שוד חנות התכשיטים "ולרי" באשדוד: השודד מואשם בשוד באמצעות אקדח ואבוקות

כתב אישום על שוד הוגש היום נגד עופר בן אלכסנדר צרקסוב מאשדוד . הוא מואשם כי שדד באיומי אקדח ועשן שיצר למיסוך, תכשיטים בשווי 250 אלף שקלים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכתב האישום עולה כי  ביום 9.9.2020 בשעה 11:00 או בסמוך לכך, נכנס הנאשם לחנות "תכשיטי ולרי" שברחוב המסחר 5 באשדוד (להלן": "החנות"), כשפניו מכוסות במסכה כירורגית, על ראשו כובע וברשותו תיק צד ובו האקדח, כפפות והאבוקות שהכין על מנת ליצור מסך עשן.

הוא  פנה אל נ.ס. הבעלים של החנות (להלן: "המתלוננת") וביקש ממנה להראות לו תכשיט שנמצא בחלון הראווה. המתלוננת אמרה לנאשם שיצא מחוץ לחנות ויראה לה על איזה תכשיט מדובר.  הנאשם יצא מהחנות, הוציא מתיק הצד את האקדח, נכנס חזרה לחנות, כיוון את האקדח לעבר המתלוננת והורה לה לפתוח את הכספת ואת הקופה ולשבת על הרצפה.

המתלוננת המפוחדת החלה לבכות, פתחה את הקופה והתיישבה על הרצפה.   הנאשם הוציא מתיק  הגב את הכפפות ועטה אותן על ידיו. לאחר מכן הוציא מהתיק את האבוקות, הדליק אותן באמצעות מצת שהיה ברשותו, זרק אותן מחוץ לחנות והחל לקחת תכשיטים שהיו בחנות והכניסם לתוך תיק הגב.  האבוקות שזרק הנאשם החלו לבעור מחוץ לחנות והעשן שהיתמר נכנס גם לתוך החנות. המתלוננת המבוהלת ברחה מהחנות והותירה במקום את הנאשם שהמשיך לקחת תכשיטים נוספים מהחנות והכניסם לתיק.

בעל חנות סמוכה שראה את העשן המיתמר יצא מחנותו והבחין במתלוננת ובנאשם. בעל החנות זרק כיסא לעבר הנאשם וריסס לעברו ממטף לכיבוי אש שהיה ברשותו. הנאשם ברח מהחנות עם שלל השוד – 219 שרשראות ו- 58 זוגות עגילים בשווי כולל של כ- 250,000 ש"ח.

כעבור זמן קצר אותר הנאשם על ידי המשטרה ובתיקו נתפס שלל השוד.

צרקסוב מואשם כעת בעבירות של שוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן