מה עשו גל זהבי ועינב בובליל בעיר האורות?

טל מדינה מתרחבת ושחף רז וטליה עובדיה שומרים על הבריאות

נבחרת המשפיעים נסעה לטייל ולשתות וודקה בעיר האורות. צילום: אסף קרלה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עכשיו אפשר לספר מהי הסופה הכחולה שכולם מדברים עליה. נבחרת המשפיענים מהמובילים בישראל, ובהם היוטיבר האשדודי גל זהבי, טסו לצרפת להשקה של וודקה סופר פרימיום חדשה BlueStorm שמושקת בימים אלה בישראל.

נבחרת המשפיענים כוללת גם את דניאל עמית, נדב בורנשטיין, עינב בובליל,  קובי אדרי ונדיר אליהו ישנו הלילה בטירה עתיקה מהמאה ה-15 וימשיכו בסיורים במפעל הוודקה , בחבל קוניאק ויקנחו מחר בלילה משכר בפריז.

תאחלו המון מזל טוב למעצבת שמלות הכלה והערב, טל מדינה ולבעלה יובל, שהביאה השבוע, ליתר דיוק ביום שלישי האחרון את היורש השני. הבכור נוח הגיע לבקר את אמאל׳ה בבית החולים והיה מרוגש במיוחד.

מזל טוב בפעם השניה. המעצבת טל מדינה חובקת בן

השבוע נערכה ההשקה של סדרת הבוסט של +TNUVA משקאות פונקציונליים חדשים בפורמט ״שוט״ עם מרכיבים ייחודיים על בסיס פירות וירקות כמו ג׳ינג׳ר, כורכום, סלק ועוד. הסלבס הגיעו לאירוע ריטריט ייחודי ועברו מגוון סדנאות מעולמות הוולנס וכמובן ניסו את משקאות הבוסט החדשים.

בין הנוכחים באירוע ששתו שוט בריאות: טליה עובדיה והבעל הטרי האשדודי שחף רז, אנה ארונוב, ירדן הראל, ירדן ויזל, לירון ויצמן, ליקוש,ליקיס, רוני דואני, בר כהן, אוריה עזרן, יעל גולדמן, רוני שינקמן, שחר חיון, טל מורד, מייקל לואיס ועוד.

בריאים מתמיד. טליה ושחף רז (צילום: אור דוגה)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן