שר הרווחה בביקור מרגש באשדוד

שר הרווחה מאיר כהן סייר היום (רביעי) במכללת גל באשדוד ביחד עם נורית טופז ראשת מטה יש עתיד בעיר ומנהלת סניף אשדוד של המכללה, יחד קיימו מפגש מרגש במיוחד בין משתתפי תוכנית טל המיועדת לצעירים על הרצף האוטיסטי והצוותים של המכללה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השר הגיע בהזמנתה המיוחדת של מנהלת סניף אשדוד, וראשת מטה יש עתיד בעיר נורית טופז , שברכה על שיתוף הפעולה ועל תחילת של ידידות נפלאה בין משרד הרווחה ומכללת גל אשר יפתח עבור הסטודנטים והסטודנטיות במכללה הזדמנויות חדשות בהמשך.צוות המכללה ונציגי התוכניות שיתפו את השר באתגרים ובהתמודדויות השונות שחוו בעת האחרונה מחד ומאידך שיקפו בהישגים ובצמיחה שהתוכניות השונות והתהליכים במכללה מאפשרים לכל לומד ולומדת בה.

שר הרווחה התרשם מאד מהמכללה, הקשיב לרחשי הלב של הסטודנטים הצעירים על הרצף האוטיסטי והוריהם, ולרעיונות הקידום שלהם בתחום אותו הוא מוביל ואמר: "זה מפגש מרגש היום, נפגשתי עם סטודנטים חכמים מברקים מלא נחישות רעיונות והערות בונות, למדתי מהם המון. צוות המכללה הרשים אותי מאוד בשיח הפתוח עם הסטודנטים ובטיפול המסור והמקצועי שלהם. זה יהיה כבוד בשבילי לשתף פעולה עם המכללה".

נורית טופז מנהלת מכללת גל אשדוד: "אני מברכת על שיתוף הפעולה ועל תחילתה של ידידות נפלאה בין משרד הרווחה והביטחון החברתי למכללת גל אשר יפתח עבור הסטודנטים במכללה הזדמנויות חדשות ומבורכות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן