קבוצת הנשים של עירוני אשדוד תצא לבאטומי

הקבוצה הנשית, אותה מאמן ברוך דגו, תצא בחודש הבא למחנה אימונים בגאורגיה. דגו: "יהיה לנו הכבוד לייצג את מדינת ישראל ואת עמותת האוהדים"

תערוך מחנה אימונים בבאטומי. קבוצת הכדורגל הנשית של עירוני אשדוד.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מועדון כדורגל מכבי עירוני אשדוד עידכן בשבוע שעבר כי קבוצת הנשים של המועדון, הוזמנה ע״י ראש עיריית באטומי להשתתף במחנה אימונים מיוחד לפני פתיחת הליגה. קבוצת הנשים תטוס בין התאריכים ה-18 בספטמבר ל-21 בספטמבר ובמהלך התקופה תקיים משחק אימון נגד ׳דינמו׳ באטומי המקומית. למחנה האימונים הקבוצה אמורה לטוס בהרכב מלא וכחלק מהחוויה הן קיבלו במתנה יום כיף בבאטומי, שכולל טיול בדולפינריום ובגן הבוטני.

כדורגל הנשים הישראלי לא זר לגאורגיה. את נבחרת הנשים של המדינה מאמנת איריס אנטמן הישראלית. ששיתפה עם "השבוע באשדוד" כי ככל הנראה לא תפגוש את הנשים כי מחנה האימונים צפוי ליפול על פגרת הנבחרות ואנטמן תהיה בזמנים של משחקים. למעשה, ב-14 לחודש הנבחרת הגאורגית תיכנס למחנה אימון ודינמו באטומי המקומית, קבוצה די חלשה בליגה המקומית, תחסר שחקנית אחת שתיכלל בסגל הנבחרת של אנטמן.

ברוך דגו חבר הנהלת עירוני אשדוד ומאמן הקבוצה מסר: "אנחנו שמחים ומתרגשים לקבל את ההזמנה ממועדון הכדורגל בבאטומי להגיע להתאמן לפני פתיחת ליגת הנשים המקומית. יהיה לנו הכבוד לייצג את מדינת ישראל, ואת עמותת האוהדים מכבי עירוני אשדוד, ואנחנו שמחים על הזכות להתארח ולשחק מול דינמו באטומי המקומית. אני רוצה להגיד תודה לגיא סער ואיציק שטיינוורצל מהנהלת עירוני אשדוד שהובילו את המהלך הזה ואנחנו נעשה את המקסימום כדי להנות מהחוויה הזאת " .

עד כה חתמו בסגל הקבוצה עשר שחקניות ומאמן שוערים, מי שהיה השוער שעלה מליגה ג' עם קבוצת הגברים, לירן שפיר. בין השחקניות הבלמית מיטל גורדנה הוותיקה בת ה-45, הקשרית אודיה אלמקייס, שחקניות הכנף מגי לוי וולדה קולשב, השוערת ורה פלאריוש שהגיעה לקבוצה כמגנה עד שנפצעה והחליטה לשחק כשוערת. בלמית ותיקה נוספת שחתמה היא צילה אזואלוס בת ה-35, הקשרית והקפטנית רותם אמויאל שחתמה לעונה נוספת, המגנות מעיין כהן ורון פרחת, וההחתמה האחרונה, שחקנית הכנף אביטל דויטש.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן