תחזית אסטרולוגיה שבועית 28.9-5.10-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

בסוכות אתם בחשבון נפש אודות עתידכם בכול המישורים. יודעים וחשים שיש בכם אנרגיות השואפות להזיז הרים, אבל אתם לא מוצאים את המשאבים והידע לפרוץ להן את הדרך אל הים הכחול והפתוח. חפשו את ייעודכם בחיים. קשרים מעוררי תקווה יתהדקו בעבודה בדיוק כשחשבתם שאתם קמים והולכים הביתה ומתפטרים. במישור הזוגיות אתם לרוב אפרוריים וחסרי סיפוק, זה הזמן להציע לבן/ת הזוג את הרעיון הבא: "בא לי לצאת לטיול לעזוב הכול מאחור, כי חיים רק פעם אחת." אם לא תקבלו הסכמה להצעתכם, צאו לבד.

שור

השבוע ובסוכות תחגגו בשמחה. מצד שני אתם חוששים לאור קשיי תפקוד בעבודה וקצת במידת הריכוז. הזמן לבדיקות שגרתיות ולשיפור הכושר הגופני. מידת הריכוז שלכם מוקדשת לתוכניות בילוי אותן אתם אמורים לממש במהלך הימים הקרובים. המורל יהיה בסך הכול גבוה. הצעירים בנפשם חסרי המנוח: הזמן לחפש בעקשנות את ייעודכם המקצועי ואת העבודה אליה אתם שואפים לקבל. הזמן להסרת חסינות וסודיות לגבי דברים ששמרתם עמוק בפנים. על רקע כול אלה אתם דואגים למישהו חשוב במשפחה וזה דוחה דברים אחרים. הודעה משמחת ומפתיעה בסלולארי.

תאומים

שבוע חג הסוכות נהדר להתחלות חדשות. יתכן ותמצאו מקום עבודה ראוי קידום במקום העבודה. מי שעדיין לא מצא זווג יקבל דחיפה ממוזלת מהכוכבים. ירושות וכספים: אל תוותרו למי שההורים העדיפו על פניכם, אין מה לעשות כי המפתח לפתרון כעת נמצא בידי ההורים אבל הכול תלוי באימא שניתנת לכיפוף. גורם חתרני ינסה לערער את אמינותכם, השתדלו לרסן את הדחף להחזיר 'באותו המטבע'. שלישי: תחושה של החמצה בנוגע לתחום הרומנטי. הכסף נשמר לכם במקום בטוח. אתם מגיעים ליעדכם הנקשר לשיפור הבית הקיים.

סרטן

סוכות החג האהוב עליכם בשל קלילותו ובחופש שמתלווה אליו. השבוע אתם נחים ממשימות שהצטברו ביומן או על פתקים נשכחים במטבח או אי שם בפינות הבית. התרכזו בהוצאות שאתם ממש חייבים להוציא. בשורה משמחת: כספים המגיעים לכם יגיעו לבסוף אל דאגה, שלישי רביעי: החלטות לגבי התייעלות כספית שוב לא מצליחה לכם כול כך. בדקו את מכלול הדברים הרגשיים ובדקו לאן הם מובילים אותך מבחינת 'הרמה האנושית' ומהאינטרס האישי. רמת התקשורת שלכם תניב מגוון הצעות או שתימצאו משהו שייתן לכם את הקפיצה בתחום הקריירה.

אריה

בצל חג הסוכות השמח והקליל מוצעות לכם הצעות או רעיונות במישור הרומנטי, אך אתם נעולים על דמות שלא יוצאת לכם מהראש. אתם מרגישים שאתם רוצים לזכות ליותר כבוד ולהכרה בחשיבותכם בחברת בן/ת הזוג המקפח/ת. במישור התעסוקה אתם מולכים בממלכת אי הוודאות ולא יודעים מה לעשות עם עצמכם. אחד הילדים ידאיג מבחינת תפקודו וכיוונו בחיים. הצעירים השבוע: אתם נתקפים באגרסיביות מול אנשים שמרמים אתכם המון זמן. הכינו עצמכם ללחץ חדש מכיוון המשפחתי בנוגע לבן/ת הזוג 'שלא בא/ה' להם בטוב. כספים 'בדרך'.

בתולה

השבוע ובסוכות תרגישו שטעיתם בשיקול דעת בנוגע לאהבתכם. אתם מתעניינים בסתר ומחפשים מידע על אהבת החיים שלכם. שמועות אודות דמות שהייתה קרובה אליכם לפני שנים. צפיות למשהו הנקשר למקצוע שלכם. ידידים יפתיעו. נסיעה לחו"ל תתבטל או תידחה. בקיצור: שאלת המיליון דולר שלכם קשורה לצפייה להחלטה לגבי גורלכם המקצועי וגם לגבי עסקה כלשהי. עצמאים: אתם מחכים לתשובה וגם להזמנות חדשות שיבואו כהמשך קצרצר של הצלחה אותה קצרתם לאחרונה. מי שלא מצא/ה עדיין בן/ת זוג – כנראה משהו לא בסדר וצריכים לפנות לייעוץ.

מאזניים

בחג הסוכות ובחול המועד אתם יוצאים סוף סוף מבין כתלי הבית כי אתם חייבים לכבד את המשפחה. שיגרת החולין מופרת ובמקומה אתם מופתעים לגלות שאתם מושכים אליכם אש ואהבה. תנו מעצמכם לבן/ת הזוג ואל תשחקו ברגשות של אחרים כלפיכם. זהירות- צעד אחד יותר מדי ותמצאו את עצמכם…לבד. הזמן לשמור על קשר עם החבר/ה מימים עברו. אתם שוב מקבלים מסרים לא ברורים הקשורים לאהבה וחוששים ששוב תישאבו "לאותו מקום" בו בן/ת הזוג לא החליט/ה על רצינות וכסגור/ה על דרך ברורה ורצינית אתכם.

עקרב

חג הסוכות עושה לכם רק טוב. אתם מתגעגעים וגם מנסים לקבוע עם בני משפחה לבילוי משותף. הקשרים החבריים יעברו השבוע בדק- בית. מידת הליברליות שלכם מזכה אתכם באהדה ברוב התחומים. הקשר שבלב: אתם מבולבלים בין ההחלטות לפרק את הקשר הקיים ולבין לדבר שוב ושוב…על הדברים הכואבים –שבהם התנסיתם בעבר. קשרים ישנים יבואו לעזרתכם בנוגע לסוגיה משפטית וכנגד מוסדות המתחמקים מאחריות כשהם: מכחישים, מפזרים עמימות וערפול בנוגע לזכויות. זה הזמן היותר מתאים לספורט קבוע שיעזור לכם לשפר את הגזרה ואת מצב בריאותכם.

קשת

בחג הסוכות אתם נהנים ממזג האוויר המשופר ומהאווירה הקלילה. אתם צמאים לאהבה בנוסח סדרות הטלוויזיה כמו "הכלה מאיסטנבול'. לאחרונה אתם חושבים על התקיעות שלכם בחיים ובזמן האחרון אתם אומרים לעצמכם "עכשיו זה בדוק": טוב ליבכם מכשיל אתכם בדרך להשגת המטרות ואתם לא יודעים באם להפעיל את השכל או את הלב. גורמים ממוקדי-כוח וכסף יחמיאו ותקבלו סימנים בנוגע לאפשרות קידום ערכי בעבודה. למרות זאת דמות מסוימת עדיין מפריעה לכם, בכך שהיא 'ממקשת' את צעדיכם בעבודה  כול פעם כשאתם מרימים טיפה את הראש.

גדי

השבוע בסוכות ובחול המועד תיפגשו עם חברים יקרים, או שתשמעו עליהם דברים עצובים דרך אמצעי התקשורת. הסימפטיה שלכם תהדהד ותתקבל באהדה בין חברים וידידים. בתחום היצירה והעבודה תגלו שאתם יוצרים משהו יוצא דופן, ביחס לכלל הדברים שעשיתם השנה. הפנויים יחושו שהזמן להתחייב ולסגור על תאריכים בהקשר זה אך יתקלו בסחבת מצד בן/ת הזוג- בגלל סיבות שונות ומשונות. הפתעה חיובית מאחיינים ומבני משפחה קרובה. הזמן לשלוח קורות חיים למקומות בהם רציתם להשתבץ. מישהו יעזור לכם להגיע אל מבוקשכם הנסתר והרגשי.

דלי

לפני חג הסוכות ומתוך ידיעה סודית שהתגנבה לאוזניכם תהיו שותפים לידיעות בהקשרים כלכליים, או רומנטיים או בהקשר למסיבה או לכנס כלשהו ישנו את מצב רוחכם השבוע לטובה. נצלו את הזמן לבילוי מחוץ למסגרת העבודה והבית, עם אנשים שעליהם אתם סומכים. המחויבים רגשית: תנו מעצמכם לבן/ת הזוג ואל תשחקו ברגשות של אחרים כלפיכם, כי צעד אחד יותר מדי ופתאום תמצאו את עצמכם לבד. אתם מחכים לתשובה כלשהי שתקבע את צעדיכם לטווח הבינוני והארוך. הזמן לטיפוח הספורט ולתחביבים שיוציאו מכם את הזיכרונות המרים.

דגים

בסוכות אתם מרגישים נפלא אך אין לזה כלל קשר לזוגיות החסרה. עצמאיים: הזמן לקמפיין פרסום נכון יותר ואינטנסיבי-לאורך זמן. אתם פחות משקיעים באהבה ובכול זאת מצליחים להתקרב אל היעד. יחסים משופרים עם הבוס/ים ויתכנו דיבורים על האצלת סמכויות מכיוונם. נדמה לכם שאתם לא מסתדרים עם הדמות שבבית, אבל זה הזמן לחשוב האם באמת למדתם את כול צעדי הריקוד האינטימי? אתם חלוקים עדיין ביחס להרבה צדדים. לאחר החג אתם צריכים לשקול לפנות לייעוץ אישי כי זה הזמן לשוחח בסודיות על הכול.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן