מ.ס מחכה לניצחון

האשדודים עברו ארבעה משחקים ועדיין לא השיגו שלוש נקודות. ביום שבת האחרון, הקבוצה הייתה קרובים לניצחון – אבל מכבי פתח תקווה לא נתנה לה. אוחנה חזר רשמית לקבוצה

רוברטסון ולוי. צילום: טל אקוקה, דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד אמנם השיגה השבוע את הנקודה הראשונה שלה בליגה, אך עדיין הקבוצה ללא ניצחון. אשדוד אירחה ביום שבת האחרון את מכבי פתח תקווה. הבלם הסקוטי קלארק רוברטסון, העלה את הקבוצה ליתרון 1:0 וזאת לאחר שספג ביקורות במהלך השבוע לאחר ההפסד להפועל חיפה לפני כשבועיים. היתרון נשמר עד לדקות הסיום. מכבי פתח תקווה יצאה להתקפה מתפרצת שהסתיימה בנגיעת יד קלה של גיל כהן ברחבה של אשדוד ופנדל, שבו מוחמד הינדי כבש את שער השיוויון וקבע 1:1 בסיום.

באשדוד לא אהבו את הפנדל שנשרק וזעמו על השופט ניב שטייף. מאותה ההחלטה, המאמן אלי לוי הורחק והחליף אותו עוזרו קלמי סבן. כמו כן, בלט ביכולתו השחקן שכיכב בקבוצת הנוער בעונה שעברה ובמשחקים האחרונים הוא פותח בהרכב, נועם מוצ'ה, שגם זכה לשבחים מהמאמן אלי לוי בסיום המשחק.

לפני המשחק, אשדוד החתימה את דילן בוטאקה, שחקנה של הפועל ירושלים לשעבר, שהספיק לזכות בדקות ראשונות בקבוצה במשחק לאחר שהחליף את לוקאס סלינאס. כמו כן, חתם בקבוצה גם מיכאל אוחנה, אך הוא עדיין לא נכלל בסגל הקבוצה לשבוע. בנוסף, החלוץ תומר חמד שהיה מבוקש בקבוצה הודיע במהלך השבוע האחרון כי הוא לא מעוניין להגיע בסוף, שכן הדרישה שלו לחתימה הייתה חוזה דו שנתי. הקבוצה החליטה לנסות להמשיך לחזק את החלק ההתקפי ובקבוצה מתעניינים בחלוץ מכבי חיפה בעונה החולפת ניקיטה רוקביציה הישראלי-אוסטרלי, האקס של בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ונבחרת אוסטרליה.

 יחד עם זאת, המגן הימני הצעיר זוהר זסנו לא נכלל בסגל המשחק האחרון. כשבקבוצה נשאלו על כך, התשובה הייתה כי מדובר בסיבות מקצועיות, אולם, לפי הפרסומים השונים, זסנו לא חתם על חוזה חדש ובאשדוד החליט להעניש אותו ב"הקפאה", לפיה, אם זסנו לא יחתום על חוזה חדש בקבוצה – הוא לא יכלל בסגל. זסנו עצמו מסיים את החוזה הנוכחי שלו בסיום העונה, והוצע לו חוזה חדש לשלוש עונות נוספות. נזכיר באותה הנשימה כי זסנו עצמו היה מבוקש בתחילת העונה על ידי הפועל תל אביב. שחקן אשדודי נוסף שמבוקש הוא שלו הרוש, הקשר, בוגר מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד הצליח למשוך את תשומת הלב של אלופת המדינה מכבי חיפה. לפי ערוץ הספורט, אלופת המדינה גיששה וידעה שיהיה קושי לייצר מו"מ מול ג'קי בן זקן וכך קרה, מסתבר שהסכומים שנדרשו עבור הרוש היו גבוהים משהירוקים ציפו. הצדדים לא נכנסו למשא ומתן והוא עדיין ברשימות של המאמן מסאיי דגו והמנהל המקצועי גל אלברמן לחלון ההעברות של חודש ינואר.

שחקני אשדוד חוגגים (צילום: טל אקוקה, דוברות מ.ס אשדוד)

מאמן הקבוצה אלי לוי אמר לאחר המשחק: "אפשר להיות מאוכזבים כי המשחק היה במעמד צד אחד. מהשנייה הראשונה היינו הרבה יותר טובים, הרבה יותר אגרסיבים, הרבה יותר אינטנסיביים, דברים שדיברנו עליהם ואמרנו שאנחנו צריכים לעלות רמה והשחקנים עשו את זה. שהמשחק ב-1:0 הוא נזיל כל הזמן. הפנדל? החלטה שאני אפילו לא רוצה להתייחס עליה, זה מה שהשופט שרק וספגנו גול, ליבי עם השחקנים, כי הם עשו את המצופה מהם".

מחר (שבת, 19:45) מ.ס אשדוד תארח למשחק תחתית לוהט את הפועל חדרה, הקבוצה היחידה שנמצאת במצב יותר גרוע ממנה, עם ארבעה הפסדים ואפס נקודות.

הנוער חוגג

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד והמאמן אבי אבינו, בשונה מקבוצת הבוגרים, חוגגת עם שלושה ניצחונות רצופים של 4:0, כשהקורבנית האחרונה הייתה הפועל רעננה ביום שבת האחרון. הקבוצה של אבינו פתחה עם הפסד 2:1 להפועל באר שבע במחזור הפתיחה ומאז חגגה עם שלושה ניצחונות גדולים על חדרה, רעננה ורמת השרון והנה היא במקום הרביעי. מי שכיכבו בקבוצה הם בן לוי, רוי חזן ועידן פרץ, שלושתם כבשו מתחילת העונה 10 שערים כל אחד. לוי כבש ארבעה שערים, זה אותו לוי שחתם באדומים אשדוד כחלוץ, אך חזר לשחק כחריג גיל במ.ס אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן