מצבו של יבואן הרכב המוכר באשדוד שנפצע קשה מאוד בתאונה מחרידה התייצב

מצבו של יבואן רכבי היוקרה מאשדוד שנפצע קשה בתאונה התייצב. עיקר הפגיעות בגפיים התחתונות. אתמול הוא חולץ על ידי כבאים מהרכב היוקרתי שהוציא מהנמל לאחר שהתנגש במשאית. רבים באשדוד מתפללים לרפואתו

צילום: אחוד הצלה, דיווחי לכיש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מבית החולים אסותא שם מאושפז יבואן הרכב מאשדוד דמות מוכרת ואהודה בעיר נמסר כי מצבו התייצב. עיקר הפגיעות שלו בחלק החתום של הגוף.

אתמול בשעה 14:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על ת.ד בין רכב פרטי למשאית ברחוב החותרים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על לכוד, גבר כבן 30 מעורפל הכרה.

צוותים הגיעו לתאונה בין משאית לרכב פרטי וגיחו שישנו לכוד במצב קשה מתחת למשאית. לוחמי האש חילצו את הלכוד והוא הועבר לכוחות הרפואה במקום. מפקד התחנה טפסר משנה אריאל דנן "אירוע קשה ומורכב מאוד בו פעלו לוחמי האש במהירות ובזהירות בכדי לחלץ את הלכוד ובאמצעים הידראוליים וכלים ייעודיים. מיד לאחר שחילצנו את הלכוד העברנו אותו לידי מד"א ומשם הוא פונה לקבלת טיפול רפואי".

מדוברות איחוד הצלה – מחוז דרום נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנהג רכב שנפצע קשה כתוצאה מתאונה עם משאית בפארק נמלי ישראל באשדוד.

דור פרידמן חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ומשאית. הענקנו סיוע ראשוני לנהג הרכב שנלכד ברכבו במצב קשה. לאחר החילוץ של צוותי הכיבוי הוא פונה לבית החולים".

אבי עמר דובר מרחב לכיש של איחוד הצלה הוסיף: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה, זירה שלא נתקלנו הרבה זמן, לוחמי האש פעלו בנחישות לחילוצו של הפצוע שנלכד ברכבו".

יצוין כי מדובר ברכב יוקרה בשווי של 2.5 מליון שקלים שיצא קודם לכן מנמל אשדוד. רכב ייבוא שהיה מיועד לישראלי שרכש אותו. הפצוע הוא יבואן רכבי יוקרה ומוכר מאוד באשדוד בן למשפחה גדולה ומכובדת.רבים מתפללים לרפואתו

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן