שיא אישי מדהים לאילן טלקר בקריקט

שיא נדיר לאילן טלקר, שחקנה של נווה שמשון אשדוד בקריקט: השיג 9 פסילות של שחקני היריבה במסגרת משחק ליגת בב"ש. טלקר: "אני עדיין לא מעכל"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שבת האחרון התקיים משחק בין קבוצת ב"ש נגד נווה שמשון אשדוד במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל בקריקט, במגרש הקריקט בבירת הנגב. אשדוד חבטה ראשונה וצברה 134 נקודות, לאחר 40 'אוברס' ועם 9 שחקנים פסולים. קבוצת ב"ש, שחבטה שנייה, צברה 50 נקודות ונפסלו 10 שחקני הקבוצה, לאחר תצוגה פנומנלית של זורק נווה שמשון אשדוד, אילן טלקר בן ה-26, שהוביל את קבוצתו לניצחון חוץ מרשים. טלקר המוכשר, שנחשב לאחד הזורקים הטובים בארץ להט בבאר שבע, זרק 8 'אוברס' ופסל 9 שחקנים מתוך 10 הפסולים של קבוצת ב"ש.


תצוגה זו הינה הישג נדיר ושיא אישי שטרם נראה כמותו בענף הקריקט בארץ מאז ומעולם. אילן, שהתארס לא מזמן לבחירת לבו, עובד כנהג אוטובוס בחברת 'אלתי' והוא כאמור, הראשון בהיסטוריית ענף הקריקט בארץ, שזוכה להגיע לתוצאה כזו מדהימה, שספק אם יהיה מי שישבור אותה אי פעם. אילן טלקר, שגדל במחלקת הנוער של העמותה "פרחי הלל", סיפר על התחושות: "אני עדיין לא מעכל שעשיתי את זה. זה הישג מדהים. בהתחלה לא הלך לי בכלל. בחלק השני של המשחק נתתי הרבה מעצמי וראיתי את התוצאות מול העיניים. קיבלתי תגובות מפה ועד להודעה חדשה. טלפונים, הודעות, תגובות בפייסבוק ובאינסטגרם". לגבי החלום שלו, אמר טלקר: "לזכות באליפות עם נווה שמשון".
יו"ר עמותת אשדוד א', מר אביטן פליקס סיפר על האירוע הנדיר: "התמזל מזלי להיות נוכח במשחק. לא האמנתי שזכיתי לראות משחק שידברו עליו עוד הרבה שנים. עד עכשיו אני לא מאמין. אני גאה בשחקנים. זהו ניצחון אדיר שיכנס להיסטוריה של המועדון, בזכות השחקן אילן טלקר וכן בזכות התוצאה הירודה 50 נקודות של קבוצת ב"ש. היה לי העונג לגעת בהישג היסטורי שלא ישכח להרבה הרבה שנים. אילן טלקר התחיל לשחק מגיל קטן במחלקת הנוער של המועדון אט אט התקדם עד שהגיע לשחק בקבוצת הבוגרת. אני מאחל לאילן הצלחה ולהיכלל בנבחרת ישראל. אני רוצה שהגביע השנה ישאר באשדוד. רוצה גם להודות גם בהזדמנות זאת למר יורם אסרף, יו"ר הרשות לספורט העירונית, על התמיכה, על עידוד ועל התקציב ולנאור גלילי מנכ״ל מכבי ישראל שתומך בעמותה״.

מתכוננים לדרבי

בשבוע הבא (בתאריך 1/8/20) יתקיים 'דרבי' מסקרן בין מוליכת הטבלה נווה שמשון אשדוד, לבין אלופת המדינה בחמש השנים האחרונות 'יאנג' אשדוד. קהילת חובבי הקריקט באשדוד מתכוננת ומצפה למשחק הזה, שלאחריו נוכל לקבל אינדיקציה לגבי המועמדת לזכות באליפות ישראל בקריקט לשנת 2020. יהיה מעניין לראות אם טלקר ימשיך את הכושר הנפלא שלו גם בדרבי החשוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן