תחזית אסטרולוגיה שבועית 22.12-28.12-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום החטופים אתם מוצאים את הרעיונות לגבי ההישרדות במישור הכלכלי, זאת ומפני שהמודעות שלכם מלאה בכוח הרצון להצליח. רגעים יפים בחיק המשפחה מחזירים לכם את האמונה בעתיד טוב יותר. התרחקו מחברים החוסמים לכם את העתיד המקצועי והרומנטי . הקשיבו לבן/ת הזוג הרוצה בטובתכם. לכו על פי אופייכם הבסיסי, היינו: לאט ובטוח ותראו שהכול יסתדר. החזיקו מעמד בעסק ובתוכנית הכלכלית שבניתם לעצמכם בעבר. הזמן לפרסם ולהשקיע. הפתעות במישורים הקשורים לכספים המגיעים לכם עומדות להתגשם.

שור

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית אתם חווים געגועים לקשר מן העבר. השתדלו שלא לרצות יותר מדי את בן/ת הזוג, הגיעו הזמן שתבינו שבהתנהגותכם נקיית הכפיים אתם מזמינים כלפיכם רודנות ושליטה. 'מתנות קטנות של הודעות וואצאפ וחיוכים' יקדמו את פניכם. אתם מתבלבלים מחיזורי בן הזוג, בגלל המסרים המעורפלים והסותרים. משקיעים את הנשמה בכול תחום ופתאום חוששים לאבד הכול לטובת מתחרים ולאויבים נסתרים. פתחו את הלב בפני הילדים. צאו לבילויים קצרים ומרעננים. שבצו את עצמכם בייעוץ מקצועי לגבי הנושאים הכואבים.

תאומים

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום החטופים במישורי התעסוקה, אתם יודעים פחות או יותר מה לעשות וכיצד לנהוג אך במישור הרומנטי זוגי אתם מרגישים שאין לכם כמעט כוח. נתקפים בפאניקה לא מוסברת בתחום התעסוקתי ובנוגע לכספים. בתחום הזוגי קצת מבולבלים ולא יודעים מה לעשות. חשדות כלפי אלה שנתתם בהם אמון. זכרו: המפתח להצלחה היא עוצמת הסליחה החסומה הרוצה לפרוץ החוצהשחררו אותה והשמיים הם הגבול. ההזמנה לאירוח אינטימי או משפחתי שקיבלתם תקפהנצלו אותה. געגועים מעיקים על ליבכם.

סרטן

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום ישראל אתם מחפשים אהבה למילוי המצברים המדוללים. זה אומר שכבר מותר לבצע מהלכים רומנטיים הקשורים לזוגיות רצינית. נצלו את הזמן על מנת לחשוב על לאן אתם חותרים מבחינת הקריירה, הלימודים או לגבי עסקים חדשים או ישנים. בקרוב: הזדמנות לאלה שעדיין לא מצאו תעסוקה. היסוסים במישורים רגשיים ומשפחתיים מעכבים את דרככם אל האושר הפנימי. אתם מתרחקים מהצעות לשידוך בגלל קשר או מחוסר ביטחון שאתם לא מספרים עליו לאחרים. בקרוב הצד הכלכלי יאיר לכם פנים.

אריה

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום המדינה הימנעו להיות צודקים בכול דבר ועניין. זכרו שרגיעה נפשית יוצרת בריאות וחוסן נפשי. אין לכם זמן לנשום מכובד הבעיות והעיסוקים וכאילו בורח לכם הזמן בין הידיים. יזמים: זה זמן לפרסם, בגדול יותר, ובאומץ. המועסקים: צאו לחפש עבודה טובה יותר או לדרוש את המגיע מהממונים. המשיכו לתת אהבה למי שמגיע להיות לצדכם. זוגיות: החליפו את דגל ים הרגשות האדום לכחול. הזמן הכי טוב לשינויים למען עצמכם – חפשו עבודה חדשה או מקצוע מתאים. הילדים יהיו במרכז.

בתולה

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום החטופים אתם חייבים להבין שלדבר יפה ולפגוע זו לא המטרה אלא הטעות ביסודה. מומלץ לשנות גישה, חפשו את הזיווג המעוכב במקומות ובזמנים הנכונים ולא על פי לוח הזמנים הצפוף והדביק. הפנויים: היציאות הקטנות אל מחוץ לבית עוזרות לכם לראות את החיים באור חיובי ומשחררות מצוקות נפשיות. הרבו בשיחות נפש עם חברים, המבינים אתכם. התייחדו עם הבורא בתפילה, אבל לא לשכוח שרק אתם אדונים לגורלכם. חפשו היגיון מאחורי דברים שקורים ובכך תזמינו שלווה לנפשכם.

מאזניים

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום המדינה, אתם צריכים לפעול באומץ ולזכור שכדי למנוע מאנשים רעים לפגוע התמימים כמוכם צריכים לדבר על מה שכואב. שימו את הקלפים על השולחן. חפשו את האמונה בבורא עולם – אמונה שאבדה לכם אי שם בדרך. אתם מצליחים לנרמל יחסים שהיו לכם מבחינה רגשית, אך חוששים מבגידה כלפיכם. תחושת הנטישה מבן/ת הזוג משתלטת. במישור העבודה התחושה מעורבת, צד אחד בכם רוצה להצליח, צד שני לנוח ולאגור אנרגיות חדשות. התמקדו בניסיונות להרגיע את עצמכם. הזמן לייעוץ אישי.

עקרב

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום החטופים השבוע אתם מקבלים אהבה במנות גדולות מדי לאחר שחיכיתם זמן רב אתם מבולבלים  מכך, אך לא רוצים לוותר על החופש לטובת ריצוי בן/ת הזוג, הדורש/ת זאת מכם. כספים מתעכבים, וכן תוצאות דרישות מרשויות. עד כה הסתדרתם איך שהוא מבחינת תזרים כספים. אתם מתמקדים ברצון להתבסס. הנשואים יחפשו את האומץ לדבר עם בן/ת הזוג על מנת לשפר ולתקן. האביב מזכיר נשכחות אבל אם תתחברו אליו תרגישו טוב ובריאים יותר. הזמן לייעוץ אישי.

קשת

לאחר חג החנוכה ועל רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום החטופים וישראל, אתם מרגישים כתקועים אבל יחד עם זאת כלא צריכים אף אחד בשביל להיות מאושרים. חפשו את הקידום האישי ותזכו בו אם תתאמצו מעבר למה שעשיתם עד כה. אתם שלווים כי אתם מבקשים בריאות, ומקבלים זאת מהקוסמוס. חיזרו אל עצמכם בכך שתיפרדו מחיים מעגליים סגורים ופתחו חיים מקביליים הכוללים חיי חברה מחודשים. קשרים מהעבר קורצים לכם כאור בקצה המנהרה. הורידו אגו וצרו קשר באומץ. נסיעה תצא אל הפועל.

גדי

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום החטופים מתנות החורף משרות עליכם אופטימיות, אך מעוררות בכם את הגעגוע. הנשואים והמחויבים רגשית ייהנו מהקשבה נדירה. אינכם רואים ממטר ונכנסים 'לסרטים' מיותרים הבנויים על חשדות כלפי בן/ת הזוג. אתם מקשיבים לחרדות הפנימיות ההולכות וגוברות. זהירות מפני שיתכנו מצבים של איבוד שליטה עצמית: שמרו על הזוגיות שלכם מכול משמר. זכרו: מילים שיאמרו לא יוכלו לחזור לאחור. הפנויים: אתם מתוסכלים בגלל הזוגיות החסרה ובשל השאלה 'האם זה יקרה?!' הזמן לייעוץ אישי בנושאים הקשורים לזוגיות.

דלי

על רקע תרחישי המלחמה והדאגה הכללית לשלום החטופים החורף מצביע על שינויים. חיוכים ראשונים בעבודה יקבלו את פניכם לאחר החג אבל עדיין אין לכם שליטה ועוצמה כדי שתוכלו לעשות שם את כול העולה על רוחכם. בשורה לתקועים: הצעות ראשונות מכוון: קריירה, רומנטיקה, חברויות ועבודה- עומדות על הפרק. הזדמנות פז למצוא אהבה לאלה שממתינים לה שנים רבות. טיפ: כדאי לארגן לעצמכם חופשה על מנת לחזור עם כוחות מחודשים. הנשואים ואלה שבמערכת זוגית חשים שאינם מקבלים די צרכם – אהבה ותשומת לב.

דגים

על רקע תרחישי המלחמה תקבלו הודעה או רמזים לגבי קידום או העלאה בשכרכם תקבלו בקרוב, עובדה זו תעודד אתכם. הילדים יהוו את החלק הכי יפה. ההתקדמות הקרובה בנושא הקריירה- עילה לחגיגה. תחום אחד מעכיר את רוחכם והוא זה הקשור לענייני הלב. החרדות מפני המחר נעלמות מדרככם בימים הקרובים. היכונו להפתעות משמחות מצד החוג המשפחתי בכול הנוגע לשמחות ולאירועים בצוותא. חלק מבני המזל: השבוע אתם חשים געגוע לימים בהם הייתם מבלים יותר. אתם מרגישים את הצורך לנטוש.  הזמן לייעוץ אישי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן