תחזית אסטרולוגיה שבועית 19.1-25.1-2024

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

הכעס על המלחמה ועל האחראים זז השבוע הצידה ואתם ברגישות מיוחדת לענייני משפחה, שכנים וחברים. השינויים הרגשיים והבריאותיים האחרונים בנוגע לדמות יקרה תעיק על מצפונכם. ידידים משותפים יכנסו לחייכם בעוצמה הרבה יותר קרובה. הערפול סביב יחסים רעועים רומנטיים ימשיכו להעיב אבל התרחקותכם חכמה ומוצדקת. שישי שבת ראשון יהיו הימים הכי יפים של השבוע, במהלכם תגלו מי הם חלק מהחברים האמיתיים שלכם. מישהו יזכיר לכם שהוא קיים בכך שיפתיע עם משפטים שמזמן לא אמר. הזמן לברר ולחפש יועצים שיכוונו אתכם בחיים.

שור

שינויי חשיבה מחיובי לשלילי יאיימו להכשיל אתכם בשיקולים חברתיים. היזהרו מלהרוס יחסים ישנים כחדשים. 'קשרים של כסף' ואינטרס יעיבו על יחסים עם הסביבה הקרובה. אתם אוהבים רק אדם אחד כי אתם נאמנים כי מגיש לכם גן פורח ולא תחפשו פרח אחד נוסף בחוץ. התקשורת בתחום החברתי לא תהיה במיטבה. הנשואים: הזמן לחשוב על מלחמה מחושת היטב בנוגע לנכסים הכספיים והרגשיים. הקריירה תזוז לכיוון החיובי בימים אלה. קחו את הזמן לגבי הבחירה בין שני כווני קריירה. עליכם לוותר או למתן את האחת.

תאומים

למרות שמישהו הציע לשלוף אתכם מתקיעות רבת שנים אתם תסרבו כי מאחורי כוונתו מסתתרת מחשבת זדון. תחום הקריירה: אפשרות של קידום מפתיע וקרוב. רביעי חמישי יהיו רדודים למדי ביחס לכול עניין ודבר, אך סוף השבוע וראשון יהיו הפיצוי הקלאסי ללחיצות הנפשית, שאפיינה אתכם בתקופה 'המשוגעת', האחרונה. הדאגה למקום עבודתכם מעסיקה אתכם. אתם אוהבים אדם שאיתו אתם מרגישים שבניתם משהו ולא רק בגלל שהוא סתם קיים בחייכם. כספים מחכים לכם מעבר פינה. הזמן לחפש כיוון לעבר מימוש הפוטנציאל ולכישרונות הרבים שלכם.

סרטן

משקעים רגשיים נעלמים מדרככם. הרגשות מופנים לעסוק בעסקיי היגיון יותר מאשר ברגשות. דחפים לנקמה מנקרים לכם במוח, אך אין בכוחם להניע אתכם מדרככם הרציונאלית וההגיונית. כספים המגיעים לכם ממקורות אנוש משפחתיים, מצד זה או אחר של קירבה מתעכבים ועלולים להרעיל לכם את הנאות השבוע והיום. אתם מרגישים לבד וכמבודדים מגורמים משפחתיים. טיפ השנה: צאו מרגשות האשמה. יש יומיים בהם אתם לא יכולים לעשות כלום ואלה 'האתמול' וגם 'המחר'- אז תחיו את היום. זה הזמן לחפש ייעוץ אישי לתחום הרגשי.

אריה

מישהו ילהיב את דמיונכם בנוגע להשקעות שונות- חשוב להיזהר. שישי שבת- אתם מתוסכלים במישור התקשורתי והחברתי הלוקה בחסר. אתם מאבדים קצת מביטחונכם האישי מול בני המין השני. בימים ראשון ושני תיהנו מכושר החשיבה והלימוד. זה אומר שכול תא אפור במוחכם יהיה צלול וזך עד כדי שיעריכו את דעתכם המעפילה בחוכמתה על דעת כול מתנגדיה. בעבודה יהיו לכם אויבים נסתרים. לא להתחבר למלחמות. זכרו שכשכוח האהבה יגבר על הרצון לרוע ולמלחמות רק אז יהיה שלום. חפשו ייעוץ אישי לפתרונות יצירתיים.

בתולה

השבוע התקשורת סביבכם חוגגת בנושאי: האהבה, היצירה הילדים ושל תכנון מקומות בילוי עכשוויים או עתידיים. תגלו שאתם מדוכדכים כתוצאה ישירה מנושאי הכספים, הרגשות וההימורים. הכוכבים יבואו לעזרתכם ויפזרו את הספק מעל הבהירות הרגשית. שישי שבת ראשון יהיו ימים של שיקול דעת נכון בנוגע לכספים, וכמנצחי הימים הלא טובים שמתחילת החודש. התרכזו באינטרס הרומנטי והכספי יותר מאשר 'בעזרת החינם' והמסירות הקבועה שלכם. אתם מחכים לתשובות בנוגע ליקרים שלכם וגם שיש להם נגיעה במצבכם הכלכלי. ידיעה חשובה חיובית תגיע בסוף השבוע הבא.

מאזניים

שבוע מבולבל מבחינת הדאגה מהמלחמה והשלכותיה, יחד עם זאת חגיגה בתחום הרגשי. יש בכם השבוע את הקסם הדרוש לכיבושים. הזמן הכי מתאים להרפתקנים הוא השבוע הזה, במיוחד בימים: שבת ועד לשני שאחריו. טיפ: אל תתייאשו מרכילות זולה העלולה לעצור אתכם או לפגום בביטחונכם תחום הרומנטי. אנשים מתעניינת בכם במישור המקצועי, הורידו את מחסום הפחד 'ממה שיגידו או ממה שיקרה'. נצלו את השבת הקרובה ליציאה לשם חילוץ עצמות ונפש. כספים מגיעים ומאזנים את החשבון שבבנק. צלצלו לייעוץ אישי טלפוני ממוקד מטרה.

עקרב

אתם מפנים מקום למחשבה לפתור בעיות שהצטברו לכם בתקופת המלחמה והדאגה. נושא הכספים יתפוס מקום חשוב. הילדים יהיו הכוח המניע שמאחורי המאמצים לקבלת קידום. חברים יחפשו את קרבתכם ועליכם לחלק כבוד לכול אחד שיגלה לכם יחס ואכפתיות אמיתית. במישור החברתי תסבלו מדחפים הגורמים לכם להתרחק מהכלל. מי שחלמו על קריירה עצמאית, זה הזמן לגיבוש תכנית הכוללת מימון מתאים. אתם עדיין כועסים על בן/ת הזוג. אל תחשדו בנאמנות בן/ת הזוג. אתם מבולבלים רגשית. הפסדתם? אל דאגה כספים יחזרו אליכם בדרך אחרת.

קשת

ההזדמנות למצוא את העבודה המתאימה עומדת בפתח, רק ששוב קשה לכם להתארגן לקראתה. אתם מחפשים אהבה אך לא מצליחים לקבל אותה מבית אלא רק מחוץ למערכת ומכוונים ידידותיים ואכפתיים. טיפ: קבלו את חסרונות הדמות עמה אתם חולקים את החיים כי 'בחוץ 'הפירות אינם יותר טעימים. נא לבחון את כושר הסבלנות והקוליות שלכם: אל תכעסו על דברים שפגעו בכם ושלא באו ממקור שהתכוון לכך. הזמינו את הטוב ביותר לכבוד בן/ת הזוג ולא תתאכזבו. רגשות כספים והדאגה לאחרים יהיו כחלק מהדברים שבפוקוס.

גדי

על רקע שבוע מבולבל מבחינת הדאגה מהמלחמה והשלכותיה מככבת כבר הרבה מזמן דמות אהוב/ה עדיין המשפיע/ה עליך מבחינה רגשית, גם לאחר שנאלצתם להיפרד ממנה או למרות שהתרחקתם. קידום או הבטחות הממונים מטרידים את מנוחתכם מעבר למצופה. שמחה בלב בהקשר של אחיינים וקרובים חשובים ואהובים. אתם מאוד מתקשים להחליט בין באם לתת את הסכמתכם לקשר מחייב היושב על מצפונכם או בין באם להיפרד. אתם מתלבטים בין 2 אפשרויות רומנטיות רגשיות. הקשרים החברתיים תקועים באותו המקום. פתחו מודעות לחסרונות בכול התחומים ותרוויחו המון.

דלי

למרות המלחמה והבלגן שהיא יוצרת בראש וברגש, הגיע הזמן לחשוב על היום 'שאחרי', קחו את הזמן ביחס להחלטות ללמוד. כדאי לעצור לחשוב ולברר קודם באם אתם נמשכים למקצוע בו אתם חפצים או שבעצם הלחץ מסביב הוא הגורם לכם לבחור בו. האנרגיות העצורות משתחררות לכיוונים רגשיים. כספים עדיין מתעכבים. לאלה שעדין לא מצאו תעסוקה: ובכן מי שישתדל מאוד, ימצא הזדמנות למוצאה. בריאותכם חוזרת לאיתנה. התערבות אחד מבני המשפחה מונעת מריבה גדולה. הצעירים: הקשר שלכם עם ההורים מתהדק והולך. צלצלו אלי לייעוץ.

דגים

משהו קורא לכם לקום ולשנות את תבנית החיים התקועים לכם כבר המון זמן. אתם חושבים לעשות משהו עם החיים, רוצים לסגור על לימודים גבוהים או על התמקצעות מהירה. הביישנות הטבעית עדיין מפריעה לפרוץ מסגרות- מכול הסוגים והגוונים. אתם מחפשים עזרה ומרגישים שלא מבינים אתכם. עצלות זמנית פוקדת אתכם, לא נורא זה יעבור בקרוב. רגשות עצורים כלפי בן/ת הזוג מעכבות את האושר הבין זוגי. נושא המגורים מעסיק אתכם עד מעל הראש, כאמור זה הזמן המתאים יותר בלהחליט ולקדם עניינים בתחומים שונים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן