שמשון שהרבני חוזר לפוליטיקה באשדוד: יתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר

שהרבני (67) שימש במשך 15 שנה כחבר במועצת העיר ויו"ר איגוד ערים לאיכות סביבה. לפני כשנה נפצע קשה בתאונה וניצל בנ. רגלו נקטעה ועבר שיקום מדהים "יש לי רגל תותבת והולך עצמאית ואני מרגיש מלא מרץ". במי הוא תומך לראשות העיר? ומי מספר 2 שלו? הפתעה. כנסו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שמשון שהרבני לשעבר חבר מועצת העיר מוותיקי אשדוד מקים רשימה "אשדוד הבית שלי" למועצת העיר בבחירות הקרובות. מספר 2 שלו יהיה יגאל מור יוסף בנו של איש העסקים אורי מור יוסף

שהרבני (67) שימש במשך 15 שנה במועצת העיר ונחשב לאחד הפעילים במועצה ובפעילות שלו למען תושבי העיר ובעיקר בתחום איכות הסביבה כשישמש יו"ר איגוד ערים לאיכות סביבה בהתנדבות והצגות רבות תחום.

לפי כשנה עבר שהרבני תאונה קשה מאוד במהלכה נפצע קשה ורגלו נקטעה. הוא עבר שיקום מוצלח מאוד בזכות המון כוח נפשי וכיום הוא הולך על שני רגליים. "אחת מברזל ואחת רגילה. הולך רגיל היה לי ניסים ונפלאות. הראש מתפקד וישלי מרץ בלתי נראה" הוא אומר בבדיחות.

שהרבני בעלים של שתי חברות כוח אדם נסחר ושיווק אב לחמישה ילדים וסב לשישה נכדים.

ש. למה אתה רץ?

"אחרי התאונה הכרתי לגיל פרישה לא חסר לי כלום יש לי מה לתרום יש לי ניסיון. אני מדבר על זה שיש חלל גדול בייצוג של וותיקי העיר. יש חרדים יש רוסים ואנחנו הוותיקים לא קיימים. לחמני גלבר באופוזיציה ואין מה לעשות שם.

בתפקידי כיור אגוד ערים לאיכות הסביבה הורדתי את זיהום האווויר באופן משמעותי. מנעתי מראש העיר צבי ז״ל הוספת יחידת כח פחמית בתחנת הכח אשכול.
שקמתי את נחל לכיש מהזיהום של מי השופכין של העיר.
סגרתי את בסיס דלק הסמוך לבתי זיקוק כתוצאה מרמת בנזן גבוהה באוויר.
העתקתי את מטמנת האשפה רתמים המזהמת מתחומי צפון העיר.
ועוד
כממונה על הספורט אחדתי את קבוצות הכדורסל וקדמתי את הספורט העממי"

ש. במי תתמוך לראשות העיר?

"אני תומך בלסרי. אני רץ למועצה ואם יש חברים שרוצים לתמוך במישהו אחר ועומדים על זה אין לי הרבה מה לעשות. המטרה להיכנס למועצה בכוח גדול".

ש. מי מספר 2?
"יגאל מור יוסף איש עסקים בנו של סגן ראש העיר לשעבר אורי מור יוסף. הוא ראוי ושותף לעשייה. עד עכשיו התרחק מפוליטיקה. לקח לי זמן לשכנע. הוא איש איכותי וחשוב שיהיה במועצה".


ש. תגיד יש לא מעט רשימות מאיפה תביא קולות?


"מתברר שיש הרבה מאוד כאלה שלא התכוונו להצביע. במשך החודשים אני מנהל שיחות ואני בקשר איתם וכששמעו שאני רץ הם נרתמו. מדובר בחלק גדול של מייסדי העיר שצמחו כאן בעיר ומרגישים שהם לא מיוצגים. חשים שאין להם עם מי לדבר"

ש. וחוץ מזה מה אתה מציע חזון תכניות?

"בגדול להביא אוניברסיטה, מפעלי הייטק לשפר הספורט. עצוב שיש לנו קבוצה כמו מ.ס אשדוד בליגת על ללא אוהדים. צריך לחבר אותה לקהל ויש הרבה אוהדים באשדוד. יש מלא מה לעשות בעיר ויש לי הרבה מרץ לשפר להקים ולפתח"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן