כתב אישום בגין אונס פליטה מאוקראינה: הציע לה עבודת ניקיון ואנס אותה

כתב אישום הוגש השבוע נגד אולכסן וינוקור, בן 50 מאשדוד, בגין ביצוע עבירות מין בצעירה בת 19, שנמצאת בישראל כפליטה מאוקראינה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה השבןע לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד אולכסן וינוקור, בן 50 מאשדוד, בגין ביצוע עבירות מין בצעירה בת 19, שנמצאת בישראל כפליטה מאוקראינה‫.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד הילה דרימה יאיר, השניים הכירו בערב ליל הסדר אצל חברים משותפים והנאשם הציע לסייע למתלוננת במציאת עבודת ניקיון בתקופה שתשהה בארץ. מספר ימיים לאחר שהכירו, הציע הנאשם להסיע את המתלוננת לעבודת נקיון שסידר לה והמתלוננת, אשר נתנה אמון בנאשם, הסכימה ונסעה איתו. הנאשם ניצל את תמימותה של המתלוננת והעובדה שאינה יודעת את השפה ולקח אותה לצימר. משהבינה המתלוננת שהנאשם לא לוקח אותה לעבוד, ביקשה ממנו שיחזיר אותה הביתה, אך הנאשם הצליח לשכנע את המתלוננת והיא נכנסה יחד עימו לצימר, שם אנס אותה וביצע בה מעשה סדום ומעשי מגונים‫.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה, מעשה סדום והדחה בחקירה‫.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי התנהגותו של הנאשם מעידה על אדם חסר גבולות, שניצל את העובדה שהמתלוננת, נערה בת 19 בלבד, שוהה בארץ תקופה קצרה, נזקקת לכסף ולעבודה, אינה מכירה את השפה ולא הכירה את האזור שלקח אותה. הנאשם התעלם מכל דבריה ורצונותיה וגם כשביקשה ללכת, מנע זאת ממנה ובסופו של אירוע, גם איים עליה כדי למנוע ממנה לגלות את מעשיו בה‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן