מזל טוב: מצעד התלבושות בחתונה של בר רביבו הבן של..עם גל זוגתו

כל הרכילות של הסלב מאשדוד. החתונה של בר רביבו מה חושף גל זהבי ועוד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קולולולולו בבית משפחת רביבו, של שגית וחיים רביבו, שכבר מזמן עזבו את אשדוד לטובת העיר הגדולה, חגגו את חתונתם של בנם הבכור בר רביבו עם בת הזוג גל אוחיון להיות שלו לעולמים. החתונה המפוארת התקיימה ביום חמישי האחרון, ב׳חוות רונית׳ המפוארת בנוכחות שחקני כדורגל, אנשי עסקים ובני המשפחה וחברי הילדות מאשדוד.

על מצעד התלבושות המדהים שהחל בטקס החינה, הייתה אמונה המעצבת האשדודית ענבל דרור, שהלבישה את הכלה גל בשלוש שמלות מיוחדות, את האמא היפהפיה שגית ואת האחיות. החתונה עוצבה על ידי המעצבת הילית גורדון שמילאה את החווה באלפי נרות לבנים גדולים, ועל השולחנות סכום וצלחות על טהרת צבעי השחור לבן. אמא שגית ליוותה את בנה לחופה במכנסים מחוייטים פשתן שחור של ׳דולצה גבאנה׳ לצד חורה ונעלים של ׳איב סן לורן׳, וחולצה לבנה עם עניבה שחורה, שנקנו בבוטיק ״אמור״ בכיכר המדינה. בהמשך החליפה שגית את ההאוטפיט לשמלחה שחורה צמודה וקצרה בעיצובה של ענבל דרור. הכלה גל נכנסה לחופה בשמלה לבנה חסודה וצנועה. לאחר החופה החליפה לשמלה מנצנת שכללה מחוך וחצאית, ולאפטר פארטי לבשה שמלה צמודה עם כתיפיות ״זאת השמלה בהשראת השמלת כלה של אמא שלי מלפני 27 שנה ואין מרגש מזה״. בתכנית האמנותית הופיע עידן חביב בשיר כניסה מרגש שליווה אותם לחופה, ואחריו עלה לבמה הזמר אייל גולן, חברו הטוב של חיים משכבר הימים.

רגע אחרי שהסתיימו השידורים של ״המטבח המנצח״ MKR, ספיר נרקיס האשה של ליאור, נחתה בשבוע שעבר בשבוע האופנה במילאנו, כאורחת כבוד של מותג אופנה Eisabetta feranchi. ספיר לקחה איתה את החברת הטובות, ובאחת מתצוגות האופנה היא נצפתה בשמלה שחורה מידי בגזרת מחוך, ונראתה מיליון דולר. הנה תראו.

ספיר נרקיס מככבת בשבוע האופנה במילאנו

המטרה של גל זהבי: לרדת בגדול

היוטיבר המצליח וחובב האוכל המושבע מאשדוד גל זהבי, החליט לאחרונה לקחת את עצמו בידיים בכל מה שקשור למשקל שלו ולהזריק את אוזמפיק. וכך הוא כתב למאות אלפי העוקבים שלו: ״המשקל הוא אני. אבל בשנים האחרונות הוא קצת סוגר עלי…ואני מתקרב לגיל 30 וברוך ה׳ בריא ופעיל אבל לא לעולם חוסן. כל נסיון להלחם בהרגלי האכילה ולשנות אותם לא צלח בעליל. כבר שנתיים שאני דוחה את הרגע הזה. קניתי את הזריקות (אוזמפיק) והשארתי אותם במקרר מהפחד להשתנות, מהפחד מהתהליך, הפחד לאבד את עצמי או את הקריירה אבל אתמול אספתי אומץ והחלטתי להתחיל תהליך של שינוי. אל תיבהלו אני מבטיח להשאר אני אבל חייב רגע לדאוג לעצמי ולקחת את עצמ בידיים ואם בדרך הטבעית זה לא הולך, אז זה יילך ככה.

אתה לא מפחד שזה יפגע לך באושר הפנימי? שהרי אוכל זה החיים שלך ונראה שי אפשר לאכול עם זה…

״זה מפחיד מאוד. אוכל באת הוא לדעתי ההנאה הכי טובה בחיי וקשה מאוד לוותר עליו. אז זהו שעם הזריקות אתה לא מוותר עליו, אתה יכול לאכול הכל אבל פחות ואני חושב שזה היה תנאי קריטי בשבילי. היו הרבה שהזהירו מידדכאון ולאבד את שמחת החיים אז אני רוצה להאמין שזה לא יפגע בי כי שנים של למידה עצמית הביאו אותי למקום שבו אני שלם ובטוח בעצמי ובמה שיש לי לתת לעולם, ומקווה שזה לא יזיז אותי ממסלול החיים שלי. וההפך אולי יפתח לי עוד דלתות שלא דמיינתי, וגם אם זה ינסה אני אלחם בזה. בסיום הסטורי זהבי שיתף את העוקבים שלו במשקל שלו שעומד על 138 ק"ג. המשך יבוא.

החליט לרדת במשקל. גל זהבי

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן