העירייה התחדשה בקטנועים חשמליים

השבוע הגיעו שלושה אופנועים חדשים, הגל הראשון של כלי רכב חשמליים וידידותיים לסביבה. בהמשך מתכוונת העירייה להמיר בהדרגה את כל צי הרכב בכלים חשמליים

צילום: עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חזון 'עיר חכמה' שאימץ ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ממשיך לקרום עור וגידים ובכל פעם נוסף נדבך חדש בבניית החזון העירוני. הפעם מדובר באופנועים חשמליים אשר ייכנסו אט אט למאגר כלי הרכב של העירייה ויסייעו בשיפור וייעול השירות העירוני.

"רכשנו את האופנועים החשמליים בהתאם לחזון ראש העיר ובמסגרת המדיניות העירונית המעודדת מעבר לתחבורה ידידותית ולא מזהמת, ושמירה על ערכי סביבה וקיימות עירונית" אומר מר אמנון לוי, קצין הרכב של העירייה.

לוי מציין כי מדובר בשלושה קטנועים שכבר נמסרו ליחידות העירייה. שני קטנועים נמסרו לביטחון העירוני וקטנוע אחד לפיקוח העירוני. הם ישמשו את היחידות העירוניות בפעולות פיקוח ושמירה על הסדר הציבורי ובמשימות האכיפה. "יתרונם של הקטנועים בכושר התמרון והניידות, בזמינות מרבית ומיטבית, ובהגשת סיוע ומתן תגובה מידית לתרחישים שונים" הוא אומר ומפרט את היתרונות לעיר חכמה וקיימות: "הקטנועים נוחים לתחזוק ותפעול, הם חסכוניים מאוד ובעיקר ידידותיים לסביבה ושומרים על ערכי הקיימות".

כאמור, הקטנועים החשמליים ידידותיים לסביבה, אין מהם פליטות גז ועשן המזהמים את האוויר, אינם מרעישים ונוחים בהפעלה. מגמת העירייה היא להרחיב את גל הרכישות ועם הזמן להחליף את הקטנועים הקיימים בקטנועים חדשים המופעלים באמצעות מערכת חשמלית. "רכישת הכלים החדשים תהיה בהדרגה" אומר לוי ומגלה כי יש זכיין לרכישת רכבים חשמליים. "המגמה היא שכל רכב תפעולי ו/או קטנוע שירכיב את צי הכלים התפעוליים של העירייה, יוחלף לחשמלי ויעמוד בעקרונות ה'עיר חכמה'" הוא מסכם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן