פרשת השבוע בספורט 'שמיני'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע יקראו בקהילות ישראל את פרשת 'שמיני', שהיא השלישית בספר ויקרא. נושאי הפרשה הן עבודת הכוהנים במקדש, מיתת בני אהרון, נדב ואביהוא שהקטירו קטורת זרה וכן הלכות בנוגע לבעלי חיים טהורים וטמאים. הפרשה נפתחת בפסוק: "ויהי ביום השמיני קרא משה לאהרון ולבניו ולזקני ישראל" (ויקרא, ט', א).'

על פי התורה הנלמדת, היום השמיני מגיע לאחר שבעת ימי המילואים, במסגרתם לימד משה רבינו את הכוהנים לגבי עבודות הקודש במשכן. על פי המסורת היהודית, המספר שמונה הוא מעל הטבע ולא בכדי התורה מקדישה פרשה שלמה לספרה שמונה. הספרה לא מוזכרת יותר מדי פעמים לאורך ההיסטוריה היהודית, אך כאשר היא כן מוזכרת, מדובר בעניינים שהם מעל לטבע. 8 ימי החנוכה, בהם התקיים נס פך השמן בבית המקדש הם דוגמא לדבר שמעל הטבע. כמו כן, 8 ימי מילה וקיום ברית אברהם אבינו לכל ילד יהודי, הוא גם כן, מעשה מעל הטבע. ואילו בפרשה שלנו, ביום השמיני, שעל פי המסורת אירע בראש חודש ניסן, חנוכת המשכן המזמינה את השכינה האלוקית, גם היא, כמובן, מעל לטבע.

במעבר חד לספורט האשדודי, כשמדברים על דברים שהם מעל לטבע, אפשר להפריז בשבחה של האקדמיה לכדורגל מ.ס אשדוד, שמפעילה קבוצות מצטיינות ברמות הכי גבוהות של כדורגל לנוער, נערים וילדים. שווה גם להזכיר את מחלקות הנוער של אדומים אשדוד, עירוני אשדוד, בית"ר אשדוד והפועל אשדוד, שרחוקות אמנם ממ.ס ברמה ובמקצועיות, אך עדיין, מספקות מגוון אפשרויות שיוצרות פסיפס נהדר של קבוצות כדורגל בעיר אשדוד. כשם שבפרשת השבוע עבודת הכוהנים מתבצעת בצורה הכי מקצועית ויש לה חשיבות מיוחדת על פי המקרא, כך ולהבדיל, העיר אשדוד עושה עבודת קודש בעבודה עם נוער, נערים וילדים, שצומחים להיות כדורגלנים בוגרים שמביאים גאווה לעיר.

להלן התוצאות שהושגו במשחקי נוער, נערים וילדים באקדמיה של מ.ס אשדוד. בנוער היא סיימה בתיקו 2:2 (אטמנגה ובן עמי כבשו) מול עירוני נשר. נערים א' של מ.ס הפסידה למכבי ת"א בתוצאה 3:0. נערים ב' של מ.ס הפסידה 2:0 להפועל ב"ש. נערים ג' ניצחה בבית את הפועל ב"ש בתוצאה 2:1 (רז תמר וליאב צ'קול כבשו). ילדים א' של מ.ס הפסידה בבית 8:0 למכבי חיפה. ילדים ב' של מ.ס אשדוד ניצחה בחוץ את עירוני מודיעין בתוצאה 2:0 (ארז דידי ויעקב זדה כבשו לאשדוד). ילדים ג' של מ.ס ניצחה בחוץ את הפועל ב"ש בתוצאה 1:0.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן