פסטיבל קולנוע דרום מתארח באשדוד

מתוך הסרט ׳ברווזים'. צילום: עומרי אלוני
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פסטיבל קולנוע דרום של בית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר-הנערך בכל שנה מאז 2001 הוא אחד מ-5 פסטיבלי הקולנוע הגדולים והוותיקים בישראל וזכה לארח במהלך 23 שנותיו מאות יוצרים ויוצרות מישראל ומהעולם, ממגוון רחב של תחומי היצירה לקולנוע, טלוויזיה, אנימציה, פסקול, משחק ועוד. האורחים, היוצרים, הקהלים, והשותפים שהצטרפו למסע הביאו את פסטיבל קולנוע דרום למהדורתו ה-22 כאירוע תרבות מרכזי שהוא בה בעת מקומי מאד, המספר בפריזמה רחבה של נקודות מבט את הסיפור הדרומי, אך גם אוניברסלי.

הסרט 'שדרותרוטשילד'

 סרטה התיעודי של מיקה לשד מתאר שבוע אחרי עוד סבב הסלמה בדרום וחמישה ימים לפני בחירות סבב א׳. תושבי העוטף מגיעים לרוטשילד למחות על מצבם עד שמגיע אורח.  (ישראל, 2019, 5:30 דקות, עברית). יום ראשון, 17 מרץ 2024 בשעה 11:00.

 "חשיפה לדרוםמקבץ דמויות דוקומנטרי"

מקבץ דוקומנטרי מיוחד בנוכחות גיבורי/ות הסרטים, מתוך פרויקטים מקוריים של פסטיבל קולנוע דרום ובית הספר לאמנויות הקול והמסך: "דקה דרום", "שדרותים" (במאי מנחה רפאל בלולו), "אנימציה דוקומנטרית", והפרויקטים בהנחיית היוצרת הדוקומנטרית ענת זלצר -"דרומה מכאן: כביש הרעב", ו"אין נפגעים בנפש".

 (65 דקות). יום ראשון, 17 מרץ 2024 בשעה 11:00:

הסרט ׳פרחים׳

הקרנת הסרט 'פרחים'  סרט עלילתי קצר בבימויו של יוסף כהן: סיפור אהבה עדין בין מני וחזי, שני חוליגנים בשכונה, שעומד למבחן כאשר סרגיי, ההדבאנגר הרוסי המקומי, מנסה לריב.  יום ראשון, 17 מרץ 2024 בשעה 20:30.

הקרנת הסרט "ברווזים, אגדה אורבנית"

 קומדיה שחורה מאת הבמאי שחר רוזן על אנשים שחיים בשכונת התקווה, שנולדו בצד "הלא נכון "של תל אביב, בסרט חמש דמויות ושלושה סיפורים, שזורים זה בזה – על חתונה, הריון ומוות. כל דמות מגיעה לרגע של חסד בחייה שבו היא מתמודדת עם טראומת הילדות שלה במאבקה המתמיד לשרוד.  (ישראל 2002,  104 דקות , עברית, אנגלית, ערבית, כתוביות באנגלית). יום ראשון, 17 מרץ 2024 בשעה 20:35.

הקרנות  הסרטים ייערכו באולם המופעים של מונארט מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. מס' המקומות מוגבל פרטים בטלפון: 6452* שלוחה 2

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן