שני הומלסים יואשמו ברצח של יפים מרחסין

הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום בגין רצח של יפים מרחסין ז"ל בפארק ברובע ו’, נגד החשודים אלכס כספי ואלכסיי קובטון, הומלסים שנעצרו לאחר הרצח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בקרוב יוגש כתב אישום בגין רצח נגד אלכס כספי ואלכס קובטון, שני דרי רחוב אשר נעצרו בחשד שרצחו את יפים מרחסין ז"ל בן ה-62 שגופתו נמצאה בפארק שגב ברובע ו'.

 ראשיתה של החקירה בתאריך 15.7.21, עת הוזעקו כוחות המשטרה לפארק ׳שגב׳ ברובע ו’, בעקבות דיווח על אירוע אלימות. השוטרים שהגיעו למקום איתרו את מרחסין ז”ל, כשעל גופו סימני קשים. בתום מאמצי החייאה ע"י שוטרת שהגיעה ראשונה לזירה, ובהמשך ע"י כוחות ההצלה, נקבע מותו. במקביל השוטרים איתרו ועצרו לחקירה את השניים כחשודים ברצח.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש, שבמהלכה  עלה החשד כי  הרקע לתקיפה החמורה הנו סכסוך שהתגלע על רקע חוב כספי, שבמהלכו, על פי החשד החלו החשודים להכות לכאורה את מרחסין ז"ל עד שגרמו למותו.

 עם סיום חקירת הרצח, הועברו ממצאי החקירה לפרקליטות, וביום שלישי, במסגרת דיון להארכת מעצרם, הוגשה נגדם הצהרת תובע ובקשה למעצרם למשל 5 ימים נוספים עד למועד הגשת כתב האישום נגדם. השופטת דורית בונדה קיבלה את בקשת המשטרה רק בחלקה, והאריכה את מעצר החשודים בשלושה ימים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן