תחזית אסטרולוגיה שבועית  6.7.2023 -30.6-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

השבוע אתם מרגישים שיש לכם המון אנרגיה ושאתם מוכנים לצאת ולכבוש את העולם. אתם אופטימיים. מקומות חדשים יקרצו לכם באור חדש ומפתה. מישהו מבני הבית יבקש את קרבתכם. היכרויות חדשות קרובות להתרחשותן, ייתכן שקשר קיים יעודד או שבן/ת זוג מן העבר י/תגלה סימנים של געגוע. הסביבה הקרובה תפרגן במלא המרץ. המינוס מצטמצם והולך. אימייל או צלצול חשוב ימלא את ידיכם בעבודה. ההסבה לתחום אחר נדחית למועד מאוחר יותר. הקיץ אתם מרגישים שחופשה היא הדבר הבא להגשים ורצוי שזה יהיה בחו"ל.

שור

השבוע אתם צפויים להיות מאוד רגישים בחברה ועם זאת ליהנות מפופולאריות רבה. נצלו זאת על מנת לאחות את קרעי הקשרים הרומנטיים והחברתיים.  כעת אתם ניצבים לפני קפיצה חיובית אך כול זה תלוי ביכולתכם לדלג על חוסר הביטחון המצטבר שנוצר בשל  הכישלונות האחרונים. קבוצת חברים יבקשו את נוכחותכם הנינוחה והמשרה רוגע. הזעזועים האחרונים בעבודה ייעלמו לא היו. הממונים עליכם יעריכו את מוצא פיכם ויתכן כי יקדמו אתכם בקרוב מאוד. בריאותכם מתחזקת. טיפ השבוע: פרידה מלבה את הגעגוע, המפגש מפנה מקומו לאהבה.

תאומים

השבוע אתם לוקחים החלטות מהירות ובאופן מפתיע תפטרו בעיה משמעותית בתחום העבודה. הצעת עבודה קודמת תתברר כאמתית וכמבטיחה. נפרשות בפניכם אפשרויות חדשות ליצירת קשרים מבחינה רומנטית. לכם הנשואים רצוי להיזהר שלא לסמוך על ההתנגדות שלכם להתפייס. משהו מאוד משמעותי בחיי האהבה שלכם יקרה. תיתכן חזרה מחודשת או קשר ישן שיתחדש. פניות להידוק קשרים תבאנה מכיוון בני המין השני. מישהו עלול להזמין אתכם למסיבה שלגביה לא היה לכם מידע מוקדם. הקריירה שלכם תקודם, או שתקבלו רמז ברור לכך. הזמן להתקשר לייעוץ טלפוני.

סרטן

השבוע יש לכם את צורך לחוות חוויות בחיק המשפחה ובחברת חברים ישנים. מחמאות רבות תקבלו בכל הנוגע לתחום היצירתי. גורם רגשי עשוי לשנות את דעתו כלפיכם, באופן החיובי. רגעים מרגשים בחברת בן/ת הזוג מצפים לכם מעבר לפינה. הכספים המגיעים לכם יבואו בימים אלה. תכניות מגירה הקשורות להסבה או לשינוי בעבודה יוצאות אל הפועל בהצלחה. אתם פעילים חברתית. דעותיכם הקשורות לענייני החיים והלב, יתקבלו באהדה רבה בחוג המשפחתי, גם בעבודה יחמיאו לחכמת החיים שלכם. אתם עוזרים למישהו שלא מגיע שתעזרו לו.

אריה

כספים יגיעו ממקור שחשבתם שאבד עליו הקלח. בעקבות זאת חובות ישנים ייעלמו. מצב קוסמי מפרגן יעזור לכם להרים את המורל ואת כול התוכניות שנעצרו ושנתקעו בעבר הקרוב. אתם עשויים להרגיש שמחה שתמשך בכול ימות השבוע הנוכחי. הפתעות רבות הקשורות למשפחה הקרובה ימלאו אתכם באנרגיות חיוביות. מול מוסדות: משהו יגיד לכם לחשוד בכולם. מומלץ לתת לכולם את הכבוד ואת הסיכוי לגשר על השונה והמשותף. טיפ השבוע: כשאתם רוקדים לצלילי רצון האהוב/ה, אתם מוותרים על האגו ואהבת האמת כובשת את לבכם.

בתולה

המצב הקוסמי השבוע יגרום לכם לרגישות יתר. יבוא לכם 'להוציא את הכל'. אל תהססו לשתף אחרים ותמצאו אוזן קשבת. יום שלישי יהיה יציב יותר מבחינתכם. הזמן להתעלם משכנים או מתחרים בעלי חוצפה. יחסי רעות חדשים וישנים יתהדקו. כול אלה שחשבתם כי הם אויבים, יתגלו כחברים הכי טובים שהיו לכם. מקורות עסקיים ינחו אתכם לכיוון ההצלחה. אנרגיות חיוביות יעניקו לכם את החשק להמשיך ביוזמות הברוכות שמן השבוע שעבר. זה אומר כי אתם מחפשים מוצא בנושא הלימודים, העבודה ובמישור הרגשי. ההצלחה מובטחת.

מאזניים

הכוכבים משנים את מהלכם לטובתכם. הנשואים שבכם יוכלו לגשר בין פערים מנטאליים מעיקים וישנים, הרבה יותר טוב מבעבר. ימים חיוביים ימלאו את הבית בחום ואהבה. מסרים ישירים לשלום, מגורמים שבעבר היו עוינים כלפיכם, יובאו לידיעתכם. ההבטחות לקידום מקבלות תאוצה חיובית כך שבקרוב תוכלו לחוש את הסיפוק בעבודה. ימים של ביטחון במראכם החיצוני וכושר ההתבטאות מרשים את הסביבה הקרובה. הקשרים החדשים בתחום הקריירה עומדים להבשיל מוקדם ובגדול. ביקור חשוב עומד לנחות בביתכם, היכונו לכך. טיפ השבוע: האהבה עיוורת, הזמן המתקצר -לא.

עקרב

הימים הבאים יאופיינו בקשיי ריכוז שיקשו עליכם במהלך סוף השבוע. בהמשך תוכלו לנשום לרווחה, כך שלקראת אמצע השבוע הבא ייווצרו הזדמנויות בתחום הקריירה ובתחום הבין זוגי- לטובה. כול מה שתבקשו מתחום העבודה והקריירה ייפול לרגליכם כפרי בשל. לעוסקים באומנות, אלה הימים הגדולים מבחינתכם. האנרגיות ימלא אתכם ברצון לשנות משהו: במשרד, בבית ובכל מקום בו אתם חיים. כולם ינסו לשתף פעולה אתכם ויקבלו את הרעיונות שלכם. קשרים ישנים וטובים מכול סוג, יסבו לכם נחת. הזמן להרים טלפון לייעוץ אישי טלפוני קצר.

קשת

שבוע שכולו חגיגת אהבה מצפה לכם. כוכבים שונים יסייעו להרמת המורל. קשרים חדשים ידחפו אתכם להעז ולדרוש את המגיע לכם בתחום הקריירה. חלק גדול מכם יוכל למצוא תעסוקה אחרת, חלק אחר ימצא עבודה חדשה. בשורה טובה מכיוון עסקי כלשהו תרומם את רוחכם. אמצעי תקשורת כלשהו יחבר אתכם לתחום הלמידה או שיכוון לכוון של החלטה לעשות משהו עם עצמכם. תנו לעצמכם את הסיכוי להחליט. הזמן להרים טלפון לייעוץ אישי טלפוני קצר. זה הזמן. טיפ השבוע: האהבה כמנהרה מתחת לים הריקנות.

גדי

החרדות נעלמות הבוסים יבשרו על קידומכם הקרוב. תכניות מגירה בנוגע לכספים מבשילים והולכים. חופשה שלה חיכיתם תשמח את בני הבית. השבוע יהיה בסימן זוגיות. אפשרויות נפתחות עבורכם. בן/ת הזוג ת/ינסה להגיע אל עמק השווה וכדאי יהיה להתחבר להזדמנות ברוכה זו. טיפ- השתמשו בדמיונכם הרב לשם הפעלת הקסם האישי במלוא הדרו, זה יעבוד. אתם מלאים בהומור המתקבל באהדה. מכתב או מסר טלפוני יבשרו על קידום בעבודה או על משרה חדשה. הצעות רומנטיות באופק הקרוב. כול מה שאנו מבקשים מבאר המשאלות היא האהבה.

דלי

הכוכבים יוצרים ההזדמנות לתקשורת עם חברים מהעבר ומההווה. סיכויים לקידום בעבודה או למציאת תחלופה נאותה. בחוג המשפחתי ימשיך המתח להעיק. עיקר המאמצים המומלצים יהיו במישורים הקשורים לאהבה ולנתינה. הפעילו את התחום היצירתי על מנת לקשור בין הכישרונות ולבין תחומי העיסוק. אלו שנהגו להחמיא לכם בעבר והפסיקו ישובו ללחוש לכם מחמאות. קשרים רומנטיים נוכחיים ישתפרו, כמו כן מציאת כיוון חדש לתסבוכות ישנות – בין אלה שעד כה לא מצאו בן/ת זוג. טיפ השבוע: לפחוד לאהוב זה לפחוד לחיות בפחד שלא קיים.

דגים

הכוכבים בבית האהבה יקנו לכם את כל הדרוש על מנת לכבוש את כל שתרצו. שבוע מקסים זה יקבע את המשך הדרך בנוגע לעתיד הקשרים הרומנטיים. צפו להצעות למגורים משותפים ולמיסוד קשרים. צפו להצלחה יתרה בכל הניסיונות שלמצוא פרצה בנוגע לקידום שאליו שאפתם. סוף השבוע יהיה מבטיח בחוג החברים והידידים. הרומנטיקה חוזרת אל סף ליבכם. שיפור הקשרים עם המשפחה הקרובה, במיוחד עם הילדים. הקריירה מתנהלת כרגיל ובלי הפתעות בלתי נעימות. הקסם האישי יחגוג ויגיע לשיאים חדשים. הזמן לייעוץ אישי קצר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן