רותם סלע נעלמה משלטי החוצות באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 פריחה שמה לב כי הדוגמנית רותם סלע הפרוזנטורית של בנק ׳דיסקונט הן בפרסומות בטלוויזיה והן בשלטי חוצות‫, לא מוצבת בשלטי הרחוב בעיר אשדוד. במקום רותם סלע‫, יש שלטי רחוב עם גבר‫. בעוד בכל רחבי הארץ מככבת סלע על שלטי הרחוב באשדוד‫, החליטו כנראה ב׳דיסקונט׳ שעדיף לוותר על רותם סלע מחשש השחתת שלטי נשים כמו שקורה באשדוד חדשות לבקרים. פריחה מוחה על הדרת אשדוד וקוראת לבנק כי תוחזר רותם סלע לאלתר לשלטי החוצות באשדוד‫.

פריחה שמעה שאוראל בן זקן, בנו של איש העסקים והספורט ג'קי בן זקן, מונה כחבר דירקטוריון של חברת ׳בריל׳, חברת האופנה וההנעלה. אוראל בן 23, שימש עד היום כמנהל שיווק בחברת ׳אין. איי, ספורט׳ ניהול ואחזקה, בבעלות אביו, חברת הניהול של מ.ס. אשדוד.

בדרך כלל דיריקטורים בחברות האלה מקבלים שכר לפי כל ישיבה. מניותיה של חברת בריל זינקו השנה במאות אחוזים, ולבן זקן יש 24% ממניות החברה.

פריחה מאוד התרגשה מהמקרה שהתרחש השבוע במתחם בדיקות הקורונה, כאשר הגיעה תושבת העיר, שרה לוי, למתחם בדיקות הקורונה בעיר יחד עם בנה, דוד גרסיה, עם תסמונת דאון. לאחר שהדוגמת במתחם הבדיקות, ביצעה לשרה ולדוד גרסיה בדיקת קורונה היא הפתיעה את דוד גרסיה והעניקה לו סלסלה מלאה במתוקים, כהערכה על סבלנותו בהמתנה לבדיקה, לצד תושבים רבים שגילו אחריות והגיעו להיבדק.

פריחה רוצה לפרגן לחברת המועצה עו״ד הלן גלבר, שיחד עם שמוליק דואק, מעצב שיער ופעיל חברתי הם החליטו ליזום את מבצע ״לב חם״. לאחרונה אנחנו עדים לעוד ועוד מקרים בהם תושבי העיר מחוסרי דיור נפטרים ממכות קור. אבל לא רק מחוסרי דיור – באשדוד התווספו השנה עוד משפחות למעגל העוני, והעיר נמצאת בצמרת טבלת העוני הארצית. לצערנו, ישנם תושבים רבים ללא מעילים מחממים. אני יודעת, רואה ושומעת. אני קוראת פוסטים ברשתות החברתיות על חיפוש של תרומת מעילים, והלב נכמר. מדי פעם מגיעות גם פניות אישיות. לאיסוף מעילים שאתם לא צריכים או כבר לא לובשים.

לרבים מאיתנו יש בארון איזה מעיל שאינו בשימוש, אז אתם יותר ממוזמנים להביא את המעילים לנקודת האיסוף במספרה של שמוליק דואק ברחוב יוספטל 13, ברובע ב׳, ואנחנו נדאג לכל השאר״.

במסגרת האסיפה השנתית של האגודה לתרבות הדיור לשנת 2021, שהתקיימה בשבוע שעבר בכפר המכבייה ברמת גן, התקיימה סיכום פעילות האגודה, וכן אות הוקרה על סניפים מצטיינים.

הסניף באשדוד, בניהולה של אסנת בן לולו, הפך בשנה החולפת להיות מהמובילים מסניפי המחוז, בביצוע פעילויות התורמות להגשמת מטרות האגודה למען לקוחותיה בתחום החברתי-קהילתי ובתחום הפיזי. על הסניף המליץ יחזקאל יגנה ממונה מחוז דרום באגודה לתרבות הדיור.

לדברי מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק: "מקצועיותה ומאמציה של מנהלת הסניף באשדוד תורמים רבות למטרת האגודה לתרבות הדיור ליצור איכות חיים טובה יותר לדיירים המתגוררים בבתים המשותפים. אני רוצה להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על שיתוף הפעולה הפורה עם האגודה לתרבות הדיור.

פריחה רוצה לאחל המון מזל טוב‫, לאיש הנדל״ן והבעלים של משרד ״נדלן האושר״‫, שחגג יום הולדת 60 בסטייל. מזור עם כל המשפחה המורחבת חגגו במלון מלון ׳הרודס׳ בתל אביב.

בתוכנית האמנותית‫: אשתו, הילדים והנכדים הפתיעו אותו‫, והעניקו לו הרבה אהבה ומתנות. פריחה מאחלת לרפאל מזור מזל טוב והרבה אושר ובריאות‫.

אביבה צדיק מאשדוד, שחקנית וניצבת בתוכניות הטלוויזיה (״היורשת״, ״שנות השמונים,״ ישמח חתני) חגגה השבוע יום הולדת שנה לנינה שלה היילי המתגוררת במושב אודים. הבת של אביבה – היא ענת סגל המעצבת מחברת הספרים ״עיצוב בצבע״, ו״שידרוג בצבע״, והנכדה היא עומר פרידמן אדדריכלית. בקיצור, הכשרון נשאר במשפחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן