תחזית אסטרולוגיה שבועית 5.4-11.4-2024

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

כעס על שאתם התורמים ומקבלים הכי פחות. לבודדים: אווירת החג הקרוב מעיקה. לאלה שהתחילו קשר לא מזמן צפוי שענייני הלב ישתבשו עד כדי סכנה לפרידה מכאיבה. תנו לחברים לעזור בכול העניינים הרגשיים, ובכול הנלווה לכך. מבחינה כלכלית אתם צועדים במקום. אתם שכליים מאוד אך ההבעה שלכם חייבת להשתפר. טיפ השבוע מוענק לכם: משפטים ללא פניני מילים הם כתבשילים ללא מלח ותבלינים. למי שאבדו את האהבה ורוצים להחזירה, זה הזמן לפנות לייעוץ אישי על מנת לדעת איך עושים זאת טוב יותר.

שור

אווירת החג מושכת אתכם אליה בחבלי קסם. שתפו את הילדים באירועי הזמן והשעה. קרובים או חברים, יזמינו אתכם לאירוע ספונטני אך לא תיענו לפניות אלה בחיוב. הפרודים ושבורי הלב: זה הזמן לשוחח על כול נושא מעיק, זה עשוי לשפר את ההרגשה. זה הזמן לסלוח. טיפ: זכרו חיים טובים ומוות רע בידי הלשון והמשפט. הזמן לחשוב על דרכים יצירתיות על מנת לצאת מהפלונטרים הכלכליים המעיבים על מצב הרוח הכללי. בימים שני ושלישי הבאים תגלו פתאום שביב של תקווה בנוגע לקשרים מקצועיים.

תאומים

הימים טרם החג והאווירה הנקשרת אליו מאפשרים לכם להתרפק על זיכרונות ואנשים. מצב כוכבי שמימי מחייב בחינה מחודשת לאהבה שעדיין מושכת אתכם לאתגרים. היא עושה זאת בדרכים מעורפלות ולא ברורות מספיק. לפנויים: הרפתקה רומנטית עומדת בפתח. השבוע: הזדמנות כוכבית לשפר את רוב התחומים בעיקר את תחום הרגש והאהבה רק צריך לדעת איך עושים זאת. אתם במצב טוב כלכלית, אבל אתם מתקשים להחליט החלטות וזה ההיסוסים גורמים למתח מיותר, תפסיקו לנתח את המצב והמשיכו לשרוד. הזמן לחשוב על לפנות לייעוץ אישי.

סרטן

געגועים עזים לאדם אותו איבדתם בעבר. המון זמן ובעיקר השבוע תהיו טרודים בעניינים רגשיים שמשגעים לכם את השכל. רמז ברור מגורם כלכלי מהתל בכם מזה זמן רב. מומלץ לבדוק חוזה או הצעה טרם שאתם ניגשים לחתום עליהם. אל תעשו צעדים חדשים בשום תחום. הזמן להשתחרר לזרום ולפנות לאלה שיכולים לעזור לכם להתקדם בחיים. השתדלו לחייך גם אם החיים לא מחייכים אליכם כול כך. געגוע לבני משפחה ולחברים וותיקים. שמרו על מצב הרוח ועל בריאותכם הפיזית. הזמן להשליך כעסים וחפצים החוצה!

אריה

אווירת החג אינה תוססת כמו בשנים עברו. כבר הרבה זמן אתם דוחים הכרעה בנוגע להישארות בקשר או לפרידה מבן/ת הזוג. הזמן להשליך מהבית לא רק כעסים אלא גם חפצים מיותרים. התרכזו בדרכים ובכבישים ואל תסירו את המבט מן הדרך. רמז מכיוון רומנטי כלשהו עלול להביא אתכם לצעדים מסוכנים ונועזים מדי. האכזבה מהתחום הכלכלי מכניסה אתכם לחרדה המדירה שינה מעיניכם. פנו לייעוץ אישי בנוגע לכול התחומים, בעיקר בנושא איחוי שברי הלב והזמן. אימייל, וואצאפ תשובה או מכתב מעודד מחכים לכם בתיבת הדואר.

בתולה

אווירת החג מושכת אתכם לזכור את היקרים בתחושת נוסטלגיה וגעגוע. מפגשים המסורתיים והמתוכננים מראש יוצאים אל הפועל. יש בכם את הרצון לארח חוג מצומצם של אנשים מעניינים. שמחה והכאב יתערבבו יחדיו בתוך בליל השיחות המשפחתיות וזה כולל לגבי אלה שלצערכם כבר לא יכולים להיות אתכם.  הזדמנות להכיר אנשים היכולים לקדם אתכם במישורים שונים. אל תרפו מן העזרה ממקור בעל עוצמה התומך בחכמה. מומלץ לסגור על ייעוץ אישי בנוגע לעתידכם מכול הבחינות האפשריות – במיוחד כאלה המרגישים בבדידות לאורך המון זמן.

מאזניים

האווירה הקשורה לחג קלילה ומרעננת. מבחן הקשור לנאמנותכם או לאהבתכם יביך אתכם. ידיד/ה י/תרגיז אתכם סמוך לחג ובמהלכו. עוברת בכם המחשבה אודות אלה שכבר לא בחיים וזה צובט לכם את הלב. הימנעו מעימותים מיותרים כי זה יסתדר לכם טוב בכול מקרה. הזמינו אחרים לביקור תוך כדי השמירה על כללי הכנסת האורחים. התרכזו בתכנונים לפריצת דרך כלכלית או לשינוי מקום העבודה שיבוא בקרוב מאוד. המאוהבים: מישהו שאוהב אתכם שולח לכם מסרים כפולים ולא ברורים דרך תקשור, מחשבה או בכול דרך אחרת.

עקרב

האווירה השמחה לקראת החג ובחג עצמו תופסת אתכם במצב של לחשוש מן העתיד. למרות ויחד עם זאת, אתם משקיעים בחוג המשפחתי ויודעים את מי אתם אוהבים את מי לא ואת מי פחות. סכסוך ארוך עומד להסתיים או להתמתן לזמן בלתי ידוע. תחושה של חוסר משמעת של הילדים או של הנכדים כלפיכם. להפתעתכם, בן/ת הזוג מנסה להתקרב אבל חוסר האמון עדין גדול. היסוסים לגבי מקומות עבודה או לעיסוק אחר אליו שאפתם כול הזמן להגיע. הזמן להתעניין בייעוץ אישי וטוב בנקודות הרגישות ביותר.

קשת

רגשות עמוקים וישנים מניבים דמעות הזולגות בקלות. ימים אלה מזכירים לכם את הדמות האהובה עליכם ביותר ושאיננה עוד בחייכם. מרבית זמן האיכות יוקדש לקטנטנים או לאנשים הנקשרים למשפחה הקרובה. מאמצים של הרגע האחרון להביא שני צדדים לכלל הבנה יוכתרו בהצלחה. קשה לכם עדיין להכיר בעובדה שאיבדתם היחס מכיוון הילד/ה או האדם היקר שלצדכם. לפנויים ולמצפים לשינוי: הצעה רומנטית בעתיד הלא רחוק. למי שאבדו את האהבה ורצים להחזירה, זה הזמן לפנות לייעוץ אישי על מנת לדעת איך עושים זאת טוב יותר.

גדי

לקראת החג אתם מבטיחים לעצמכם להיפרד מהגורמים לכם סבל, אך שוב לא עומדים בהבטחות לבצע זאת. תרגישו בצורך להציב גבולות אבל לא לשכוח שזהו חג החרות לא רק שלכם. העתיד הכלכלי עדיין לא ברור. אתם מחפשים תעסוקה אחרת ומתקשים למצוא תחליף הולם. הורידו מינון בכול הנוגע: לכעסים, השקעות חפוזות ולשיחות אודות הצרות הרומנטיות והרגשיות שלכם. תחושת הריקנות תסכלה אתכם במיוחד לפני כשבוע בשל מיקום הירח בשמיים. שמרו על מקום העבודה שלכם מכול משמר על אף הסיבות המוצדקות שלכם לעזוב לתמיד.

דלי

אווירת השמחה לקראת החג ובחג עצמו תופסת אתכם בגעגועים ליקר/ה שכבר לא בחיים. דאגות לבני משפחה קרובים ולענייני כספים או ירושות. ממליץ על שלא לשאוף לשנות את מקום העבודה לטובת מקום אחר או למקצוע אחר. זמנים טובים לחשבון נפש ביחס לתחום הזוגי התקוע ולגבי תשומת הלב שלה אתם ראויים. במהלך החג תגלו דברים על אחרים שלא ידעתם או שלא שמתם לגביהם לב. הכאב על אבדן בן/ת משפחה יקר/ה מחדש את הכאב שבלב. פנו לייעוץ על מנת לדעת יותר על גורלכם.

דגים

השבוע במשורים חברתיים ואישיים. טיפ: אסור ולא בריא לכם להתפרץ ולדרוש נאמנות או אהבה בכוח. הפתיל הקצר יאפיין אתכם, סתם ללא סיבה מיוחדת. טיפ נוסף: הימנעו ממריבות קטנות וזניחות. בתחילת השבוע הבא. כול אלה שתכננו טיול פרוע כדאי להם לבטלו, זה זמן לגילוי אחריות ושלא לקחת סיכונים מיותרים.  למרות החג והשמחה תרגישו את הדאגה במישורים: אישיים, רומנטיים, חברתיים וכלכליים. תחושה שאנשים מסוימים עוצרים אתכם מלהתקדם. הצורך בקריאה, למידה ובהעשרה אישית מתגברים. הזמן לאכילה מדודה מסודרת ובריאה יותר. מומלץ לסגור על ייעוץ אישי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן