פתיחה קשה למ.ס אשדוד

מכבי תל אביב הביסה את מ.ס אשדוד 1:4, בין הכובשים בנו של כדורגלן העבר האשדודי חיים רביבו, רוי. השחקן מרטין נדזי קרע חלקית את המיניסקוס. ביום שני הקרוב בית"ר ירושלים תתארח באשדוד

רביבו ג׳וניור בפעולה מול מ.ס אשדוד. צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד פתחה את העונה באופן רשמי ביום ראשון האחרון, כשהתארחה באצטדיון ׳בלומפילד׳ ביפו ושיחקה נגד מכבי תל אביב האימתנית. אשדוד ציפתה לפתיחה קשה, אך לא הבינה כמה זה היה קשה. המחצית הראשונה עברה חלק והאשדודים שמרו על שער נקי. אלא שאז בדקה ה-52 ערן זהבי התעורר וכבש בנגיחה.

שבע דקות לאחר מכן, רוי רביבו, בנו של כוכב העבר האשדודי חיים רביבו הצטרף לחגיגה, קיבל כדור לרחבה מערן זהבי, השלים פנימה והכפיל את היתרון ל-0:2. בהמשך טימותי אוואני, בדקה ה-84 מילסון כבש את הרביעי. בהמשך, מונטרי קמהאני עשה עבירה מכוערת במרחק של כ-40 מטרים מהשער וספג את הכרטיס האדום. בדקה ה-92, שחקן הבית אדיר לוי הצליח לצמק את התוצאה וקבע את תוצאת הסיום, 1:4 למכבי תל אביב בסיום.

כאמור, רוי רביבו כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה הצהובה. דודו דוד רביבו אפילו התקשר אליו בשיחת וידאו בסיום המשחק, וביקש להרים לו ולהגיד לו "מזל טוב" על השער. נציין כי דוד רביבו בעצמו, שיחק בשתי הקבוצות, גם מכבי תל אביב וגם מ.ס אשדוד. על השער הראשון שלו בקבוצה של הבוגרת של מכבי אמר רביבו: "זה גול ראשון, אני מאוד שמח ומאושר להבקיע את הגול הראשון שלי ואני כבר עם הפנים קדימה". רביבו נשאל על ההצלחה הגדולה שלו בפרט ושל השחקנים הישראלים הצעירים בכלל לאחרונה: "אני מאוד שמח שנותנים לצעירים, רואים את זה ברמות הכי גבוהות בכל מקום. יש עוד כמה שחקנים שמקבלים קרדיט ואני מקווה שזה ימשיך".

בכלל על המגרש, במכבי תל אביב היו ארבעה שחקנים אשדודים או עם זיקה מסויימת למ.ס אשדוד, כך למשל דן ביטון אקס הקבוצה, רוי רביבו, ניר ביטון האשדודי שאמנם לא שותף במשחק אך נכלל בסגל הצהוב ודור תורג'מן כמחליף. אפרופו אשדודים ומכבי תל אביב, בשבוע האחרון הקבוצה התעניינה בשחקן האשדודי אושר דוידה. נזכיר כי דוידה בן ה-22 הוא יליד אשדוד מבטן ומלידה, הוא גדל במחלקות הנוער של מ.ס אשדוד, מכבי תל אביב והפועל תל אביב. אצל האדומים דוידה שיחק בקבוצה הבוגרת ולאחר עונה טובה הוא נמכר לסטאנדרט ליאז', מועדון הפאר הבלגי. כעת, מכבי תל אביב הביעה התעניינות כלפיו והוא צפוי לחזור לארץ. בו בזמן, דוידה היה אחראי על "פאדיחה". בעוד אנחנו בני האדם בעלי זיכרון קצר, לאינטרנט יש זיכרון ארוך. ביום שבו החלו לכרוך השמועות בין מכבי תל אביב לדוידה, האחרון מחק את פוסט הפרידה שלו מאוהדי הפועל תל אביב מדף האינסטגרם שלו, ככל הנראה כדי להתחנף מעט לקהל הצהוב אותו הוא עתיד לפגוש באופן קבוע ביציעי ׳בלומפילד׳.

בצד האשדודי, הקבוצה פתחה את העונה בצורה פחות משכנעת, אף שהקבוצה הצליחה במחנה האימונים בסלובניה, בארץ זה פחות עבד. זה התחיל בגביע הטוטו שם הקבוצה לא רשמה תבוסות קשות, אך מנגד גם לא הרשימה יתר על המידה. וזה המשיך בתבוסה במחזור הפתיחה למכבי תל אביב.

אל רשימת הפצועים של האשדודים שכוללת את חמודי כנעאן, שנפצע באותו המגרש לקראת סיום העונה הקודמת וקלארק רוברטסון שסובל מרגישות בעקב האכילס, מצטרף מרטי נדזי הצעיר, הקשר שנפצע במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו נגד הפועל חיפה, אובחן עם קרע חלקי במניסקוס בברכו הימנית. הקשר ינותח בשבוע הבא ויחל בתהליך השיקום בליווי הצוות הרפואי של המועדון.

בתוך כך, בקבוצה מחפשים אחר חיזוקים לחלק ההתקפי ובוחנים אפשרות לצירוף שחקנים זרים בעמדות הכנפיים והחלוץ. על אחת כמה וכמה שבשבוע האחרון הקבוצה נפרדה מהחלוץ מוגיס זקאריה שעבר לאוד גרינלנד מהליגה הנורווגית. כמו כן, הקשר אייזיק פאפו, שחקן נבחרת גאנה עד גיל 20 שהיה מושאל בעונה האחרונה לאדומים אשדוד, הושאל למועדון הכדורגל אראו השוויצרי.

ביום שני הקרוב תתארח בית"ר ירושלים באצטדיון הי"א, הירושלמים מגיעים לאחר הפסד במחזור הפתיחה נגד הפועל חיפה, במשחק רב תהפוכות. צפוי משחק מותח בין שתי הקבוצות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן