רגע של זהב לגיל הזהב

ביום שלישי 16.11.21, נהנו בני גיל הזהב בעיר מהופעה של זהב‫, הופעתה של סוזי מילר המורה לאנגלית של ימי ילדותינו עם הזמר והשחקן יליד רוסיה, איגור פורצקי, כפי שסוזי אמרה, המקום והבמה בה אמריקה ורוסיה נפגשים, לא כדי להילחם אלא לשיר יחד‫.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המופע היפה, המרגש והמלהיב הזה התקיים בזכות פרויקט “תור הזהב”‫, ביוזמת המשרד לפיתוח הפריפרייה הנגב והגליל‫, ובשיתוף עיריית אשדוד המחלקה לרווחת האזרח הוותיק מינהל שירותים חברתיים והחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד‫.

מטרת הפרויקט להיטיב עם התושבים בני גיל הזהב מגיל 60 ומעלה‫, באמצעות אפשרות להנות ממופעים הרצאות וסדנאות במחיר סימלי של 10₪ בלבד‫. מובילה את הפרויקט בעיר, בהתנדבות, הגב' רבקה שמיאן‫. לדבריה, הפרויקט פועל בעיר כבר כארבע  שנים, כשבתחילת הדרך נהנו רבים מבני גיל הזהב גם מטיולים ברחבי הארץ במחיר של 10₪ בלבד‫. בתקופת הקורונה, באופן טבעי פסקה הפעילות, אך כבר לפני כמחצית השנה, חזר הפרויקט לפעול ובמסגרתו כבר נהנו רבים ממספר_ מופעים בעיר, כמו ההופעה של הזמר לוליק, הופעה של הצמד פיליפ ביסמוט ויוליה סוקולוב ובשבוע הבא ב 24/11 יהנו מהמופע של הזמר יהודה אליאס באולם מתנ"ס ׳דיונה׳ בעיר

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן