הקבלן האשדודי קובי טויזר רכש מתחם לפינוי בינוי בבית שמש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איש העסקים, הקבלן והיזם קובי טויזר ושותפו הצרפתי המיליונר אבנר חדד, רכשו את אחד המתחמים הגדולים בבית שמש לפינוי ובינוי. המתחם נחשב לאחד המתחמים הגדולים בארץ, שיזמים רבים ביקשו לרכוש אותו, אך חברת ׳אבני ספיר׳ מאשדוד, בבעלות השניים, גברה על כולם. אבנר חדד הוא בן למשפחה ציונית, שאת הונו הרב עשה בצרפת ובאפריקה, ולפיכך החליט להקדיש מעט מהונו הרב לעסקים בארץ. למרות עושרו, חדד מתנהל בצניעות רבה ורחוק מאוד מההתנהגות הראוותנית של הנובורישים האשדודים. אגב, אחד מבניו הוא חסיד נלהב של הרב פינטו. 

פריחה שמעה סיפור מאוד מרגש על עוזר ראש העיר‫, שמואל דוד‫. באחת מזירות הנפילה בעיר‫,  נלווה שמואל לכוחות ההצלה בעיר‫, לפתע הוא ראה הצטופפות ליד רכב כששוטר ביחד עם נתנאל מהביטחון העירוני מתכופפים מתחת לרכב‫, שם היה כלב שסירב לצאת.

התברר כי מדובר בכלב שנבהל מרעש האזעקות‫, ברח מהבעלים והתחבא מתחת לרכב. כל ניסיונות להוציא את הכלב מתחת לגלגלי הרכב לא צלחו‫. שמואל דוד ניסה להיכנס מתחת לרכב. תחילה הכלב המפוחד נשך אותו‫, אך עד מהרה הוא הצליח להוציא את הכלב לחבק ולהרגיע אותו מסר אותו לשוטר שזיהה את בעלי הכלב והחזיר אותו לידיהם. פריחה חושבת שבימים טרופים‫, זה סיפור קטן וטוב שמחמם את הלב‫.

פריחה גאה להציג בפניכם את ההערבות ההדדית ואת ׳אשדוד היפה׳ בסבב הלחימה הזה. אחד מהם הוא ניסים שלג הבעלים של מסעדת ׳קמפאי׳ ב׳ביג׳ אשדוד, שהחליט לפנק את עובדי ומתדנבי מד״א ושלח להם לתחנה מגשי סושי מפנקים ומנות מיוחדות נוספות. פריחה מפרגנת.

מאוד התרגשנו לקרוא השבוע את הפוסט של הבדרן והשחקן ישראל קטורזה, אשדודי במיל׳, לרגל יום הנישואים שלו ושל רעייתו סורלה: ״האשה שלי, 22 שנות נישואים ו-3 שנים של חברות. הייתי על הבמה בפאב בחיפה כששאלתי איך קוראים לך ואת ענית לי ׳סורלה׳ ואני אמרתי לך: ״מה זה שם של תרופה״? אחר כך ביקשתי ממך את הטלפון ונתתי לך את שלי. לא חיכיתי הרבה והתקשרתי אלייך ב-2 לפנות בוקר עם הרבה חשש שתתעצבני שהערתי אותך.

ואת אמרת לי ״הערת אותי אבל גם אני ניסיתי להתקשר אלייך קודם, ואל תבנה עליי כי כבר יש לי ילדה מנישואים קודמים״. והמשפט הזה נתן לי ישר להבין את אשתי. אשה כנה, חזקה. עם נתתינה אינוסיפית, חרוצה, אשה שבזכותה אני קם כל בוקר מאושר למשפחה שהקמת לי ונתת לי את הזכות להיות אוהב ונאהב על ידכם. כשאמרתי לך ״שם של תרופה״, לא ידעתי אז כמה צדקתי. אין בעיה שאת לא מנסה לעזור לפתור לכל הסובבים אותך, ותמיד שכואב משהו ליך הכאב מתקהה. אני מאחל לנו עוד שנים של חברות אמיתית, בריאות לגוזלים שלנו ולך אני מאחל שתמשיכי להצליח ולעשות חיל בעבודה שלך ולהיות הפרח הכי יפה ומשמעותי בחלקת האלוהים שלנו. אוהב אותך יום נישואים שמח״. קטורזה אף צירף תמונה שלהם, שזכתה בזמנו להתפרסם אצלנו במודר ׳לילות אשדוד׳ המיתולוגי של כל המתחתנים באשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן