קונצרט אשדודי לחיזוק המורל בעורף בלהיטי ענק

קונצרט מרגש של תזמורת האופרה הקאמרית אשדוד, בניצוחו של מארק וולך, שהתקיים בסוף השבוע במרכז הקהילתי "ספרא", היווה לקהל, ואני בתוכו, שעה קלה של אתנחתא נפשית ותרבותית, מאירועי המלחמה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקונצרט התקיים במסגרת הפסטיבל הייחודי  "לב ישראלי", של החברה העירונית לתרבות הפנאי, שאירח אמנים ויוצרים, עם וללא צרכים מיוחדים. על האמנים בעלי הצרכים המיוחדים נמנו משתתפי המיזם ההתנדבותי  "הכוכבים של דיאז", שלומדים באופן מקצועי את אמנויות הבמה.

על הקהל נמנו, בין היתר, מוזמנים שהם משפחותיהם של בעלי צרכים מיוחדים, ומשפחותיהם של כוחות הביטחון, ההצלה והמתנדבים. הקונצרט כלל פסיפס של להיטים ישראליים מכל הזמנים, בהם של יצחק קלפטר, שמוליק קראוס, יגאל בשן, עוזי חיטמן ועופרה חזה, בעיבודים חדשים של התזמורת. לתזמורת הצטרפו הנגנים האורחים: ליאוניד זלצמן-קלידים, ניר סגל-תופים, אלדד סומנר-בס, יובל ליבליך- גיטרות, וניצן עין הבר ומרק רוזן-כלי נשיפה. את הקונצרט הנחה הזמר והמלחין זיו רובינשטיין. הקהל שר במרץ ובהתרגשות עם הזמרים: הדר לוי, מיכל סלובצקי, טליה דמרי, מיכאל יוספסברג, עידן שלום, סער בוכבינדר ומנור שבת. 

יו"ר דירקטוריון התזמורת, עו"ד נעים שומר, שנכח בקונצרט יחד חברי הדירקטוריון ועם מנכ"ל התזמורת עו"ד משה פישר, אמר כי הוא רואה    חשיבות רבה בהשתתפותה של התזמורת בפרויקטים כמו זה של הפסטיבל המדובר. " המופע המרגש עם הקהל הייחודי, באווירה חמה ומשפחתית ושירים מגוונים, תורם רבות בימים קשים אלה לחיזוק העורף, האחדות והקהילה".  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן