שדד נהג מונית באיומי סכין:  ״אני אחתוך אותך אם לא תעזוב אותי״

כתב אישום הוגש השבוע נגד אבי שריקי תושב אשדוד בן 37, בגין שוד נהג מונית באיומי סכין. נהג המונית החנה מכוניתו בחניון קופת חולים, כששב מצא את שריקי במונית, לאחר שגנב אלפי שקלים במזומן וברח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה כתב אישום נגד אבי שריקי מאשדוד בגין שוד נהג מונית.

מעובדות כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, באמצעות עו"ד חופית קנטרוביץ'  עולה כי בצהרי ה- 12.4.22 החנה נהג המונית את מוניתו בחניון הסמוך לקופת חולים לאומית ברחוב חנה סנש ברובע ג' נעל את המונית ויצא למקום סמוך.

 עוד עולה מכתב האישום כי שריקי  (37) התפרץ לכאורה למונית ישב במושב האחורי ונטל כסף מזומן בסך 1,800 שקלים השייך לנהג המונית. לאחר מספר דקות שב נהג המונית והבחין כי הדלת פתוחה ושריקי בתוכה נהג המונית אחז בחולצתו של שריקי והוציאו מן המונית על פי הנטען בכתב האישום שריקי איים לכאורה על נהג המונית באומרו "אני יחתוך אותך אם לא תעזוב אותי". בתגובה לכך, שחרר נהג המונית את שריקי שנמלט מהמקום באמצעות אופניים חשמליים עם הכסף ששדד כביכול. כשהוא לא לבוש בפלג גופו העליון וחולצתו, אשר נקרעה במהלך השוד נותרה בחניון.

עוד עולה מעובדות כתב האישום כי שריקי, ביקש מבת זוגו לחזור לחניון ולקחת משם את חולצתו הקרועה שנותרה במקום השוד, ״וזאת במטרה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי בהעלמת ראיות" בת הזוג אכן הגיעה לחניון, ונטען כי =זרקה  לכאורה את החולצה לפח בסמוך לחניון.

 שריקי, כנטען, נעצר באותו לילה ובכיסו נשא סכין מתקפלת בצבע שחור. כתב האישום מייחס לו עבירות של שוד, שיבוש מהלכי משפט והחזקת סכין שלא למטרה כשרה. "הנאשם במעשיו נטל ונשא את כספי המתלונן בלי הסכמתו, ובשעת המעשה איים לבצע מעשה אלימות במתלונן, כדי להשיג את הכסף הנגנב או כדי למנוע התנגדות, כשהוא מזויין בסכין שיש בה כדי לסכן או לפגוע, או בשעת המעשה או בתכוף לפניו או לאחריו השתמש באלימות כלפי המתלונן; כמו כן, עשה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לעיוות הדין בהעלמת ראיות; ובנוסף, החזיק הנאשם סכין מחוץ לתחום ביתו או חצרו ולא הוכיח כי החזיקו למטרה כשרה" נכתב בכתב האישום.

 ביחד עם כתב האישום הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להארכת מעצרו של שריקי עד תום ההליכים. מהבקשה עולה כי שריקי בחקירתו לאחר מעצרו,  מסר כי אינו זוכר היכן היה כמה שעות לפני כן, בזמן האירוע, אינו מוסר פרטים לגבי מקורות הכסף שנתפסו ברשותו, ועומד על כך שלא היה באירוע )זאת בניגוד לסרטונים ולהודעת בת זוגו והשוטר

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן