בעל המסעדה מאשדוד שפינק את לוחמי הצנחנים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כל הכבוד למאור מור יוסף הבעלים של מסעדת smoke eat ברח' הבנאים. אשר פינק ברוחב לב קבוצת של חיילים מסיירת צנחנים, שסיימו קו בשטחים ובדרכם לפעילות בדרום עצרו לאכול באשדוד. זה היה בצהרי יום שלישי‫ השבוע, בדיוק בשיא הלחץ במסעדה. מאור הבחין בחיילים עומדים מחוץ למסעדה מתלבטים אם להיכנס‫. ״קראתי והזמנתי אותם לשבת, הוצאתי להם מנות, וגם כל מיני טעימות‫. פינקתי אותם מכל הלב‫, ואמרתי להם שזה על חשבון הבית״‫, מספר מאור‫. ה״פינוק״ כלל בין היתר בשר אסאדו, המבורגר, נקניקיות מרגז והכל בשפע‫.

 החיילים שהיו רעבים התענגו ולסיום כשביקשו לשלם‫, סירב לקחת מהם תשלום. החיילים, שאחד מהם אשדודי חשו מבוכה והתרגשו מאוד מהפינוק שקיבלו. פריחה מתרגשת ומצדיעה למאור‫, על הנתינה ברוחב הלב‫.

המעצבת ויבואנית האופנה רונית אבישר, שמוכרת לוותיקים שבינינו בתור הבעלים של חנות האופנה ״בים בים״ כיום בוטיק RENE בכיכר המדינה, הגיעה השבוע, יחד עם נשים מובילות, במסגרת אירועי יום האשה אל אולם התצוגה של ׳פיטרו הכט׳, שם זכו הנשים לשמוע את הרצתאה של לינוי גפן, ששמה את הפילטרים בצד ונתנה לנו זווית חדשה ופחות נוצצת על כוחן של נשים.

פריחה התארחה בשבוע שעבר במסעדה החדשה של גיא פרץ במלון ׳ווסט׳, יחד עם  נשים מובילות בעיר לערב השקה מיוחד לציון אירועי שבוע האישה במסעדה. ביוזמה משותפת עם אירמה צור, שף פרץ פינק את האורחות באווירה יוונית, קוקטיילים והמון בשר איכותי‫.

השולחן היה מלא בכל טוב: מנות פתיחה מיוחדות, חגיגת הבשרים יוקרתית, חגיגת קינוחים וגם מיטב היינות של יקבים ישראלים מובחרים ותפריט קוקטיילים מקצועי‫.

הגיעו להרים כוסית ולחנוך את המסעדה החדשה‫: אורית אלמוזנינו רייז  – עורכת דין וחברת מועצה‫, סימונה מורלי – מנכ"לית "מהות”‫, מרסל בן שמחון – מאמנת ומטפלת בשיטת nlp ליזה ללוצאשוילי – אשת תקשורת, אורטל בניסטי – אמנית שיער ואיפור‫, מככבת בסידרת הטלויזיה “מפריפריה אימפריה״‫, עירית לסרי – אשת ראש העיר, מטפלת משפחתית, ענבל בוסקילה – יועצת יופי, בעלת חברה ליחסי ציבור ומדיה חברתית‫, איריס קרבול – דוגמנית לשעבר ויועצת אסתטיקה ויופי של ד"ר אברהמי‫, ג’קלין ויצמן – מנהלת פרוייקטים‫, עו״ד אריאלה אפריאט‫, המעצבת מיקי ארביב‫, יבואנית והמעצבת רונית אבישר והעיתונאית חן בוקר עמר‫.

פריחה הייתה ביום רביעי השבוע בטכס סיום ׳סדר מועד׳ 12 מסכתות, לציון סיום מסכת ׳חגיגה׳.

מדובר בלימוד שנערכו במשך כמעט שנתיים, כל יום מהשעה חמש וחצי עד השעה, כולל יום שישי ומוצא״ש. מוסר השיעור: הרב עובדיה דהן, יו״ר המועצה הדתית.

במשתתפים: אריה ללוש- מנכ״ל החברה למתנסים בבת ים, שלמה חיות – מנהל רדמיקס,  אלי כהן ראש ענף במס הכנסה, קצין במשטרה יאסו, מפקד משמר הגבול לשעבר – ניסים משולם, מורים, עובדי עירייה ועוד.

אפרופו, הרב עובדיה דהן, פריחה שמעה שהשר לענייני דתות, ממפקד בסיירת מטכ״ל ומפקד טייסת F‪-16‪ בירך במילים חחמות מאוד את הרב עובדיה לאחר בחירתו ושיבח אותו על התנהגולות האצילית במאבקים שקדמו לבחירתו. הרב עובדיה מעלה על נס את תרומתו של השר כהנא ותרומתו של ראש העיר ד״ר לסרי, שהפעיל את השפעתו על השר

׳רדיו דרום׳ חגג יום הולדת 26 שנים, ביום שידורים נוצץ במיוחד עם המון כוכבים ואורחים מכובדים. בלטו במיוחד שורת הכוכבים שהגיע להתארח בתכנית המרכזית של רדיו דרום ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה, שתמיד ייזכר כאשדודי שליווה אותנו בחתונות, ובחגיגות יום העצמאות.

אחד אחרי השני עלו לעמדת השידור של סוויסה, אליעד נחום, בניה ברבי, דיקלה, נדב אבוקסיס, ישי ריבו, חנן בן ארי ואייל גולן, שדיבר על האכזבה מהראיון המדובר של הגרושה דניאל גרינברג

יום האישה צוין השבוע‫, גם במרכז לבריאות האישה בקופת חולים ׳כללית׳ באשדוד באווירת חג. המרכז קושט בבלונים צבעוניים ולכל מטופלת שהגיעה למקום‫, חולק ורד. בשעות הערב התקיימה פעילות ייחודית ובוצעו בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם‫. ״כאירגון בריאות חשוב לנו לשמור על בריאות המטופלים״‫, אומר ד״ר מרב חן מנהל במחוז מרכז ׳כללית׳, ומציין כי לכבוד יום האישה ״רצינו להגביר נגישות למטופלות בביצוע בדיקה שמצילה חיים. גילוי מוקדם הוא התרופה הטובה ביותר. איבחון המחלה בשלביה המוקדמים מעלה את סיכויי ההחלמה באופן משמעותי״‫.

ד״ר חן מברך את הנשים וקורא להן לשמור על בריאותן. גם פריחה מצטרפת לבקשתו ואומרת ״לכו להיבדק״‫.

פריחה שמעה כי במלואת 30 שנה לפטירתו של מנהיג הליכוד ראש הממשלה מנחם בגין ז”ל, עלה עו"ד יאיר לחן להשתתף באזכרה בבית עלמין הר הזיתים ירושלים, שם נקבר מנחם בגין המנוח. באזכרה השתתפו כמה ח"כ מהליכוד ביניהם אלי כהן ויואב גלנט, וכמובן בני משפחתו של המנוח, ביניהם בנו ח"כ בני בגין.

אושר טוטיל אשדודי במקור מוכר כאחד מאומני העץ הטובים ביותר. הוא מתגורר כיום במושב אליפלט בצפון ועוסק בביצוע של פרויקטים של ריהוט מעץ מלא, גופי תאורה, תמונות קיר מעץ ועבודת אומן הן לאנשים פרטיים והן למוסדות שונים. "אני אומן רב תחומי אני מתעסק בכל תחומי היצירה לא רק בעץ, מצורפות, ציור, פיסול, נפחות ואני משלב הכל יחד ליחידה אחת. בשנים האחרונות אני עושה בתי מלונות בבתים של אנשים מכובדים, אני בעצם עושה אייטמים שהם מייצרים את הבית, יחידה אחת שזה ההתפרעות של הבית זה מה שאני עושה בשנים האחרונות" סיפר אושר לפריחה.

 לגלריה שלו מגיעים גם מפורסמים רבים שמבקשים לרכוש מעבודותיו. כך למשל הגיעו לגלריה במושב אליפלט בראש פינה גם הזוג שהתחתן לאחרונה צופית גרנט ושולי רנד. "עם צופית נפגשתי כבר לפני 20 שנה כשהתארחתי בתוכנית שלה. ושולי הוא חבר שלי". עוד מפורסמים שמגיעים אליו מוש בן ארי, אביב אלוש דורון שכטר "כל הזמן באים אנשים מכובדים מכל הארץ וגם מהעולם".

 פריחה הסתובבה לה ברובע ב׳ ולפתע עיניה הבחינו כי על אחד משלטי ההתחדשות ברובע תלה מישהו שלט תמיכה ביו,ר ש״ס וסגן ראש העיר אבי אמסלם.

ניסיון בירור מי האיש מאחורי השלט העלה חרס. לדברי אמסלם' ״זה בטח מישהו שרצה להודות על הטיפול הטוב״. פריחה מפרגנת, אבל למה להודות בהשחתת שלט? לא יותר פשוט לשלוח איזה זר פרחים? יש עוד למעלה משנה עד הבחירות ושלטי המועמדים לא?

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן