"פגיעה בשיוויון, נשים, בנערות, ילדות, בחופש הביטוי, ברכוש ציבורי ובעסקים"

סגנית ראש העיר שרון מרק בתמיכתו של ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי יוצאת בגינוי חריף על ריסוס תמונות של נשים בפוסטרים ברחבי העיר אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"לא הופתעתי מהשחתת השלטים עליהן מופיעות נשים השבוע בעיר. זו לא הפעם הראשונה בה הדבר קורה אם כחלק מהשליטה במרחב הציבורי ואם מסיבות אחרות – הדבר חמור. הן הפגיעה בשיוויון, הפגיעה בציבור הנשים, בנערות וילדות, בחופש הביטוי, בהשחתת רכוש ציבורי ופגיעה בעסקים".

ש. ואז מה עושים?

" שוחחתי אמש עם ראש העיר ד״ר לסרי ולאחר שהבעתי בפניו את תפיסתי בנושא להשלכות של ארועים מסוג זה כמו תגובות נשים וגברים שהגיעו אלינו בענין זה, אפעל בדרכים הבאות כדי למגר את התופעה ויפה שעה אחת קודם"

מרק. אלחם בתופעה

מרק אומרת כי בכוונתה גם להעלות את הסוגייה החמורה הזו של השחתת שלטים בישיבת מועצת העיר הקרובה. "אכין הצעה מיוחדת לסדר בה אבקש את תמיכתן של כלל סיעות הבית לגינוי קולקטיבי של התופעה. אבקש את התכנסותן והמלצותיהן המקצועיות של מועצת הנשים העירונית וארגוני הנשים בעיר הפועלים לשיוויון מגדרי ומניעת אלימות לפעילות אכיפתית ו/או הסברתית לאישור מועצת העיר.בימים הקרובים אצטרף לקול הנשים בעיר ואתמוך יחד עם חברותיי במחאה מאורגנת אשר לא תשאיר את הנוכחים אדישים לתוכנה. מוזמנים ומוזמנות להצטרף, יחד נצליח לשנות"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן