תחזית אסטרולוגיה שבועית 25.8-31.8-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

היות ומרקורי בנסיגה, אתם חווים ימים של כעס המבטא את אי-שביעות רצון מהמציאות בה אתם חיים. השבוע אתם חסרי מנוחה. הרבה לא מסתדר לכם- בעיקר מבחינה רומנטית. אתם מרגישים באינטואיציה שהפרידה קרובה. ייתכן וניתן יהיה להציל משהו, זהירות תנו לרגש האמיתי לדבר. נקודת אור אחת תבוא כתוצאה מהבטחה להמשך טוב יותר מצד המעסיקים. תחושו כספקנים לגבי קשרים חברתיים. חכו בסבלנות לשינוי הכוכבי של אמצע החודש הבא, תנסו שלא לקלקל יחסים ישנים וטובים. חפשו יועצים שיתנו לכם את הכיוון הנכון להצלחה.

שור

השבוע אתם מתנדנדים בין אופטימיות לפסימיות. יצבו מעט את זווית ההסתכלות כלפי האהבה. תשובות שלהן חיכיתם תגענה בקרוב, הילחמו בחרדות חסרות הבסיס. אל דאגה בעוד שבועיים בערך תגלו שדברים מתחילים להסתדר. מטרות בתחום הקריירה יושגו בקלות יתרה, חלק מכם יצטיין בהעברת מסרים תקשורתיים. מארס נימצא כרגע בבית הכספים והרגשות ויוצר בכם את הכוח לשפר את הצד הכלכלי, צפו 'לכספים שבדרך'. הפתעה מכיוון בלתי צפוי תפקוד אתכם ביום שני הקרוב. רגעי נחת בחברת הילדים הנכדים או האחיינים. כספים יגיעו בזמן.

תאומים

השבוע היצר יגבר על השכל. תחום הכספים לא יאיר לכם את החשיכה לצערי. עצבנות וחוסר ריכוז יאפיינו את המהלכים שלכם. התרכזו בכבישים ובכל הנוגע לנסיעות, משמע שכדאי יהיה לנקוט במשנה זהירות. תחום העבודה בפוקוס. מארס יתרום ממרצו על מנת להבטיח לכם מקום טוב יותר בתחום הקריירה. מריבות קטנות עדיין עלולות להתרחש בבית, התקשורת בחברת ידידים וחברים תהיה כנחמה טובה. גורמים בתחום הקריירה יפתיעו אתכם לטובה. תופתעו שאחרים יעשו לכם את העבודה בנוגע ליוזמות קודמות בכל נושא הפרסום ובשאיפה להגיע להכרה.

סרטן

בהשפעת הסביבה הקרובה אתם משקיעים יותר מידי אנרגיה בתחום הרגשות, אל דאגה תמצאו בסוף את המיועד/ת. קשרים עם חברים יועילו בכל הנוגע לביורוקרטיה מרגיזה ומתמשכת. לא להתבייש לקבל ייעוץ מאנשים שהוכיחו בעבר שהם יעילים. עליכם להיזהר השבוע ממקומות רחוקים, הישארו בארץ ואל תיסעו לשום מקום. אני צופה לכם יחסים טובים עם הסביבה הנוגעת לתחום לקשרים החברתיים ולאהבה. התחלות טובות באהבה, חלק גדול מכם ימצא את השביל אל הזיווג הנכון. אתם מחכים שיעשו בשבילכם, יותר מאשר אתם מוכנים לעשות למען עצמכם.

אריה

אתם שוחים יפה במציאות וגם בנהרות ההשראה והדמיון. שבוע פחות טוב להימורים בכול נושא ועניין. התקררות האהבה ממשיכה להדאיג אתכם. סימנים להתאוששות כלכלית של מישהו הקרוב אל לבכם, גורמת לכם לשמחה. צפו ליותר יחס מכיוון הממונים הישירים. הפתעה בנוגע לדמות חשובה מן העבר תכה בלב המתגעגע. העבודה החדשה באופק או שכבר התקבלה. הרגשות נתונים לשיפור הקשרים הרומנטיים. בעקבות אירוע שתוזמנו אליו, תכירו בן/ת זוג שתזכיר לכם גם נשכחות וגם את טעם החיים מחדש. לא להאמין להבטחות של שכנים לשנות דרכם.

בתולה

למהמרים בכול תחום, קחו פסק זמן בעיקר בנוגע להשקעות בבורסה. שמרו מרחק מכול תחום הדורש סיכון. משהו טוב יקרה לאחר סוף השבוע הקרוב בתחום הקריירה. הרווקים או והפנויים יפנו לחפש את אהבתם. הנשואים מרגישים כתקועים בסבך רגשות ובבלבול. אתם מתרגשים מכול שביב של תקווה בתחום הקריירה. לא להיסחף לאשליות ביחס לעבודה הנוספת או לקידום קרוב בתחום התעסוקה. כספים המגיעים לכם ישחררו לחצים ישנים. מישהי מהמשפחה מתנגדת לכעסים ולרגשות שלכם כלפי מישהו קרוב. דמות מסוימת מתחום הקריירה עוצרת אתכם מלהתקדם.

מאזניים

לפניכם ימים לא פשוטים של השפעת הנסיגה של כוכב התקשורת מרקורי. שמרו על איזון נפשי, למרות שאתם לא מאמינים שיהיה טוב, אגלה לכם סוד שבעוד חודשיים הכול יתבהר ביחד עם כיוון הרוח מחום לקור. ניסיתם לשפר את הזוגיות ולא הצלחתם. פנו לייעוץ ולכאלה שיכולים לכוון אתכם להחלטות נכונות. השבוע אתם רוצים לשנות את גורלכם בתחום העבודה כמעט בכול מחיר. זכרו שלא כדאי לעזוב מקום עבודה לפני שמוצאים אחרת, זה לא הזמן לכך. מישהו יביא לכם משהו 'שלא יתאים' לכם לקבלו.

עקרב

לפניכם ימים לא פשוטים של השפעת הנסיגה של כוכב התקשורת מרקורי. העוסקים בתחומי לימוד ייהנו פחות מכושר ריכוז ומהצלחה. זו לא התקופה הנכונה לחתום על חוזים. ההחלטה לצאת ולנצל את החופש או הימים הפנויים לטיול מבורך ועשוי לשנות את מצב רוחכם הירוד לטובה. הפתעות בלתי צפויות ביחס לתחום הקריירה. רגעים יפים בחברת בן/ת הזוג. תזכרו דבר אחד. אמנם אתם לא מוצאים דרים לפתור סוגיות משפחתיות סבוכות, אבל אחרי החגים תמצאו שעליתם על דרך המלך בנוגע לתעסוקה, כספים ועל פתרונות ברוכים אחרים.

קשת

צפויים לכם קשיי תפקוד. מידת הריכוז נדחפת לתוכניות בילוי. קשה לכם להתמודד עם הצד התעסוקתי העוין. דרכים רבות מוצעות לכם במישור הרומנטי, אך אתם נעולים על דמות שלא יוצאת לכם מהראש. אתם חשים כי אתם חייבים להתייעץ עם גורם העוסק בתחום הנסתר. רגעים יפים בחברת האוהבים אתכם באמת. החברים יתמכו בנוגע לסידורים חשובים. תמצאו שותפים טובים שישתפו פעולה בכך. אם תצאו למסיבה, אזי היא תהיה מוצלחת מאוד. במישור הכספים תופתעו לגלות שמינוס מצטמק והולך. תמיכה מכיוונים בלתי צפויים מתחום העבודה.

גדי

משהו הקשור לעבר ממלא חלק גדול וחשוב. אין לכם כוח להתמודד עם משפחה וביקורת. בריאותכם מתייצבת ולעומת זאת אתם ממשיכים לדאוג לבני משפחה קרובים. הזמן לפקוח עיניים בדרכים. סימנים ראשונים של יציאה מחובות. שמרו על הילדים מהידבקויות ומנפילות. עצרו וארגנו את עצמכם לקראת החלטה בתחום הנישואין. פנו לייעוץ ביחס לבן/ת הזוג הנוכחי/ת. אתם מחפשים גשר של אהבה חדשה, מחוך למסגרת. תחושתכם מונעת מכעסים רבים שנאגרו במשך זמן רב. אתם מזניחים את תחום הקריירה לטובת אשליות שווא. הזמן לשנות את מבנה הבית.

דלי

תחושת הבדידות מכרסמת. אתם לא מצליחים לתקן את דרכיה של הדמות עימה אתם חיים. היחסים עם הסביבה הקרובה נתקלים בקשיים. שמרו על בריאותכם הכללית. בעבודה תקבלו סיוע מחברים אשר רוצים את טובתכם. תנו יד לאלה שהוכיחו נאמנותם כלפיכם. נושא הכספים עדיין יתפוס מקום חשוב. הילדים יהיו הכוח המניע שמאחורי המאמצים האחרונים לשם קבלת קידום. חברים יחפשו את קרבתכם. במישור החברתי תסבלו מדחפים הגורמים לכם להתרחק מהכלל. אתם עדיין כועסים על בן/ת הזוג. אל תחשדו בנאמנות בן/ת הזוג. פנו לייעוץ אישי.

דגים

אתם מהססים לגבי מקומכם בתחום הקריירה, תבצעו את המקסימום מבחינת החיפושים אחר עבודה. לרומנטיים: מעבר לקשת בענן יופיעו סימנים רומנטיים. המשפחה מסרבת למכור נכסים רגשיים וחומריים. הזמן לחפש ייעוץ אישי בנושאי רכוש וחובות של אחרים כלפיכם. אתם מחפשים אהבה, אך לא מצליחים לקבל אותה מבית, אלא רק מחוץ למערכת. טיפ לזוגיות: קבלו את חסרונות הדמות עימה אתם חולקים את החיים. אל תכעסו על דברים שפגעו בכם ושלא באו ממקור שהתכוון לכך. הזמינו את הטוב ביותר לכבוד בן/ת הזוג ולא תתאכזבו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן