קשיש שנפל ליד בית הכנסת תובע מאות אלפים מעיריית אשדוד

בתביעה נטען כי עיריית אשדוד אחראית לתקינות השבילים והמדרכות בעיר ולסילוק המפגעים שיוצרים סיכון ממשי להולכי הרגל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושב אשדוד בן 74 שנפל ליד בית הכנסת ושבר הירך, תובע מאות אלפי שקלים מעיריית אשדוד. מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, נטען כי בחודש אפריל שנה שעברה הקשיש נפל בשביל הסמוך לבית הכנסת "כתר שלום" – בסמוך לצומת הרחובות יצחק הנשיא ורוגוזין באשדוד. זאת לאחר שרגלו נתקלה  במרצפת בולטת וכתוצאה מנפילתו  נחבל קשות בירך ימין. 

לאחר שמתפללים פינו אותו לבית הכנסת, ניידת של מד"א הבהילה אותו לבית חולים אסותא באשדוד שם אובחן כי הוא סובל משבר בצוואר ירך ימין.  הוא נאלץ לעבור ניתוח להחלפת מפרק הירך ולאחר 10 ימי אשפוז בביה"ח הועבר לשיקום במרכז הרפואי הרצפלד. 

עו"ד דותן לינדנברג

מומחה בתחום האורתופדיה אשר בדק אותו מטעם התביעה, קבע בחוות דעתו כי כתוצאה  מהתאונה, נותרה לו נכות לצמיתות בשיעור של 40 אחוזים בגין הגבלה בתנועות הירך, ירידה בתפקוד ובגין צלקת רגישה ומכאיבה בירך.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף טוען בתביעה כי לפני התאונה הקשיש תפקד באופן עצמאי יחסית לגילו וכתוצאה מהתאונה הוא הפך לסיעודי ונזקק לעזרה במרבית שעות היום. מאז התאונה הוא נאלץ לשנות את אורח חייו, כאשר הוא נמנע מביצוע פעילויות כבעבר ומעיסוק בתחביביו, מרבה בנטילת משככי כאבים וכתוצאה מכך פחתו הנאות חייו.

בתביעה נטען כי עיריית אשדוד אחראית  לתקינות השבילים והמדרכות בעיר ולסילוק המפגעים שיוצרים סיכון ממשי להולכי הרגל. לכן העירייה, התרשלה בכך שנמנעה מלזהות את גורמי הסיכון בשביל ליד בית הכנסת. היא לא דאגה להסדרת דרך גישה בטוחה,  לתיקון המרצפת  ולתקינות המדרכה. בנוסף העירייה  לא גדרה המפגע ולא הציבה שלט אזהרה מפניו. 

הקשיש תובע בבית משפט לקבל פיצוי עבור עזרת צד ג', הוצאות רפואות וכאב וסבל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן