ההורוסקופ השבועי: תחזית אסטרולוגיה שבועית 28.4-4.5-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

השבוע הוא כחגיגה בשבילכם. תמשכו תשומת לב רבה. גם הגברים וגם הנשים יקבלו המון אהבה, אם יקפידו שמתחילת סוף השבוע לא ילחצו 'לקבל אהבה כאן ועכשיו'. במיוחד אתן הנשים: כל היחס והחום שביקשתן מבני המין השני, יורעפו כלפיכן ובגדול. מגעים חשאיים סביב סולחה מתנהלים מתחת לאפכם. אפשרויות לבחור בין לימודים או לבין טיול ארוך במקום רחוק. הפתעה משמחת מכוון האחיינים או הילדים. כספים יגיעו בזמן ושישחררו את החשובים לכם מלחצים קבועים. קידומכם מתקרב בעבודה. הזמן לצאת אל חיק הטבע.

שור

הדגש על תחום העבודה והקידום. המשיכה הידועה שלכם לטבע ולטיולים ידגדג אתכם בלב וגם באף. אתם נחושים להגיע למטרות ומונעים בכוחות רעננים ומחודשים. תעסוקה: אני צופה כי תתוגמלו בשל אותם אנרגיות על-ידי הממונים הישירים. העלאה בדרגה קרובה מאוד. נושאי הכספים והרגש יקודמו באופן מפתיע. תמצאו משהו שחיפשתם אותו במשך שנים, כמו כן, במקרה תגלו משהו שחיפשתם לדעת ולא העזתם לשאול. התפתחות רומנטית חיובית. לנשואים: מצפה שבוע של אהבה– תחושו נפלא וכמאוהבים מחדש. הרווקים שביניכם ינועו מתוך תחושה של לחבק את כל העולם.

תאומים

למרות רטרו כוכבכם האישי מרקורי המעיק פתאום הכסף מגיע ומשחרר חלק מלחציכם הידועים – השקיעו אותו במשהו לטווח הארוך. לבעלי חוב: יהיה כדאי להם להשיבו- ללא דיחוי. רגעי קסם שהתחילו בחג האחרון ימשיכו לגרום לכם לנחת רב. חסכו לטווחים ארוכים מאשר תכננתם. אל תתבוננו על העתיד מבעד למשקפיים ורודות מידיי.  הפתעה חיובית במישור הרגשי. הזמן לשבץ אתכם במסגרת ייעוץ כללי וחשוב. הזעזועים האחרונים בעבודה ייעלמו כלא היו. ייתכן כי הממונים עליכם יקדמו אתכם בקרוב מאוד. בריאותכם מתחזקת. שלחו קורות חיים.

סרטן

השבוע תנסו שלא לדרוך על יבלות ישנות. הידיעה בדבר קידום תטשטש את הרושם שיעלה בשל חוסר הטקט שתגלו כלפי בני הבית. שבוע מהנה מבחינת המשפחה וגם מבחינה נוסטלגית. תתחילו מערכת יחסים חדשה. הצלחה גדולה צפויה להמשיך ולפעום בחייכם. אתם מעכבים החלטות: היכן לגור, היכן לעבוד, היכן ללמוד וכיוצ"ב. אתם מרבים להשתמש באינטואיציה ובתחום הרוחני בכול הנוגע לאהבתכם. התחושות של דברים העומדים לקרות, חזקים במיוחד. הנושאים שעל הכוונת יהיו סביב האהבה, הכספים ובנוגע לתפנית בתחום הקריירה. הכוכבים השבוע מראים שהרגשתכם נכונה.

אריה

אתם מתכננים להתייעל בתחום הקריירה. המרץ והעוצמה ירשימו אחרים. מישהו שהיה יריבכם, יובס ויוכרע ארצה. אתם מעלים את רף הדרישות מהמעביד ומצליחים לכופפו לכיוונכם. חיזורים נסתרים רומזים על רגשות כלפיכם. ידיעה אודות כספים המגיעים לכם תגיע אליכם במקרה. אנשים שלא נוהגים להחמיא לכם יעשו זאת בימים הקרובים. אל תמעיטו בערכה של מחמאה הבאה מן הלב. השקעות ישנות יתגלו כטובות ומועילות. מצב הרוח הטוב שלכם מגיע לשיא חדש. טיפ השבוע: העצירה בפרויקט כלכלי חשוב היא זמנית בלבד. הזמן לחפש ייעוץ אישי כללי.

בתולה

למרות רטרו כוכבכם האישי מרקורי המעיק השבוע תתכננו תכניות להשקעה לטווח הארוך- מובטח לכם שהדמות הקרובה ביותר תעמוד מאחורי ההחלטות הללו. הביישנות הטבעית עדיין מפריעה לפרוץ מסגרות. אתם צפויים להיות מאוד רגישים בחברה ועם זאת ליהנות מפופולאריות רבה. דעותיכם יתקבלו באהדה רבה בחוג המשפחתי. גם בעבודה יחמיאו לחכמת החיים שלכם. לא לחפש קשרים מן העבר הרחוק. אתם מחפשים עזרה מכיוונים שונים ומרגישים שלא מבינים אתכם. אתם מהססים לבצע את החלטתם ובשל כך עלולים לגמוע עוד שבוע מבלי לעשות כלום.

מאזניים                                                                                                                                                                      

אתם חדורי הרגשה לקום ולעשות משהו בכדי לשבור את מעגלי השעמום. הכמיהה לנופש ולספורט מתגברת. האנרגיות העצורות שלכם שואפות להתפרק- כמעט בכול מחיר בתחומי הרגש והקריירה. אתם מנסים דרכים אחרות ויצירתיות בתחום הרומנטי. מישהו יבשר לכם על מפגש חברים. בקרוב תדעו מי החבר האמיתי שלכם. באמצע השבוע תופתעו לטובה מתחום הקריירה. פנו לייעוץ זוגי מקצועי. נושא הכספים עדיין יתפוס מקום חשוב. הילדים יהיו במרכז המאמצים האחרונים לשם קבלת קידום נושאים פרי. חברים יחפשו את קרבתכם, אבל אתם עדיין מתחמקים.

עקרב

השבוע אתם מרעיפים אהבה על כולם, בעיקר על בני ביתכם. הסימפטיה בשל כך תבוא במיוחד מכיוון הילדים הרעבים תמיד למגע ולחום. כספים מגיעים אליכם באמצע השבוע. תפתרו בעיה קשה בתחום חשוב כלשהו. הצעת עבודה קודמת תתברר כאמיתית וכמבטיחה. פניות להידוק קשרים תבואנה מכיוון בני המין השני. האישה שאתכם או החברה ייהנו ממנעמיכם הזורמים ברוך ובהתלהבות יתרה. קבוצת חברים יבקשו את נוכחותכם הנינוחה והמשרה רוגע. היסוסים באם לסגור נופש במקום רחוק כעת או באזור סוכות הבא. הפתעות נחמדות מכיוון האחיינים והילדים.

קשת

אתם פועלים למען שלום בית. לכם הרווקים או הפנויים אני צופה מהלכי יוזמה ברוכים שיקדמו את רעיון החזרה המחודשת למישהו שהיטיב עמכם בעבר. מי שיבקש להשיב את אהבתו, ייענה בחיוב. פגישה מוקדמת עם חברים תוליד הזמנה למסיבה ותהווה כפיצוי לשבועיים הקודמים, שלא היו טובים ולא משופעים בחיי חברה ראויים. הקריירה תאיר פנים. התרחקו מהימורים ומכל עיסוק המריח מספונטאניות. טיפ: באם הצלחתם בכך, מנעתם את חורבנכם העתידי הרגשי. סוף השבוע שלכם סוער בהקשר למסיבה אליה תוזמנו ושתהיה מוצלחת ביותר. בריאותכם במיטבה.

גדי

אתם נחושים לבצע את המוטל עליכם ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. כתוצאה מכך, יחמיאו לכם, תקבלו סימנים מהממונים בדבר העלאת שכר או בנוגע לקידום מנהלי קרוב. השבוע תצליחו ליצור קשר עם חברים ובני משפחה- שמזמן לא ראיתם. במישור הבין אישי: תמצאו שותפים לבילוי פורה ומשותף. כוחות מחודשים מנתבים אתכם לסלוח ולאהוב. שמחה גדולה הקשורה ללידה או לנישואין מדביקה אתכם בעזרה והנתינה. היזהרו מנתינת יתר שכן אתם עלולים לעבור את גבול הטעם הטוב ולהצטער. איתותים חיוביים מהתחום הרומנטי יהבהבו לעומתכם באור ורדרד. שמרו על בריאותכם. הזמן לחפש ייעוץ אישי כללי.

דלי

השבוע תיטיבו לתכנן את סוג הבילוי הרצוי. הגעגועים יתקפו אתכם. סוף השבוע יהיה מתוקשר וחברתי ויאופיין בשיחות נפש טלפוניות. מסיבה שתיקלעו אליה במקרה תוליד קשרים חדשים ומבטיחים. הורידו דאגה מתחום העבודה והכספים. הזדמנות לעזור ליקיריכם בנוגע ללימודים או לקניית משהו חשוב ודחוף. הצלחה במישורים הקשורים לתחום החברתי והאישי. השבוע מישהו ינסה לקנות מכם בעקשנות משהו שאתם מסרבים למכור. עצרו לחשוב, אולי יש הצדקה למחשבה שנייה? אולי יהיה כדאי להתפשר ולו בגלל שבתמורה לכספו תוכלו לשנות את מקום מגוריכם לסביבה טובה יותר?

דגים

אתם חוגגים ומרגישים נפלא. בני המין השני יעניקו לכם 'תשומי' ואהבה. בני המשפחה יפרגנו  והקשר עימם ירוענן- ייתכן שגם ויקבלו את בן/ת הזוג שלכם. שליט המזל יוביל אתכם להצלחה בנוגע לתעסוקה. אתם נדרשים להחליט בעניין מכירה, קנייה או השכרה של נכס הקשור לתחום הנדל"ן- זה השבוע שלכם. הפשרה מהצד המעוניין תהיה הוגנת. לכו על זה. תחושת הבדידות מכרסמת בכם בתוך הקשר הנוכחי. אתם לא מצליחים לתקן את דרכיה של הדמות עימה אתם חיים. היחסים עם הסביבה הקרובה נתקלים בקשיים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן