במקום לשוטט ברחובות, לומדים בישיבת ״מרדכי ואסתר״

בערב ליל הפורים בו בחורי הישיבות מחפשים מה לעשות, הם הוזמנו לישיבת ״מרדכי ואסתר״ ברובע ו׳, ושמעו דברי תורה מפי הרב נתנאל מאור והרב דוד חנונה. כ-150 בחורים ואברכים, ליטאים, ספרדים, וחסידים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במשך כשעתיים תמימות ובתענית דיבור בזמן שעליו נאמר ”נוטל שכר כולם”. במהלך הלימוד זכו הלומדים לביקורו של יו”ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, שהרעיף בשבחים על הפעילות.

בהמשך הגיע האמן והמחנך הרב שמעון וזאנה ובמשך דקות ארוכות פרט על מיתרי הלב בשירי נשמה מלאים ברגש וחיזוק, כשתוך כדי נגינה הסביר על עוצמת היום הקדוש, כפי המובא בדברי חז”ל ובדמיון בין יום הכיפורים ליום הפורים.

בסיום קיבל כל לומד מלגה נאה על סך 150 שקלים. דודו חנונה, אחד מהמארגנים אמר כי ״בשנה שעברה בשבת ׳זכור׳, החלטנו לערוך ערב לימוד כזה בבית הכנסת שלנו ברובע ו'. הרישום היה גדול והגיעו 65 לומדים. השנה החלטנו ללכת למקום יותר גדול וברוך ה' הכפלנו את מספר הלומדים. אם היה לנו מקום שיכול להכיל 300 איש, היינו ממלאים גם אותו. ברצוננו להודות לכל התורמים ובראשם ליו"ר המועצה דתית הרב עובדיה דהן ולסגן ראש העיר הרב יחיאל ויינגרטן, לשראל אוחיון מהמרכז לפיוט ושירה, לאורן טוויל מנכ״ל החברה העירונית, ולעוזר ראש העיר נאור אזרזר על תרומתם הנכבדה לערב זה״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן