זה מתקרב: פסטיבל קרם דה לה קרם  יתקיים באשדוד לראשונה בישראל

3 ימים של חגיגת מתוקים, בפסטיבל הקינוחים הראשון של ישראלבמהלך היומיים הראשונים לפסטיבל (22-23.8), החגיגות יתרכזו ברחבת המשכן לאומנויות, בהשתתפות כל המציגים והמון קינוחים. וביום השלישי (24.8), המתוק כבר יעזוב את רחבת המשכן ויתפרש לכל רחבי אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי שכבר נתנה כבוד למרק, ולשלל מאכלי עדות, את הקיץ הקרוב יקדישו בתיירות אשדוד לחלק הכי מהנה בארוחה – הקינוח! פסטיבל קרם דה לה קרם, בחסות ובמימון המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ייתן את הכבוד למתוקים. במהלך 3 ימים, כ-30 קונדיטוריות, מסעדות, גלידריות ואופים ביתיים, יציעו את המנות הכי טעימות, מושחתות ומהנות שלהן, בחגיגת קינוחים מתוקה ומשמחת במיוחד.

בין עשרות המנות בפסטיבל יהיה ניתן למצוא את קרואסון הפיסטוק המפורסם של פנינה פאי, שמושך אליו מבקרים רבים מכל הארץ. אסור לוותר גם על הפונצ'יקי, הסופגניה הגרוזינית של מסעדת קאיפויה, ממולאת בקרם פטיסייר. פיצה פארינו, הנחשבת לאחת הטובות בארץ, תראה שהיא לא פחות טובה בקינוחים, עם ספוליאטלה נפוליטני מעולה, או פרלינים מיוחדים של דודו אוטמזגין. כל זה לצד עוגות, עוגיות, מאפים, פחזניות ועוד המון הפתעות מתוקות. להשלמת האווירה, את הקינוחים ילוו גם מופעים ופעילויות לכל המשפחה.

היועץ הקולינרי של הפסטיבל הוא בלוגר האוכל האשדודי המוכר גל זהבי, שילווה את הפסטיבל בכל שלביו, מההכנות עם המשתתפים השונים, ועד האירוע עצמו.

הכניסה לפסטיבל היא ללא תשלום! וכל מנה תעלה עד 20 ₪ בלבד.

במהלך היומיים הראשונים לפסטיבל (22-23.8), החגיגות יתרכזו ברחבת המשכן לאומנויות, בהשתתפות כל המציגים והמון קינוחים. וביום השלישי (24.8), המתוק כבר יעזוב את רחבת המשכן ויתפרש לכל רחבי אשדוד. עם סיור טעימות בקונדיטוריות שונות בעיר, סדנאות מתוקים בבית האמנים, סיור טעימות בשוק ו', עם מגוון מאכלי עדות, וגם ביקור במרכז המבקרים החדש של העיר, מופע אור קולי מרהיב בכמה נקודות, סיור עששיות לכל המשפחה ומשחק מירוץ למטמון.

פסטיבל קרם דה לה קרם,

22-24 באוגוסט, החל משעה 19:00, רחבת המשכן לאומניות באשדוד. הכניסה חופשית

פסטיבל קרם דה לה קרם, 22-24 באוגוסט, רחבת המשכן לאומנויות, אשדוד. הכניסה חופשית. פרטים נוספים באתר תיירות אשדוד: https://visit.ashdod.muni.il/

כיתוב

הפסטיבל הכי מתוק מגיע לאשדוד (צילום: יח״צ)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן