תחזית אסטרולוגיה שבועית 24.5-30.5-2024

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

הביטחון העצמי מתחיל לחזור אליכם לאט. עדיין הכול לא מושלם כפי שרציתם בגזרות שונות, אבל אתם עומדים בפני התחלות חדשות, בתחום: הבין זוגי, בתפיסת העולם שלכם לגבי האהבה, בצורך לשנות את סוג העבודה ובלקדם קידום שלו אתם מחכים. הבדידות מטרידה אך החלטתם בינתיים להמשיך בדרככם ולסמן דרכים שיובילו אתכם להצלחה באהבה. יש לכם 'חשמל ואנרגיות סמויות' ליצור ולהתקדם, אבל אתם לא מוצאים זמן ודרך להגשים את ייעודכם. רגשות כלפי האהוב/ה לא תמיד זוכים לתגובה הולמת. בקרוב שינוי, חכו להזדמנות.

שור

אתם מאוד עסוקים סביב צורך המנקר לכם והוא לאזן את מצבי הרוח המשתנים לטובה. מדברים אתכם על אהבה ועל גישור על פערים בתפיסת עולמכם, אך אתם מתעקשים שבן/ת הזוג ת/יזום את הקרבה המחודשת והאידאלית. הזמן לתכנן טוב יותר את המהלכים הכלכליים התקועים בבוץ. אתם חולמים בפנים על דרך עצמאית, ניסיתם משהו בעבר שלא הבשיל וצלח אבל הרעיון הזה לעצמאות עדיין מנקר לכם בראש. כרגע אתם רוצים לפתור אי אלו בעיות רגשיות הקשורים לפרגון ולאהבה. צלצלו לייעוץ מקצועי לתכנון נכון יותר.

תאומים

בחודש שעבר היו לכם קשיי תעסוקה והסתבכות בנושאי כספים. מתסכל על שאתם לא מוצאים דרך לקבל יותר ממקום העבודה. המאמצים האחרונים למצוא עבודה אחרת תקועים במקום. מי שעובד כבר מרגיש שהוא לא ממש מתקדם לשביעות רצונו. חפשו להתעלות על מעגל הסלידה מאנשים היכולים למנף אתכם למעלה- בכול תחום. חייכו אליהם, גם אם אתם לא כול אך רוצים. הרגשות תקועים בבן/ת זוג בגלל בעיות אגו מוכרים. לא להחליט החלטות בנוגע לתחום הרומנטי, גם אם זה במחיר גבוה ובתוספת הפגיעה בגאוותכם.

סרטן

רגשות לכיוון העבר צפים על פני השטח מחדש. אתם לא מסוגלים לשכוח תמונות רומנטיות שאבדו לכם מזמנים עברו. הנשואים: אתם לא מצליחים למקד את בן/ת הזוג לטעויות כלפיכם בנוגע לפרגון, חיזור ולביטויי אהבה החסרים לכם מאוד. הזמן להשקיע מחשבה באייך להחזיר את הרגשות של מישהו אחר כלפיכם. נושא העבודה תקין אבל דורש מכם כוחות נפש גדולים. המחשבות אודות התקיעות שלכם בכול דבר ועניין, גוזרות לכם המון משעות הפנאי. הזמן לחשוב גם על הצד הרוחני שעשוי לעזור מורלית ונפשית.

אריה

ההתחלה של משהו חדש במישור העסקי או התעסוקתי תשרה בכם רגיעה. אתם עדיין חוששים מן העתיד הכלכלי אבל התחום הרומנטי לא פחות חשוב לכם. ביום שלישי ורביעי תתחילו לקבל חיוכים ויחס טוב דווקא מאנשים זרים שמעולם לא עשו זאת, או מכאלה שהפסיקו לעשות זאת…מזמן. הזדמנות לשמוע סימן כלשהו, ממישהו שחשבתם ששכח אתכם בעבר. הזמן לעמוד על שלכם, בנוגע ליחס המגיע לכם בבית. אתם מחכים במתח לתשובה שיש בה משמעות רגשית לגביכם. צלצלו לייעוץ- אישי- מקצועי בנוגע לצד הכלכלי והרגשי.

בתולה

הפתעות חשובות מהשטח התעסוקתי משפיעות לטובה. נושא הלימודים מבולגן אבל עדיין חשוב. התרכזו בתחומים רגשיים חשובים מפני שבלעדי האדם אותו אתם אוהבים אתם לא מצליחים לתפקד כראוי. שוב עולה נושא המגורים זאת ולאחר שאיבדתם הזדמנות חשובה בהקשר זה. צפו לפגישה אישית וגורלית חשובה המבצבצת באופק. הזמן שלא תפחדו מלהתנסות בדברים חדשים כמו חיפושים באינטרנט אחר: מקצוע, עבודה, חיבה, או אהבה, או בכול דבר בו לא 'ממש' התנסיתם בעבר. למדו ופתחו צדדים חדשים ואז תופתעו לטובה. הזמן להגביר את הצד הספורטיבי.

מאזניים

לחץ בנושאים רגשיים. אתם ממשיכים לקבל אהבה ממי שממנו אתם מתרחקים, לעומת זאת בן/ת הזוג הרצוי/ה מתרחק/ת מכם כמו מאש, ללא הסבר שקוף וצלול. קריירה: אתם צפויים לקידום, בנוסף על זה שכבר הושג. התרחקו מרכילות של כאלה שעלולים להחזיר מלחמה. גורם חתרני ינסה לערער את אמינותכם. הפתעה מכוון האינטרנט בצורה של בילוי, עבודה, חיבה, אהבה או פיוס. קחו את החיים כפרוזדור אותו אתם צריכים לחצות. אל תבחלו לשתות את מרק החיים המגעיל כדי להגיע לשקדים. צאו מהמרירות ומהתקיעות הרגשית שלכם.

עקרב

השבוע אתם עלולים להיגרר בזמן הכי לא נכון למריבות. מומלץ להבליג. עשו זאת, גם אם אתם לא אשמים. הקפידו לברר את נושא הירושות או כספים המגיעים אליכם או לאחד מבני המשפחה. בסוף השבוע טוב להישאר דווקא בבית, שאר הימים יוקדשו לתקן את היחסים עם הסביבה הרגשית. בעבודה תגלו הבנה לצרכים שלכם תוך ניסיון מוצלח יותר לגישור על פערים. אתם חייבים לאזן את משקל גופכם, זה הזמן לטיפוח הבריאות והיופי. חפשו ייעוץ מקצועי ואישי בנושאים שאתם לא יודעים כלום בקשר אליהם.

קשת

השבוע המזל קצת יותר מחייך. הסביבה הקרובה תתחיל להבין את הראש שלכם. אתם מתחילים לארגן טוב יותר את התקשורת בנוגע: לאהבה, לעבודה וליחסים אישיים. ההתנגדות לדעתכם תצטמצם לכדי מינימום. הבודדים יחפשו להתרגש ואת מקומם במסגרות חוץ משפחתיות זאת ובגלל הקצרים האחרונים עם בני המשפחה. נושאים הקשורים למשפטים, או כספים המגיעים לכם, עדיין תקועים בבוץ התובעני. כספים החסרים לכם יגיעו מהיכן שהוא ויסדרו לכם את הדברים. הפתעה חיובית בנוגע לאחים או לילדים או לאחיינים. צלצלו אלי לייעוץ מקצועי ואישי.

גדי

השבוע הנכם רגישים ומלאים באהבה ונתינה. הרגשות יאופיינו בניחוח רגשי בולט. היכולת להביע רגשות תעלה למפלס חדש. התקדמות איטית ברומן חדש תצית בפנויים תקווה חדשה. הנשואים יחושו שהם רוצים להתרגש בחברת הפרטנר הישן, אבל אם לא יקבלו את שלהם הם עלולים לבעוט ולרטון, במידה וכך הילדים יישארו להם כנחמה היחידה. למרות שאתם מסוגלים לרקום יחסים עם הרבה אנשים הרוצים בחברתכם. אתם  חשים כתקועים עם חבר/ה, ופתאום לא מבינים את הסיבה להתרחקות מכם. רגעים של אושר בחברת משפחה בעיקר עם האחיינים.

דלי

מצב הכוכבים שמשתפר באטיות לטובה יסייע בתחומי: הרגש, התעסוקה, הלימודים המגורים והמכירות. חלק מכם יבקש לגשר על פערים חברתיים וחלק אחר יבקש לרענן קשרים משפחתיים. הנושא הכלכלי יעלה שוב על הפרק ויחייב אתכם לסדר חדש. ההתרגשות לקראת אירוע חשוב עולה לשיא חדש. בעבודה: אל תבלו או תשוחחו עם אלה שלא מעריכים אתכם. קחו פסק זמן מהם, עד שילמדו להעריך אתכם כראוי. אתם במתח לגבי תשובה שלה אתם מחכים. כספים יגיעו ברגע הנכון. צלצלו לייעוץ מקצועי בנוגע לרוב שטחי החיים.

דגים

אתם מושפעים השבוע ממצב כוכבי גדוש בהפתעות. יש לכם את הדמיון בלהבליט את קסמכם האישי, אך השפעת הכוכבים הכללית מעיבה על כך. ייתכנו מצבי לחץ לקראת האירוע הקרוב לבוא, בכול בנוגע לחיבור נפש קרובה מחדש, אליכם. שימו לב לדמות המחלקת אתכם את החיים, קחו פסק זמן מלרדוף ובלהתאמץ, אל תהיו כמובנים מאליהם. האהבה מתחמקת לכם בין הידיים, רק בגלל שאתם נותנים יתר על המידה 'משורש- הנשמה'. מתנה מחכה לכם בין קפלי ימי השבוע. הזמן לצלצל לייעוץ אישי ברוב התחומים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן