ערב בניחוח פרובנס צרפתי ויין גיאורגי באשדוד

כוחה של המוסיקה היא לחבר בין עולמות, תרבויות, קהילות שונות ומגוונות. וזה לא בכדי אשדוד תציין 65 השנה והנושא המרכזי של העיר הוא קהילות. נשאלת השאלה, האם ניתן לחבר בין תרבויות שונות לגמרי זה עם זה? דנה כצנלסון הייתה שם והביאה רשמיה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שיתוף פעולה בין ז'אן קלוד בן חמו יו"ר עמותת אדיר קהילת יוצאי צרפת ובין אירמה צור מייצגת קהילת יוצאי גאורגיה אשר התחברו במיזם אמנותי תרבותי משותף זה עם זה וביחד הם יצרו מיקרוקוסמוס של מסורת חדשה שמחברת שתי תרבויות שונות לגמרי זה עם זו.

מופע מוסיקלי סוחף ורב חושי של שירה ומחול התמזגו זה בזו וקיבלנו תיבלון מיוחד של ריקודים גאורגיים עם שנסונים צרפתיים. שפת המוסיקה והריקוד היא שפה שכל אחד יכול להבין ולהתחבר אליה.

דרך השפה המיוחדת הזו, האומן או היוצר מעבירים לקהל מסרים. נורא ריגש אותי לראות איך הקהל שר ומתנענע ביחד עם האומנים. צרפתית, גאורגית, רוסית, עברית היה הכול מהכול.

הקהל הצרפתי כל כך נלהב לראות את להקת המחול הגאורגית והקהילה הגאורגית זימרה ביחד את השנסונים המוכרים בשפה הצרפתית וככה שני עולמות נפגשו ונחשפו זו עם זה, ואני בטוחה שזאת רק התחלתה של ידידות מופלאה להרבה מאוד שנים.

הקהל האשדודי צמא לראות ולחוות תרבויות שונות ומגוונות צובעות את עיר אשדוד המדהימה ,ומאוד נשמח עם עיריית אשדוד והחברה העירונית תמשיך לתמוך ולקיים אירועים מסוג אלו אשר יוצרים חיבורים וקשרים בין תרבויות וקהילות שונות בעיר ומגבשים אחדות בין האנשים והעמים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן