה את הבדידות ואת הצורך לחברה. האחרים מבני המזל מתגעגעים לאהבת החיים הגדולה שמהעבר. הזמן לצאת ולחפש את שלוות הנפש. הרוחניות מושכת אתכם, אבל תמיד לא אהבתם שכופים אותה עליכם.

קשת

החג יתנהל בכבדות עם חשבון נפש. אתם קצת כופים את עמדתכם על בני המשפחה. אתם בהדרגתיות מפתחים קריירה אבל עדיין קצת חוששים מזעזועים שעומדים להתרחש במקום העבודה. אל דאגה בקרוב תקבלו כספים המגיעים לכם. נושא התעסוקה תקוע, אך לא לזמן רב. עניינים רגשיים פחות מדאיגים אתכם, גם לאור תזוזה קלה חיובית במישור הרומנטי. הנשואים: שימו על הנייר דרישות שבעבר לא ידעתם לנסח, או שלא הייתה בכם היוזמה לכך. התקועים במישורים שונים בחיים חייבים לסגור על ייעוץ דיסקרטי טלפוני ייעוץ מתאים.

גדי

בחול המועד: צפו לוויכוחים על רקע השקעתכם בעבודה, יותר מאשר בקשרכם הזוגי. אירוע חשוב יסחף אתכם אליו. הבטחה לשינוי בתחום הזוגיות שום מופרת על ידי בן/ת הזוג. בבית: אתם חסרי אונים נוכח אי היכולת לשנות את הכללים. הפנויים רגשית: הגעגועים לקשר איכותי ומפרגן מציפים אתכם. הנשואים יחפשו לפתור בעיות שנערמו המון זמן. ירושות או נכסים עדין מעסיקים אתכם. נתקעתם במהלך הדיאטה? זכרו: "הדרך המנצחת מתחילה בהקטנת הצלחת." התרכזו במה שמשרת אתכם בחיים ולא באלה הרוצים לנצל את טוב ליבכם.

דלי

בחול המועד אתם מגלים שאתם תמיד כמעט…עומדים לחרוץ דין ביחס לחיי הזוגיות התקועה, אבל תמיד קורה שזה 'רק כמעט'. המלצתי בנידון תהיה לחשוב היטב לגבי סיבת העצירה במקום. בקרוב ייתכנו מהלכים של הרגע האחרון לשפר את מה שלא יכולתם לשפר בעבר. הזמן להזמין אדם או מתווכים מחוץ למערכת שיוכלו להשפיע על בן/ת הזוג הנוכחי/ת. זהירות: דחו נסיעה שנועדה לשבוע הנוכחי כי זה לא הזמן הנכון לנסיעות. הצעה לפתיחת עסק תרד מהפרק. שימו לב לאותיות הקטנות לפני החתימה על עסקאות חפוזות.

דגים

בחג ובחול המועד חשש שהשקעתכם הכספית בסכנה. אל דאגה כי בן משפחה יערוב לכם ויחלץ אתכם מן הבוץ ברגע היותר נכון. בדקו את רשימת  הקשרים בנוגע לקריירה, יתכן ששכחתם אדם שיכול להוציא אתכם מהקשיים הכלכליים. ענייני ירושת העבר עדיין יהיו בראש דאגתכם. בת משפחה קרובה עדיין לא משלימה עם ההסדר הישן או שמונעים ממנה את הצדק הנכון. הקדישו זמן לרוחניות. הזמן להשקיע בילדים. הפתעה חיובית מהכוון התעסוקתי מחכה לכם מעבר לפינה. הילד/ה או הריון, או בדיקות הקשורות לילד/ה- מעסיקים אתכם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן