ערב יום ראשון

איזה יום ראשון מטורף קיבלנו בספורט האשדודי: הפועל אשדוד העפילה לגמר גביע המדינה בכדוריד. מכבי אשדוד ניצחה את קרית אתא בדרמת ענק, שהסתיימה בהארכה. מ.ס אשדוד המשיכה את הצלילה מטה והפסידה למכבי פ"ת בתוצאה 4:3

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יום ראשון ענק של ספורט קיבלו אוהדי הספורט של אשדוד בכל הענפים. משחקים דרמטיים, התרגשויות, אכזבות, שערים, סלים ואפילו הארכה אחת בליגה הלאומית בכדורסל. מנת הפתיחה הייתה בשעה 19:00 באיצטדיון היא', כאשר מ.ס אשדוד אירחה את מכבי פ"ת, נועלת הטבלה ערב המחזור לעיני 400 צופים בלבד. האורחת הציגה משחק לחימה מול מ.ס אשדוד המתדרדרת, כבשה 4 שערים לרשת של יואב ג'ראפי, הובילה 4:1 וחזרה מאושרת מאשדוד, עם כל הקופה. הניצחון של פ"ת העלה אותה מעל לקו האדום והמאמן שלה ניר קלינגר נשם לרווחה. זה אותו קלינגר שירד ליגה עם מ.ס אשדוד בשנת 2013 ואם מישהו באשדוד לא יתעורר, הקבוצה תמצא את עצמה במאבקי הישרדות, כאשר היא לא נראית כלל מוכנה לכך. כרגע אשדוד רחוקה 7 נקודות מהקו האדום ואם היא תמשיך לצבור הפסדים, הפועל ירושלים ונוף הגליל יצמצמו פערים במהרה. אם כן, למ.ס אשדוד הרבה סיבות לדאגה, למרות הסיסמאות שרן בן שמעון חוזר עליהן, 'שיחקנו טוב', 'יש פה קבוצה טובה' וכו’.

 בשבת בצהריים תצא אשדוד לקרית שמונה ותתמודד מול עירוני קרית שמונה.

כדוריד: הפועל אשדוד (שוב) בגמר גביע המדינה

וכאשר הסתיים משחק הכדורגל רב השערים באצטדיון היא', יצאו לדרך משחקי הכדוריד והכדורסל של קבוצות העיר. בכדוריד המעמד היה מחייב והפועל אשדוד התמודדה במסגרת חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ראשון לציון באולם הדרייב אין בת"א. וכמו בליגה, היכולת הטובה נמשכה גם בגביע והפועל אשדוד, מחזיקת הגביע למי ששכח, התנפלה על היריבה שלה מין הרגע הראשון וטסה ליתרון של 8 שערים עוד במחצית הראשונה. מכבי ראשל"צ ידעה לחזור במחצית השנייה ואפילו להוביל, אך אשדוד לחצה על הגז ברגעים החשובים ורשמה ניצחון חשוב שבחשובים בתוצאה: 33:31, ששם אותה בעמדה של משחק אחד מגביע מדינה נוסף לארון הגביעים ההולך ומתמלא של אימפריית הכדוריד האשדודית. משחק הגמר יתקיים בתאריך 28/3 מול א.ס רמת השרון וכל ציבור אוהבי הספורט האשדודים מוזמנים להגיע ולהיות שם כשזה יקרה.

ליגה לאומית בכדורסל: ניצחון דרמטי למכבי אשדוד

וכאשר בהפועל אשדוד חגגו העפלה לגמר, במכבי אשדוד נאבקו עד טיפת הזיעה האחרונה באולם ה'קריה’, בדרמת ענק שהתפתחה לה במשחק מול עירוני קרית אתא במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הלאומית. אולי לכבוד יום האישה הבין-לאומי, החניכים של נעמי קולודני החליטו לתת לה מתנה ואולי זאת היכולת והחיבור המקצועי של השחקנים שמתחילים להיראות יותר טוב כאשר הם מנסים להימנע מירידת ליגה מביכה.

מה שהחזיק את אשדוד במשחק הוא יד חמה מחוץ לקשת, עם 15 שלשות באחוזים מצוינים שפשוט החזיקו את מכבי אשדוד במשחק. אשדוד איבדה יתרון של 6 נקודות בדקה האחרונה של הזמן החוקי, אך ידעה לחזור לעצמה בהארכה ולנצח בסיום: 116:111, את עירוני קרית אתא המוכשרת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן