שי אבו נסוג מרכישת עירוני אשדוד. האח צחי: "בגלל התנגדות של סער גינזבורסקי שמאוד שורף לו , אין לי עניין להזרים מיליונים"

היזם עו"ד צחי אבו שאחיו שי אבו יו"ר
הקבוצה שקל לרכוש את קבוצת עירוני אשדוד אומר כי לא יכנסו למחלוקת אם אין הסכמה פה אחד ומאשים את סער גינזבורסקי שמתנגד. "ברגע שיש התנגדות וזה לא פה אחד, אין לנו עניין לתרום מיליונים ולקבל ביקורת". סער "נבדוק אפשרות לנקות החובות ולהחזיר את חברי העמותה שפרשו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

צחי אבו בשיחה עם אשדוד10 טוען כי בשל חוסר הסכמה פה אחד של עמותת אוהדי מכבי עירוני אשדוד הוא אומר שאחיו שי חוזר בו מהרכישה: "אחי שמשמש יור הקבוצה לא ביקש אותה. הקבוצה פנתה אליו. נתתי לו את ברכת הדרך".

ש. אז מה קרה?
"אבל ברגע שיש התנגדות מצד גינזבורסקי וזה לא פה אחד אין לנו עניין לתרום מליונים ולקבל ביקורת.
הזיקה לרכישת הקבוצה היא לאחי. והבקשה באה מצד עמותת האוהדים לאחר שהזרים לקבוצה השנה 500 אלף שח "

ש. אז אתה מוותר על הרכישה?

"במצב שנוצר כן"

נזכיר כי צחי אבו הזרים בשנים האחרונות לקבוצה 500 אלף שקלים. אחיו שי אבו משמש יו"ר הקבוצה ובעקבות פניית אוהדים אליו שירכוש את הקבוצה נתן אחיו היזם עו"ד צחי אבו את ברכת הדרך. התכנית הייתה ששיש יעמוד בראש הקבוצה כבעלים ןאליה יוזרמו מליונים.

מכבי עירוני אשדוד מליגה א׳ דרום, והמטרה להעלות אותה לליכות גבוהות. הנושא נדון בישיבת עמותה וחבר העמותה לשעבר וממייסדיה סער גינזבורסקי הביע התנגדות וטען בפוסט כי במצב כזה שטייקון רוכש לעמותה לא יהיה מה לומר.

אבו:"אני מבין ששורף לסער ואני לא בא ליצור מחלוקות ולא באתי לתרום וגם יקללו אותנו. אני מוותר על התענוג הזה"

בתגובה מסר סער גינזבורסקי:" כואב לי מאוד לראות את העמותה שבנינו בעמל רב מתרסקת ומגיעה אל פי תהום. מברך את צחי שלקח התחייבות לסגור את כל החובות של העמותה ולהעמיד לה את התקציב הנדרש עד סוף השנה. אנחנו ננסה לשבת עם הנהלת העמותה היוצאת ולהבין שאכן אפשר להחזיר לאוהדים עמותה נקיה מחובות ואם זה יהיה המצב מאמין שנוכל להחזיר את חברי העמותה שפרשו ממנה בשנתיים האחרונות ולהפעיל אותה שוב לפי החזון המקורי של עמותת אוהדים"

.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן