הורוסקופ: תחזית אסטרולוגיה שבועית 10.3-16.3-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

אתם זקוקים לתמיכה בנושאים הכואבים. הפתעה לטובה במישור הכספי תגרום לנחת ואתם מתקרבים להכרה חיצונית בכישרונכם. המצליחנים חסרי המנוח: הזמן ליוזמות בתחום המכירות ולשיפור ההתנהלות בעבודה. האהבה מתחמקת לכם בין הידיים. הגעגוע לעבר הקרוב/רחוק לא מרפים, ואינכם מצליחים להביא את עצמכם לכלל הכרעה בנושא רגשי זה. אתם עדיין מצפים לסימנים טובים ולשיפור במישור הזוגי, או לגרום לבן/ת הזוג לקבל את עמדתכם המתונה. טיפ השבוע:  האהבה ההדדית אולי לא מכפילה את חיי בני הזוג, אבל מה שבטוח הוא שהיא משלשת את אושרם.

שור

לאחר פורים יתערבבו הטוב, המפתיע והמרגיז. למרות הריחוק ביניכם ולבין בן /ת הזוג בכול זאת תצליחו ליצור קשר חיובי עם חברים ובני משפחה, אליהם אתם חשים חיבה ומתגעגעים. להפתעתכם מידת הריכוז תופנה לעבר אלמנטים הקשורים לעבר. טיפ השבוע: אל תפנו גבכם לארבע המשוכות שיעמדו בדרככם ותנצחו: משוכת מידת האהבה, משוכת מידת הקנאה ומשוכת ההתגברות על פחד הנטישה בקשרים אישיים ובמישורי- הקריירה. אתם משדרים נינוחות אבל בכול זאת מבחינים ברגשות הטעונים שבתוככם. גל של יצירה מציף אתכם בכמה מישורים. הזמן לייעוץ אישי טלפוני.

 תאומים

אתם מביטים אל עברכם נזכרים בילדותכם כשפרחתם במרחבי החופש, אך כאשר ניסו לכבול אתכם לשיעוריי הבית "איבדתם את זה". אתם מתעוררים לחיים לצליל האביב כמו 'מה אכפת מהבעיות כשהשמש מסנוורת? העיקר שהיא מאירה לנו את הדרך בדרכה לשקיעתה המהממת.' געגועים עזים לאדם אותו איבדתם עוצרים אתכם מלהתקדם ולחוות את החיים האמתיים. אתם מבטיחים לעצמכם להיפרד מגורמי הסבל ושוב לא מצליחים. טיפ השבוע: סמנו מטרות, התחילו להתניע מהלכים עליהם חשבתם שנים ועידנים. בני המין השני יתנו לכם הרבה רגש ואהבה.

סרטן

שיגרת החולין מופרת ובמקומה אתם מושכים אליכם משיכה ואהבה. החד הוריים שכרגע ללא זוגיות – הזמן לקשרים חדשים או מחודשים ממקום מפוקח ויותר שפוי. היכנסו לאינטרנט וחפשו את כול שאתם רוצים, שם נמצאת התשובה. אתם מרגישים כחסומים וכהולכים בסמוך למטרה אבל כחסרי מזל בלהתקרב, לנגוע ולהשיג אותה. אזהרה: בעבודה אתם עלולים לעמוד על שלכם יתר על המידה. איתות רומנטי חוזר יביא אתכם לעשות חשבון נפש לגבי קצוות לא סגורים. זכרו: לעשות חיים זה להצליח 'ועל הדרך' גם להרוג את תחושת המוות שבשעמום.

אריה

הפורים מאחוריכם ואתם מוצאים את עצמכם בממלכת אי הוודאות. פתאום אתם לא יודעים בדיוק מה לעשות. כאב אובדן בן משפחה יקר גובר. השתדלו להיצמד לעצה קטנה: אל תתנו לעצמכם להיסחף אחר אשליות שווא בנוגע לאהבה, קחו את החיזורים בפרופורציה. אפשרויות נפתחות בעיקר בתחום הקריירה ותחומי לימוד- לכו על זה. מי שעדיין לא מצא את הכוון הכלכלי יתחיל לחוש את השינוי בקצה באצבעות. צאו ממעגלי המבוכה והצניעות. התחילו להעז. טיפ השבוע: האנשים הגדולים מהחיים מדברים על רעיונות, הבינוניים על הנאות, הקטנים רכילויות.

בתולה

אתם שוב מגלים שחיוך הוא כמסלול "ווייז" חוצב הרים ושחוסר מזל והחלטה נכונה היא כבבחינת המבדיל בין תהום לפסגה. אתם זוכים במקום עבודה חדש או בלנסות ולבצע צעד עסקי חכם. אתם מחליטים על שינויים ויוזמות כמו תיקון שנדחה המון זמן. השבוע גם תפשירו את הקרח עם בני ביתכם ועם המשפחה הקרובה. כדאי לחקור מסרים רומנטיים לעומקם כדי לדעת היכן הם עומדים בקשר. הגידו מה שאתם חושבים. טיפ השבוע: עבודת הנמלים היא שגרה, אך בזכותה תגיעו מהר יותר מאחרים לכדי לשבירתה.

מאזניים

אתם במיטבכם מלאים באנרגיות עד כדי שאתם מעניקים ושוכחים את עצמכם. עליכם לדעת שאם תעבדו 24/07 כול השנה, אתם רוכשים את הסיכוי לקיים את עצמכם כיום, וגם בימים שחונים וקשים-בעתיד. מישהו המתקשר לעברכם יבוא אליכם לביקור או שיתקשר להודיע על בואו הקרוב. לא להיכנס למחשבות שליליות. טיפ השבוע: לעולם אל תפספס לקח חשוב. התקועים במישורי הרגש והזוגיות חייבים לחפש את הייעוץ האישי הנכון להם, כי זה הזמן הכי נכון לכך!

עקרב

השבוע תיווכחו כי הצד הרגשי הלוקה אצלכם בחסר מפריע. עצמאיים בשטח: אמצו השנה את כשרונכם לניהול ולעסקים והשפע כבר יחכה לכם מעבר לפינה. לפנויים אסור לפחד מרומנים בנוסח שידוכים ופגישות עיוורות. תממשו תכניות בילוי. רומנטיקה: בסופו של דבר צפויות לכם שעות מוצלחות כפי שייחלתם לעצמכם כל החורף. בבית או במשפחה: נראה כי אתם מתוסכלים מאדם קרוב שאינו מגלה אהבה. בתחום הקריירה: במקום להגיב בכעס ולהפסיד, מומלץ להבליג ואחר כך לספור את הכסף. טיפ השבוע: עם הפטנט שלך אינו הזוי ומתוקשר, סימן שפחות יצליח.

קשת

אתם משקיעים באהבה/ביחסים אישיים ומצליחים למצוא את האור הראשוני שבקצה המנהרה. באופן כללי זה שבוע בהחלט מוצלח. שותפות כלשהי תיחתם שבוע ותוכלו לצפות לרווחים נאים בהמשך הדרך. צפו למחמאות מכיוון הבוס. הרווקים או המחפשים פרק ב': הזמן ליוזמה ביחס לאהבה חדשה. הפתעה לגבי סכום כסף שיגיע לכם ביום שני-רביעי. געגועים לאחד ההורים לא מרפים מלבכם המיוסר בלאו הכי – מתלאות החיים והזמן. למרות שזה קשה לכם השתדלו לצאת מדפוסי המחשבות הגורמים לכם להיסגר. טיפ השבוע: חפשו להתייעץ עם בעלי הניסיון והגיל.

גדי

אתם מרגישים שאיבדתם מוטיבציה להצליח וכתקועים על חבל דק מעל למטרה קרובים וכחסרי מזל להתקרב אליה. שמרו על החפצים האישיים. בתווכו של חבר- תכירו גורמים שישפיעו על מהלך חייכם ויסייעו לכם להתקדם בחיים. כדאי לתכנן מראש צעדים נכונים לפתרון הבעיה הרומנטית, אגב  גמישות תביא לתוצאה מצוינת. בתחום החברתי הפתעה חיובית בזכות כישרון ההבעה שלכם. שימו לב: זהירות מפני שיש מי שעלול לקרוא את המחשבות שלכם ולנצלן לטובתו האישית. טיפ השבוע: מי שבגד/ה י/ת/בגוד גם בפעם השלישית. הזמן לייעוץ אישי טלפוני חכם.

דלי

השבוע: יחסים משופרים עם מעסיקיכם. מפגש רומנטי יגרום לכם להתלהבות והתאהבות – בזק, אבל קחו בחשבון שמערכת קצרה זו עלולה להסתיים באותה מהירות בה התחילה. יש בכם את תחושת הבודדים במערכה לשיפור תנאי הבריאות והמחייה של אדם קרוב מול מוסדות. במישור הרגשי: אל תתנו לטיפוסים מתנשאים ומנופחים בגאווה להוריד לכם את מצב הרוח. יש עניים ומאושרים מכוס אחת של מים כי לא כול מזרקה היא מוצלחת אבל ספרו זאת ליונים הצמאות שבכיכר העיר. התקועים יחפשו ייעוץ בתחום הרגשי והמקצועי.

דגים

אתם מחליטים לבצע דברים דחויים. אתם פונים להביא רעיונות אל הממונים דרך תקשורת כתובה. תחילה אתם עשויים להתאכזב, אך לאחר זמן מה תיווכחו כי מעשה זה היה הצעד הנכון לעשותו. זה הזמן היותר מתאים לספורט קבוע שיעזור לכם לשפר את הגזרה ואת בריאותכם. אתם מחוברים לטבע ולקשור לעצמכם. אל דאגה, הכספים יגיעו. סוד הצלחת הסנאי הוא הפוקוס באגוז, היו גם אתם בפוקוס בפתרון ותצליחו. התקועים יחפשו את הייעוץ בעיקר בתחום הרגשי והמקצועי על מנת ללמוד את הדרך לכוון ההצלחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן