רוצים לדעת על התאמה זוגית לפי מזלות? כנסו ותופתעו

התאמה זוגית מדויקת נבחנת ע"י מזלות אסטרולוגים ומדויקת יותר ע"פ תאריכי לידה ושמות פרטיים של שני בני הזוג + מזל האופק. לפניכם התאמה זוגית כללית ע"פ 12 המזלות האסטרולוגים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה- מתאים למזלות: אריה, קשת, מסתדרים גם עם טלה ותאומים.  קשר עם מאזניים ודלי עשוי להיות מוצלח, וקשר עם שור ועקרב חושני ותובעני.  יכול להסתדר גם עם דגים, אך אינו מסתדר עם סרטן, בתולה, וגדי.    

  שור-  מסתדרים יפה עם סרטן, מאזניים, דגים, דלי, אריה, טלה, גדי ובתולה. עם העקרבים יהיו סערות רגשיות וחושניות. השור אינו מסתדר עם המזלות: שור, תאומים וקשת.

תאומים-  מסתדרים עם אריה, קשת, מאזניים, טלה, ודלי.  עם התאומים הקשר יהיה לא יציב וסוער.  הוא אינו מסתדר עם המזלות: שור, סרטן, בתולה, גדי, דגים, ואינו מומלץ קשר זוגי עם בני מזל עקרב, אלא רק אם זאת למטרת קשר מיני.  

סרטן-  מסתדרים מצויין עם: שור, בתולה, עקרב, ודגים.  עם מזל אריה הקשר יהיה דרמטי עם קיצוניות לכישלון או להצלחה. הם אינם מסתדרים עם: קשת , ותאומים. ועם מזל טלה הקשר יהיה מתסכל, ועם בני מזל טלה הקשר יהיה קשר קשה.

אריה-  מסתדרים עם המזלות: טלה, תאומים, קשת, דלי וגדי. עם מזל סרטן הקשר יהיה דרמטי, רגיש, ופגיע.      עם מזל אריה קשר קיצוני או מוצלח מאוד או קשה מאוד. עם מזל בתולה קשר רוחני ובינוני. עם עקרב לא קל ותקשורת לקויה. קשר קשה עם המזלות: דגים, גדי, שור, מאזניים וקשת.

בתולה-  מסתדרים עם המזלות: תאומים, אריה, קשת, דלי, ואפשרי גם עם שור או טלה. עם גדי הקשר הינו מאתגר ומוצלח, ישנה משיכה עזה לעקרב ומאזניים. עם המזלות סרטן, בתולה ודגים הקשר יהיה מסורבל ולא מומלץ.

 מאזניים-  מסתדרים עם המזלות: תאומים, קשת, ודלי. עם שור וטלה הקשר בינוני. קשר מאתגר יהיה עם עקרב, מאזניים ואריה. משיכה עזה עם סרטן ובתולה, עם דגים קשה ולא מומלץ.

עקרב-  מסתדרים מצויין עם סרטן, בתולה, דגים, טלה, דגים, טלה מאזניים וגדי. השור הוא המזל המשלים אותו אך לא הרמוני. הקשר לא מומלץ עם: קשת, תאומים, אריה, עקרב, דלי.

גדי-  מסתדרים עם שור, בתולה, אריה, דגים וגדי. הסרטן הוא המזל המשלים אותם, עם מזל עקרב ומאזניים הקשר סביר. הקשר מתסכל עם מזל קשת ודלי, ומתאים יותר לידידות.

דלי-  מסתדרים עם: שור, מאזניים, קשת, אריה, ובינוני עם תאומים, דלי וטלה. עם מזל סרטן, עקרב, ובתולה מתסכל וקשה ועם מזל גדי משעמם אך אפשרי, עם דגים די מורכב. 

דגים-  מסתדרים עם: שור, סרטן, בתולה, עקרב, גדי, ודלי.  עם קשת, מאזניים, אריה, ותאומים קשה ומסורבל. עם מזל דגים כישלון, ועם בני מזל טלה הקשר הינו די מורכב.   

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן