"ראש העיר לסרי משתמש בכסף שלכם כדי לעבוד עליכם בעיניים. אני אעבוד בשבילכם"

המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר תוקפת את יחיאל לסרי בעקבות פרסום חוברת ממומנת בעיתון דמרקר. "זו תעמולה שקרית". מ"מ ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו בתגובה לביקורת:"אל תפלו לתעמולת בחירות זולה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"תושבי אשדוד היקרים לי מאוד, אם התעוררתם הבוקר והרגשתם לרגע שאתם חיים בפאריז, רומא או ניו יורק – זאת לא אשמתכם", כך גלבר.

"יש מי שהחליט לברוא מציאות הפוכה ב-180 מעלות כדי לכסות על הכישלון המהדהד שלו בכל תחום ותחום. מי שעשה את זה מזלזל באינטילגנציה שלכם, במעורבות שלכם בעיר, בזה שאתם חיים ונושמים אותה כל יום ויום ושכח שאת האשדודים אי אפשר לסובב על האצבע. מי שעשה את זה נמצא בהיסטריה אחרי עוד 5 שנים שאפשר לסכם במילה אחת: "מחדל". לאיש הזה קוראים יחיאל לסרי.

אז מה עושה האיש הזה שאין לו קבלה אחת להציע לכם? לוקח את הכסף שלכם וקונה בו מודעות ממומנות ושקריות שמציגות עולם מקביל בו אשדוד לא מתפרקת, שההגירה השלילית ממנה לא קיימת, שלא נמצאת בתחתית הדירוג הארצי בחינוך, ברמת הפשע ובמצב התחבורה.

מודעות שמתאימות יותר למשטרים טוטליטריים מהמאה הקודמת. אם אלה לא היו החיים שלנו, אם זאת לא היתה העיר האהובה שלנו, זה היה יכול להיות מצחיק.

לסרי, די עם הבדיחות ודי עם השקרים, אנחנו מדברים פה על נושאים רציניים. על העתיד שלנו ושל הילדים שלנו. אשדודים יקרים, אני מבטיחה לכם דבר אחד: העיריה בראשותי תשתמש בתקציבים כדי לייצר מנועי צמיחה חדשים ולהזניק את העיר המדהימה שלנו קדימה. במציאות, לא במודעות קנויות בעיתונים. אין לנו עוד אשדוד, ומגיע לה ראשת עיר שבאה לעבוד באמת ולא לעבוד על התושבים".

מ"מ ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו העלה פוסט בו הוא מגיב לביקורת על החוברת הממומנת:

”נדטבר בחוברת מהממת שנעשתה על ידי מערכת העיתון "דה מרקר" במסגרת סדרת חוברות שהם מוציאים על 10 ערים מובילות בישראל, וכעת הגיע התור של אשדוד.
לפני שאתם קופצים להגיב, אני ממליץ לכולם ללחוץ על הקישור. מספיק דפדוף קל בשביל להבין כי כל הכתוב בה מבוסס על עובדות בלבד, המובאות על ידי אנשי מקצוע בתחומים רבים הנוגעים להתנהלות העיר.
אל תיפלו לתעמולת בחירות זולה, לקמפיינים שליליים ולמועמדות ומועמדים המנסים להפחית ולגמד אתכם, תושבי אשדוד, ולהציג אתכם כמסכנים, בורים ונזקקים. המציאות שונה לגמרי.
יש לנו עיר נהדרת, עם עתיד נהדר עוד יותר ולמרות שיש כמה נושאים טעונים שיפור (ואנו לא מתכחשים אליהם), יש לנו המון במה להתגאות!"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן