היפה של הדרום: שחקנית הכדוריד האשדודית שזכתה בתחרות מלכת היופי

נוי בונבידה בת 20 מאשדוד, נבחרה למלכת היופי 2021 בתחרות היופי שמארגן אורי קריספין. בונבידה שחקנית כדור יד מצליחה ונכדתו של הצלם הראשון של אשדוד, ויקטור בונבידה ז״ל. ״ההרגשה מדהימה״. היא לא פוסלת להמשיך לשלב בתחום היופי לצד הכדורסל. וכן, יש לה חבר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 הזוכה בתחרות מלכת היופי של הדרום השנתית של אורי קריספין היא מאשדוד. נוי בונבידה בת 20 מאשדוד שגברה על 11 מועמדות בגמר התחרות שנערכה ביום שני השבוע, בסלון הכלות של מעצבת  הבינלאומית ריקי דלאל.

ואם השם מלכת היופי מצלצל לכם מוכר, אזי זה בגלל שתי סיבות. נוי, היא שחקנית נבחרת ישראל ומכבי ראשל״צ בכדוריד. את דרכה בכדוריד החלה נוי בהפועל אשדוד ואף אימנה עד שעברה לשחק בראשון לציון בשורות האלופה. בראיון לאיגוד הכדוריד היא סיפרה על שילוב ההכנות  לתחרות עם אימוני הכדוריד ״ למזלי,  ההכנות לתחרות וכל הקמפיינים היו בשעות הבוקר והצהריים, והאימונים בשעות הערב״.

נוי עברה פציעה קשה ורק לאחרונה חזרה לשחק. במהלך הפציעה היא הבינה שהיא רוצה לנסות עוד דברים והתחרות יופי אחד מהן. היא למדה במקיף ו׳, חיילת משוחררת טרייה וסטודנטית  לתואר ראשון בחינוך חברה וספורט בקריה האקדמית בקריית אונו.

הסיבה השנייה ששם משפחתה מוכר לכם, היא שנוי היא נכדתו של הצלם הראשון באשדוד ויקטור בונבידה ז״ל. ״סבא היה הצלם הראשון, וגם אבא שלי צילם אירועים של חברות, אבל אני נמשכתי לצד השני של המצלמה״ היא אומרת בחיוך.

איך הגעת לתחרות?
״האמת שראיתי באינסטגרם מודעה שאורי קריספין העלה, החלטתי לבחון את עצמי ולשלוח הודעה עם הפרטים  ותמונות. אורי זימן אותי לראיון אישי ואחרי הראיון האישי אמר לי שעברתי והמשכתי הלאה עד לשלב של המתמודדות הסופיות״.

איך ההרגשה לזכות?
״האמת שזו הרגשה מדהימה והתחרות הייתה חוויה מאוד מעצימה ומאוד מרשימה ומאוד נעימה״.

את שוקלת עכשיו להמשיך בתחום לפנות לדוגמנות או תחרויות יופי?
״אני לא פוסלת כלום. זו אחת השאיפות. חשבתי רק על הכדוריד עד שנפצעתי והיה לי יותר זמן להתעסק בעוד דברים.זה אחד הנושאים החדשים שיצא לי לנסות  עולם היופי כן מענין אותי, ואני לא אתנגד לעוד הצעות בתחום. אני מאמינה שאפשר לשלב עם הכדוריד שבשבילי מאוד חשוב. בכל אופן אני עדיין מעכלת את הזכייה ולא יודעת לאן היא תוביל אותי, אבל שומרת על ראש פתוח וכל הצעה שתגיע אני אבחן אבל תמיד הכדוריד יהיה העדיפות הראשונה״.

איך הגיבו במשפחה?
״מאוד התלהבו מאוד שמחו. קיבלתי פירגונים  מכולם. גם לאורך התחרות  עוד כשהתחלתי בספורט, הם תמיד דחפו אותי ועודדו אותי״.

ושאלה שכל מלכת יופי נשאלת באופן קבוע, האם יש חבר?
״כן, יש!״.

הסגנית של נוי היא חן זהבי (21) מפתח תקווה. בתואר תגלית השנה זכתה זוהר פאר (22) מקריית גת, ובתואר נסיכת היופי עשרה זכתה שחר זריהן (18) מירוחם.שופטי התחרות היו:  מלכת היופי היוצאת של לשנת 2020 יובל גור, הדוגמנית לינוי ראובן שהתמודדה לאחרונה בתחרות מלכת היופי של ישראל, תמי אליגולשוילי, דוגמנית ומפיקה בערוץ 13, מעצב השיער יוסי אוחיון, בעלת בית הספר למקצועות היופי רווית אסף, ודאדי דלאל הבעלים של סטודיו לכלות ריקי דלאל.

קריספין: ״המון שנים לא הייתה לנו מלכת יופי מאשדוד״

אורי קריספין צלם עיתונות וותיק, כבר עשרות שנים שהוא מפיק תחרויות יופי. לדבריו בתחילה התחרות הייתה מלכת היופי של אשדוד, ואז התרחבה לתחרות היופי של הדרום, וכבר 8 שנים שהתחרות פתוחה למועמדות מכל הארץ. ״השנה התחרות הייתה בקונספט שונה מינימלי בשל הקורונה. הרגיש לי שהדרך הנכונה זה טקס אינטימי יותר. לא במשכן לאומנויות כמו תמיד, אלא בסלון הכלות של ריקי דלאל באשדוד. גם היו  פחות מועמדות. נבחרו 24 מועמדות ומתוכן עלו לגמר 12 שהתמודדו על 4 תארים. 20 שופטים זכו לראיין את הבנות ולהתרשם יותר מיופיין. אני אוהב את הקונספט הזה ובשנה הבאה גם בלי קורונה אמשיך אתו. במשך השנים עשרות כוכבות יופי וריאלטי יצאו מהתחרות, ששימשה להן קרש קפיצה לעולם היופי ואני שמח על כך״.

  עוד הוסיף קריספין ואמר כי : "הטקס היה מאוד מרשים ומרגש. נבחרת הגמר כללה 12 דוגמניות שהיו לבושות להפליא בשמלות של מעצבת העל ריקי דלאל. הן אופרו על ידי רווית אסף, כשעל עיצוב השיער היה אחראי לא אחר מאשר יוסי אוחיון ועל התכשיטים יעל ציפורי.  ברמה האישית אני מאוד מרוצה, גם המון שנים לא הייתה לנו מלכת יופי מאשדוד. מברוק לזוכות הגדולות בתחרות ותודה לכל השותפים שגרמו לדבר הזה לקרות

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן