קדם עונה בכדורעף

מכבי אשדוד פתחה בהפסד בטורניר קדם העונה, אך יחד עם זאת עברה אוטומטית לחצי גמר גביע המדינה

פתחה את העונה בהפסד. מכבי אשדוד בכדורעף. צילום: ספורטאי מכבי אשדוד כדורעף
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד פתחה את העונה בשבת האחרונה בהפסד 3:0 למ.ס עיילבון, המשחק נערך במסגרת טורניר קדם העונה על שם אטקין. במקביל, מכבי אשדוד נשים פתחה ביום רביעי האחרון, את טורניר קדם העונה ע"ש קטיה נגד מכבי בנות נצרת, כאשר המנצחת תעלה לחצי גמר (המשחק נערך לאחר סגירת הגיליון).

שני טורנירי ההכנה נפתחו השבוע, בגברים, מכבי אשדוד עלתה אוטומטית לחצי הגמר וזאת מכיוון שמשחקי הפיינל פור נערכים באשדוד. בנשים, מכבי חיפה שהוגרלה יחד עם מכבי אשדוד היא זו שמארחת ולכן היא עלתה אוטומטית למשחקי הפיינל פור. בכל אחד מהטורנירים משתתפים תשע קבוצות, הקבוצות מחולקות לשלושה בתים של שלושה מועדונים. הקבוצות שמסיימות ראשונות, למעט המארחות, עולות לפיינל פור.

מכבי אשדוד גברים הוגרלה יחד עם מ.ס עיילבון, שגם ניצחה 3:0. הערב (חמישי) מכבי אשדוד תארח למשחק בית ראשון את מכבי הוד השרון, במשחק שעשוי לחזות את פתיחת העונה, שכן ב-10 באוקטובר, כשהליגה תיפתח האשדודים יצאו להוד השרון ויתארחו נגד אותה הקבוצה.

בנשים, מכבי אשדוד הוגרלה יחד עם מכבי בנות נצרת ועם מכבי חיפה. כאמור, ברביעי הבנות התארחו בנצרת וביום שבת יהיה המחזור השני של טורניר ההכנה ובו אשדוד תארח את מכבי חיפה. אמנם לא מדובר בטורנירים משמעותיים, אך עדיין, תמיד כיף לפתוח את העונה בניצחונות ובתארים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן